می باشد، را بر عهده دارد

رخ نمی دهد و نتیجتا سئو سایت ضربه می خورد. متخصصان سئو در اولین قدم یک وب سایت باید به خوبی و به صورت مناسب از هدر رفت این موضوع جلوگیری کنند. وبسایت شما بایستی در تمام دستگاهها با سرعت و ظاهر مناسب نمایش داده شود. اگر مسافت جغرافیایی زیادی میان سرور و نقطه دسترسی مخاطبان وبسایت وجود دارد، بایستی از CDN ها کمک بگیرید. پس بهترین کار این است که با استفاده از فایل robots.txt دسترسی ربات های خزنده موتورهای جستجو به بخش های غیرضروری را بگیریم. با استفاده از تعداد معینی از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود، به جذب مخاطب و خوانندگان بیشتری دسترسی پیدا خواهید کرد که می توانند در آینده به عنوان مشتریان احتمالی شما محسوب شوند. زیرا حتی اگر کاربر معنی و مفهوم متن را متوجه نشود، توجه مخاطب را جلب می­کنند. وقتی میخواهیم از سایتی بازدید کنیم، ابتدا همین تگ html بررسی میشود تا مرورگر بداند برای نمایش سایت به چه منابعی نیاز دارد، حالا اگر فایل جاوا اسکریپتی که نوشتهاید حجم زیادی داشته باشد یا از منابع زیادی استفاده کرده باشد، بارگذاری سایت کند میشود، یعنی ممکن است حتی عناصر صفحه به نمایش در نیایند و همچنان مرورگر در حال بارگذاری فایل جاوا اسکریپت باشد.

اگر بخواهیم کمی با اعداد با شما صحبت کنیم، باید بگوییم زمان باز شدن صفحات وب سایت شما باید چیزی در حدود 2 تا 7 ثانیه باشد. بعضی از این صفحات (مانند محصولات و خدمات) باید در گوگل نمایش داده شوند تا کاربران آن ها را ببیند و بعضی صفحات مانند صفحه لاگین به پنل مدیریت، صفحه سبد خرید، صفحات ثبت نام و لاگین به اکانت کاربران، صفحات پرداخت، فایل های مهم سایت، نباید در گوگل نمایش داده شوند. سوالاتی نظیر: “برای سئو سایت، به چه ابزارهایی احتیاج داریم” یا “ابزارهای کاربردی سئو چیست؟ ممکن است تصویر ما یک عکس ساده، یک کاریکاتور، یک اینفوگرافیک و یا غیره باشد. استفاده میکند. آنچه اهمیت دارد این است که نباید توقعات انسانی از این رباتها داشته باشید. در واقع گوگل با استفاده از معیارهای مختلفی مانند چگالی کلمه کلیدی، وجود کلمات مرتبط، کیفیت تصاویر و … اکثر متخصصان SEO میدانند که پست مهمان میتواند یک راه عالی برای جذب بک لینک کیفیت بالا باشد.

از ایندکس شدن صفحات تکراری در موتور جستجو جلوگیری می کند، این موضوع بیشتر برای لینک های داخلی سایت اتفاق می افتد، مانند لینک هایی که در نتایج جستجو ظاهر می شوند. اگر تمایل دارید در بین نخستین نتایج موتورهای جستجو قرار بگیرید و رتبه بالایی نزد گوگل کسب کنید باید حتما این کار را به درستی انجام دهید. در صورت مواجهه با سرعت پایین حتما افزونههای سرویس مدیریت محتوای خود را بررسی کنید. اگر سایتی بین المللی دارید که در آن کاربران با زبان های مختلف قرار است وارد سایت شما شوند، حتما از تگ hreflang استفاده کنید. در واقع اگر مطلب “سئو چیست و چه کاربردی دارد” ما را خوانده باشید، گفتهایم تمامی فعالیتهایمان برای بهینهسازی سایت در جهات جلب رضایت کاربر است. سرعت سایت هم بهطور مشابه به دلیل آنکه یکی از فاکتورهای مهم سئو بهشمار میآید، با رضایت کاربران وب سایتتان رابطه مستقیم دارد. و اما در نهایت به عنان آخرین نکته درباره ساختار بهینه وب سایت، باید بگوییم تمامی صفحات وب سایتتان باید دارای لینکهای داخلی باشند.

اما ریچ اسنیپت ها (Rich Snippet) و داده های ساختار یافته این درک را به سطح بالاتری می رسانند. سئوی کلاه سفید شامل تکنیک های می باشد که با توجه به قوانین مشخص شده توسط موتورهای جستجو انجام می شود و سبب می شود تا یک وب سایت به صورت طبیعی در صفحه نتایج گوگل رتبه خوبی داشته باشد. بازاریابان و متخصصین سئو به دلیل عدم انتشار این قوانین توسط گوگل ممکن است این الگوریتم ها را به طور کامل درک نکنند و از طرفی موتورهای جستجوی بزرگ هم از مزیت رقابتی خود صرف نظر نمی کنند. با توجه به اهمیت این تگ ها، نوشتن توضیحات متا نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. همه تصاویر را نمیتوان فوراً درک کرد؛ و نوشتن شرح تصاویر نهتنها به خوانندگان در درک تصاویر کمک میکند بلکه به موتورهای جستجو نیز کمک میکند تا زمینه تصاویر را دریابند. برندهای تجاری باید در یک مکان مشخص جمع شوند تا مشتریان بتوانند آنها را در کنارهم قراردهند و مقایسه کنند. از دیگر مزایای سئو در مقایسه با ایمیل مارکتینگ و شبکههای اجتماعی این است که امکان ایجاد ترافیک مستمر در سایر روشهای دیجیتال مارکتینگ نظیر ایمیل مارکتینگ و بازاریابی شبکههای اجتماعی وجود ندارد.

جالب است بدانید اگر گوگل بخواهد صفحات وب سایت شما را در نتایج اولیه خودش به نمایش در بیاورد یکی از کارهایی که برای مقایسه شما با رقیبانتان انجام میدهد، بررسی سرعت سایت است. یعنی تک تک برچسب ها، متا تایتل و متا توضیحات، URLها، تمام کنونیکال تگ ها، سرعت سایت و نقشه و هر چیزی که در سئو نقش داشته باشد را بررسی می کند. در ادامه با شناخت دقیق مخاطبان میتوانید تمام قسمتهای بیزنستان را متناسب با آنّها طراحی کنید. یکی دیگر از سایتهای ایرانی برای گرفتن پروژه های مختلف، سایت کارلنسر است، در این وبسایت نیز میتوانید پروژههای مختلف طراحی گرافیک، سئو، طراحی سایت و … مشکل فایلهای حجیم در نسخه موبایلی وبسایت تاثیر بدتری میگذارند. اگر طراحی سایت شما صرفا بر اساس نسخه دسکتاپ انجام شده باشد، همه چیز در دستگاههای موبایل و تبلت به هم میریزد. نسخه کپی سایت شما را به آن نقطه انتقال داده و در دسترس بازدیدکنندگان قرار میدهد.

هرچه تعداد کاربرانی که به یک سایت خبری وارد میشوند بیشتر باشد موفقیت این سایت بیشتر است در دسترس ترین و ماندگار ترین راه برای بالا بردن ورودی در یک سایت خبری، سئو سایت خبری است. کار آن ارتباط با رباتهای گوگل است. استفاده از استراکچرهای دیتا در وب سایت یکی از کارهایی است که در سئو تکنیکال انجام میدهیم و شاهد نتایج فوقالعاده آن خواهیم بود. یعنی کل قضیه سر همان s آخر آدرس است. به طور خلاصه با تگ کنونیکال شما میتوانید به موتورهای جستجو و روبات ها بگویید که درصورتیکه از چندین آدرس مختلف محتوای صفحه شما را بازدید کردند، آدرس اصلی کدام است. بطور خلاصه گوگل باید به دامنه سایت شما اعتماد کند و این اعتماد بسته به میزان رقبا و سختی کلمه کلیدی شما متفاوت می باشد، البته نباید از برخی فاکتورهای مهم مثل برند بودن، تبلیغات محیطی و خارج از سایت، قدمت دامنه و… سئو تکنیکال کارهایی مانند بررسی سرعت سایت، ساخت سایت مپ، بهینهسازی کدها، بهینهسازی سایت برای موبایل و … رباتهای گوگل با بررسی این فایل بسیار راحت تر صفحات وب سایتتان را پیدا میکنند و سادهتر از قبل روی آنها میخزند و آنها را شناسایی میکنند. استارکچرهای دیتا کدهای برنامهنویسی هستند که به رباتهای گوگل کمک میکنند تا محتوای وب سایتتان را بهتر درک کنند.

این بدان معنی است که با لینک دادن داخلی در صفحات وب سایتتان علاوه بر آنکه مطلب جدید دیگری را به مخاطبتان معرفی میکنید، آن را به رباتهای خزنده گوگل هم میسپارید. و به عنوان سخن آخر لازم است به شما بگوییم برای سئوکار حرفه ای شدن همواره خودتان را به روز نگه دارید. آیا تا به حال به سرعت سایت به عنوان یکی از معیارهای مهم برای رتبهبندیهای گوگل فکر کردهاید؟ آیا تا به حال با خودتان فکر کردهاید که ان صفحه دیگر چیست؟ تقریبا می توان گفت که موتورهای جستجو نمی فهمند که سرعت سایت شما خوب است یا بد، اما اگر سرعت یک سایت خوب باشد بانس ریت کاهش پیدا می کند، تایم ان سایت افزایش پیدا می کند و مزایایی مانند این و در مقابل اگر سایت کند باشد، احتمال موفقیت در سئو کمتر می شود چون عوامل منفی بر سئو افزایش می یابند. سئوی فنی آن بخش از اقداماتی است که در قدمهای اولیه تأسیس وب سایتتان باید بردارید . اما برای راهنمایی شما عزیزان پکیج هایی آماده کرده ایم که بتوانید با کمک آن میزان هزینه ای که برای سئو سایتتان نیاز دارید را تخمین بزنید.

در اسکریپت PHPRank کاربران و بازدید کنندگان با قرار دادن آدرس خود می توانند از وضعیت سئو وب سایت بر اساس رتبه آن ها در گوگل و الکسا و ارزیابی تایتل وب سایت و کلمات کلیدی و همچنین نمایش سرعت بارگذاری وب سایت و تکنولوژی های به کار برده شده از نظر کدنویسی وب سایت و.. بردکرامپ ها مورد پسند گوگل هستند و سایت هایی که از بردکرامپ استفاده کنند شانس بهتری برای بهبود رتبه دارند. مزیت آن استفاده از نام صفحه و تایتل در URL است که باعث می شود در سئو رتبه های بهتری کسب کنیم و عیب آن این است که با به کار بردن کلمات فارسی در URL یکسری علامت و کاراکترهای های عجیب و غریب نمایان می شود. چیزی که با نام Schema Markup می شناختیم حالا قوی تر و قوی تر شده است. گوگل برای امنیت وب سایت اهمیت زیادی قائل است و روی آن حساسیتهای زیادی دارد! در واقع در داخل سایت مپ لینک تمامی صفحات وب سایت شما در آن قرار میگیرد.

بک لینک سازی چیست؟ سایت باید بطور کامل از نظر سئو فنی بهینه سازی شده باشد. همچنین کلمات کلیدی یک سایت برای کسب ترافیک و مشتری بیشتر تنها محدود به یک یا چند کلمه کلیدی خاص نبوده و در یک پروژه سئو مدرن، می بایست بر روی طیف وسیعی از کلمات کلیدی سرمایه گذاری کنید تا فرایند کاری از دید گوگل طبیعی تر و بهینه تر به نظر برسد. با سرمایه گذاری در سئو و کسب رتبه بالا، ترافیک سایت مستمر خواهد بود و در هنگام توقف سرمایهگذاری روی سئوسایت رتبه سایت تغییرات ناگهانی نخواهد داشت. در واقع مخاطبان هنگام ورود به وب سایت شما توسط گوگل مطلع میشوند که سایت شما هک شدهاست؛ از این رو تأثیری فوقالعاده بر نگرش مخاطب نسبت به برندتان خواهید داشت. یعنی تبها و دکمهها و سایر عناصر جابه جا شده یا لود نمیشوندو کاربردی نخواهند داشت. بهترین کاری که میتوانید برای ساختن یک آدرس صفحه قوی انجام دهید آن است که کلید واژه مطلبتان را به صورت فارسی یا انگلیسی در آن استفاده کنید و از استفاده از هر گونه کلمات بیمعنی در آدرس صفحه بپرهیزید.

معمولا تمامی اقداماتی که بر روی وبسایت شما و برای برند شما اتفاق میافتد، بر روی سئو سایت شما تاثیرگذار است! سئو بهینه کردن کارهای مقدماتی در ساخت وبسایت است. از دیگر اقداماتی که میتوانید بری تقویت سئو تکنیکال وب سایتتان انجام دهید، استفاده از لینکها بردکرامب است. این فایل به شما کمک میکند که تا حدودی رفتارهای این رباتها در حرکت در بین صفحات وب سایتتان کنترل کنید. به عنوان مثال به آنها کمک میکنید تا برخی از صفحات وب سایت مانند صفحات پرداخت را ایندکس نکنند و مشکل ساز نشوند! گوگل به عنوان یکی از فاکتور های رتبه بندی وبسایت ها از https و SSL استفاده می کند. این ابزار در وبسایت گروه ایمنی اینترنتی Get Safe Online که با سرویس پیشگیری از کلاهبرداری سیفاس کار میکند، میزبانی میشود. به این ترتیب ، Google می داند صفحات شما در کدام گروه قرار می گیرند. اما در رابطه با بک اند، هر دو مورد که فرمودید خوب هستن و بازار کار خوبی دارند، به شرط اینکه هر کدام از این موارد را که انتخاب کردید به صورت جدی یاد بگیرید و بتوانید پروژه پیاده سازی کنید. در این بهینه سازی می توانید وبسایت خود را به سایر سایت ها و موتورهای جستجو بیشتر بشناسانید.

به این ترتیب ریسپانسیو بودن یا نبودن وبسایت میتواند به صورت مستقیم و غیرمستقیم روی سئو تاثیر بگذارد. هر چند که میتوانستیم تنها کلمه کلیدی را بنویسم، اما در مقالات طولانی که نیاز به تصاویر زیادی داریم، تکرار زیاد کلمات کلیدی درون خصوصیت alt، شبیه به کیورد استافینگ در سئوی کلاه سیاه میشود و ممکن است تاثیر منفی بر سئوی سایت بگذارد. میتوان گفت یکی از دلایل محبوبیت جاوااسکریپت این است که جاوا اسکریپت در هر طراحی وب و سایت ساز ریسپانسیو به کار رفته است. راحتی کار یک فایل جاوا اسکریپت دیگر بسازید و هر کدوم از بخش هارو جدا کنید. جدا از آنکه هک شدن یک وب سایت بسیار به ضرر یک کسب و کار تمام میشود، علاوه بر خراب شدن سئوی وب سایتتان، اعتماد مخاطبانتان هم به شما از بین خواهد رفت. پاسخ این است که راستش تفاوت چندانی در دید گوگل ندارد که شما کدامیک را برای آدرس کلی وبسایت خودتان در نظر خواهید گرفت، امّا مسئله اصلی اینجاست که اگر هر کدام را انتخاب کردید، باید به آن پایبند باشید و مدام آن را تغییر ندهید زیرا این دو مدل از دید گوگل، دو آدرس جدا به حساب می آید و اگر دائماً این مورد را تغییر دهید ممکن است در فرآیند سئو سایت وردپرسی شما، مشکل بوجود آید و سبب گیج شدن گوگل شود !

وجود بردکرامب خیال بازدیدکنندگان را راحت میکنند و میتوانند به سادگی در وبسایت شما بچرخند. از طرفی این که سایت شما را دیرتر ترک میکنند نشان دهنده کاهش نرخ پرش است. جستجوی تصاویر بعد از پیاده سازی Lazy loading نامناسب کاهش یافته است. یکی از کاربردهای اصلی این پسوند شناسایی مشکلات مربوط به کد ، به ویژه پیاده سازی های جاوا اسکریپت با منوها و رابط کاربری است. برای دریافت آن تنها کافی است درخواست خود را نزد شرکت ارائه دهنده هاستتان ثبت کنید و بعد از انجام دادن اقداماتی، آن را دریافت خواهید کرد و قدمی مهم در افزایش امنیت وب سایتتان برمیدارید.

اگر در محتواهای وب سایتتان به صفحات 404 خودتان و یا دیگر وب سایتها لینک دهید، به ضرر خودتان عمل کردهاید. شما باید برای دیدن شدن محتواهای وب سایتتان به این رباتها کمک کنید. مهم ترین مزیت های استفاده از این داده های ساختار یافته کمک به ارائه لیستی از بخش های مختلف سایتتان به موتور جستجو و در نتیجه نمایش بهتر سایت شما در صفحات نتایج جستجو یا SERPS می شود. برای اینکه با این ساختار آشنا شوید، اول باید این موضوع را بدانید که اصلاً گوگل چگونه صفحات وب سایت شما را مشاهده میکند؟ استفاده از این قالبها ممکن است سایت شما را زیباتر کنند اما به طور قطع در پایین آمدن سرعت و در نتیجه سئو تاثیر خواهند گذاشت. یکی از بهترین اقداماتی که در این زمینه میتوانید انجام دهید، استفاده از ریدایرکت 301 است. هنگامی که کاربر یک عبارت را در کادر جستجو تایپ می کند، گوگل از الگوریتم های پیچیده استفاده می کند تا دقیق ترین و مفیدترین لیست نتایج برای آن عبارت را نشان دهد. Ssl پروتکلی امنیتی است که سبب میشود دادههای وب سایتتان در بین خود سایت و کاربران مختلف آن با محافظت بیشتری میکند. همانطور که از تعریف بردکرامب متوجه شدید، مجموعه ای از لینکهای داخلی است که علاوه بر آنکه ساختار لینک سازیهایتان را تقویت میکند، تجربه بهتری برای مخاطبان وب سایتتان ایجاد میکند و در نهایت به کاهش رتبه گوگل و بهینهسازی سایت تان منجر میشود.

در مرحلهی دوم هم باید توضیح داد که ساختار سایت شما بر روی تمامی کارهایی که جهت بهینهسازی انجام میدهید، تاثیر چشمگیر خواهد داشت؛ از آدرسهای URL گرفته تا نقشهی سایت و استفاده از robots.txt برای مسدودسازی موتورهای جستجو جهت مشاهدهی برخی صفحات، همه و همه تحت تاثیر ساختار سایت قرار دارند. زامبی پیج ها صفحاتی هستند که به هر علتی ایجاد شده اند، اما اکنون غیرقابل استفاده اند. 10 هزار دلار در ماه به نظر ترسناک میرسد، اما هم اکنون 40% از مشاغل دنیا کمتر از 1000 دلار در ماه برای سئو هزینه میکنند که در بلندمدت باعث افت خواهد شد. بردکرامب همان لینکهای داخلی هستند که به ترتیب پشت سر هم نمایش داده میشود و از جایی که کاربر شروع به گشت و گذار در وب سایتتان کرده است تا همین صفحه ای که اکنون در آن قرار دارد را به او نمایش میدهد. این کدها علاوه بر آنکه کمی تغییر در ظاهر وب سایتتان ایجاد میکنند، سبب بهتر شدن جایگاه گوگلتان هم میشوند. این سیستمها بهطور خودکار بخش زیادی از سئو تکنیکال را پیادهسازی میکنند؛ به همین سبب معمولاً این سئو کماهمیت تلقی میشود و یا صاحبان کسب و کارها اصلاً از وجود این مفهوم خبر ندارند!

رو به رو شدن با صفحات 404 یکی دیگر از معیارهای سئو تکنیکال است که بسیار مهم است. ۶. امنیت وب سایت همه چیز است! با پیشرفت در فناوری جستجوی صوتی و تصویری، تولید محتوای صوتی و تصویری اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است و کل سایت شما از مزایای سئو محتوا بهره مند خواهد شد. اگر یادتان برود که این خط کد را بردارید، همه تلاشهایتان در تولید محتوا توسط گوگل دیده نمیشود از بین خواهد رفت! در سئو جاوا اسکریپت، روش دوم سنتی بوده است و به منظورترجمه کردن محتوا در یک صفحه می باشد. به همین دلیل رقابت شدیدی برای قرار گرفتن در این جایگاه مطلوب ایجاد شده است. ممکن است این تکنیک برای کوتاه مدت کار کند و بازدیدکنندگانی به سایت شما برساند ، اما پس از مدتی، Google متوجه خطای شما میشود و سایت شما را مجازات و حتی لیست سیاه می کند، بنابراین هرگز رتبه بندی نخواهید شد و دیگر از دور رقابت ها خارج میشوید. در مقاله اسکیما چیست و بعد از آن هم آموزش اسکیماگذاری سایت وردپرسی به کمک افزونه، با تمامی روند اجرای این فعالیت به صورت تصویری آشنا میشوید. به کاربران خود باید آن را بشناسانید. سئو داخلی به عنوان بهینه سازی و استاندارد سازی سایت برای کاربران و گوگل اجرا می شود.

شما با انجام این کارها به راحتی سایت خود را از نظر سئو تکنیکال برای ساختار URL بهینه سازی می کنید. داشتن یک ساختار بهینه برای صفحات وب سایتمان یکی دیگر از معیارهایی است که در سئو تکنیکال به آن برمیخورید و واقعاً حائز اهمیت است. بیایید به سراغ php برویم و کار را جایی دنبال کنیم که اکثر کاربران اینترنتی، برای راه اندازی سایت های شان سراغ سیستم مدیریت محتوای وردپرس رفته و یک قالب با ساختار استاندارد نصب می کنند. کلمات کلیدی هم پر استفاده ترین عباراتی هستند که توسط کاربران اینترنت جستجو می شوند. پس از عناوین جالب و منحصر به فرد استفاده کنید. صفحات 404، صفحاتی هستند که ایجاد شده اند و به هر علتی حذف شده اند. صفحات 404 آن صفحاتی از وب سایتمان هستند که محتوای آن بهطور کامل پاک شدهاست. هر سایت صفحاتی دارد مخصوص کاربران و صفحاتی دارد که مربوط به مدیران سایت یا فرایندهای مرسوم سایت هستند. درست است که گوگل یک موتور میباشد اما گوگل علاوه بر رباتهایش، به فعالیتهای کاربران نیز توجه میکند. عامل اولی که در سرعت سایت اثر میگذارد قالبهای حجیم و پرزرق و برق است.

و در نهایت آخرین موردی که باید برای سئو تکنیکال یا همان سئو فنی وب سایتتان در نظر داشته باشید، استفاده از قالبهای ریسپانسیو است. در واقع اگر لینکهای داخلی را جدی نگیرید، ممکن است ایندکس شدن صفحات وب سایتتان نصف و نیمه انجام شود! یکی از معضلاتی که برخی از وب سایتها با آن رو به رو هستند و میتواند منجر به سئو تکنیکال ضعیف شود، وجود محتوای تکراری در صفحات سئوکار اصفهان وب سایتمان است. به خرید بک لینک به چشم یک تکنیک نگاه کنید و از آن بهترین استفاده را نمایید. اگر سایتی به شما لینک دهد و در بخش rel لینک خود از مقدار follow استفاده کند، این یعنی به موتورهای جستجو اعلام میکند که این سایت از نظر من تایید شده و شما حق دنبال کردن آن را دارید. این موضوع به معنای آن است که اگر سرعت لود وب سایتان پایین باشد، ممکن است محتوایتان در نتایج اول قرار نگیرد و به همان نسبت هم ترافیک ورودی تان را از دست بدهید. ایندکس کردن به معنای آن است که محتوایتان در دیتابیسهای گوگل ذخیره میشود و از آن پس در نتایج به نمایش در میآید.

URL های متعارف در مقابل متا تگ های روبات Noindex: چه چیزی بهتر است؟ برخی از افراد به دلیل اینکه آدرس URL بدون “www” کوتاه تر است، این گزینه را به عنوان آدرس اصلی وبسایت خود انتخاب خواهند کرد. بنابراین با کاهش مسافت سرعت لود وبسایت بالا میرود. بنابراین مهم است که اطمینان حاصل کنید که شما درک چه تکنیکی SEO و چگونگی درست کردن آن را می دانید. فرض کنید 5 صفحه از سایت فروشگاهی دارای محتوای تکراری است. سایت مپ علاوه بر robot.txt فایل دیگری است که در سئو تکنیکال دارای اهمیت است و فرمت آن xml است. ما زمانی این کد را مورد استفاده قرار میدهیم که سایتمان ناقص است! برای نمونه اسکیمای محصول برای صفحات محصول کاربرد دارد که فیلدهای آن شامل: در بخش product name با استفاده از متغیر به نام محصول که در عنوان آورده اید ارجاع دهید. در مرحله چهارم و البته مرحله آخر از بخش مبتدی سئو سایت وردپرسی، باید وب سایت خود را در دو ابزار آنلاین و رایگان گوگل به نام های “سرچ کنسول” و “گوگل آنالیتیکس” ثبت کنید.

هدفم از راه اندازی تهران لرن بارگذاری تجربیات خودم در زمینه سئو بصورت رایگان می باشد. برخی از تأمین کنندگان هاست یا دامنه، در پکیجهای پیشنهادی خود ممکن است گواهی SSL را به صورت رایگان پیشنهاد دهند. حجم جستجوی متوسط، نرخ رقابتی متوسط، هدف جستجوی خاص، نرخ تبدیل بالا از ویژگی های این نوع کلمات است. در این بخش، برای دسته ها، برچسب ها محصولات و دسته محصول، یک نشان تعریف می کنیم که در آدرس URL استفاده می شود و موتورهای جست و جو و کاربران متوجه خواهند شد که هر آدرس URL مربوط به چه نوع محتوایی در وبسایت شما می باشد. در کنسول جستجوی Google، میتوانید عملکرد کلی وبسایت خود را در نتایج جستجو و همچنین عملکرد صفحات منفرد را مشاهده کنید. این سرویسها همچنین به شما امکان مدیریت عملکرد کلی سایت در موتور جستوجو را میدهد. و دستگاه مورد استفاده شما عملا تغییری در عملکرد سایت ایجاد نکرده است. این که زمان بیشتری را در سایت شما سپری کنند خود در سئو دخیل است. بخشی از کد HTML است که از طریق آن ما به موتورهای جستجو میگوییم چه بخشهایی از سایت ما را ذخیره و ایندکس کنند.

سئو اسپایدر یک خزنده یا کراولر قدرتمند و انعطاف پذیر است که بهتون کمک میکنه تا وبسایتها رو از دیدگاه موتورهای جستجو ببنید. این را در نظر داشته باشید که آدرس صفحات تأثیر آنچنانی ندارد؛ اما بهتر است که قوی و ساختارمند تولید شود تا تأثیر مثبت آن شامل وب سایتتان شود. برای حل مشکل دوم باید از تگ Canonical استفاده کرد و برای حل مشکل اول باید برای وب سایت محتوای انحصاری و جدید تولید کنید. یکی از مثالهای جالب این فایل در استفاده از وب سایتهای ورد پرسی است. توضیحات متا یکی از تگ های مهم است که با استفاده از آن میتوان به بهبود تجربه کاربری و افزایش نرخ کلیک کمک کرد.

یکی از بهترین اقداماتی که تمامی کسب و کارهای معتبر آن را در پیش گرفتهاند، استفاده از ssl است. یکی از مهمترین دلایلی که سبب کم شدن اهمیت سئوی فنی شدهاست، سیستمهای مدیریت محتوای امروزی مانند وردپرس است. به عنوان مثال تنها وجود یک خط کدنویسی اشتباه میتواند سبب شود تا موتورهای جست و جوی گوگل اصلاً محتوای شما را نبینند و در نتایج نشان دهند. به همین سبب قصد داریم تا این بخش از مطلب را به آموزش سئو تکنیکال اختصاص دهیم. این ابزار عملیات خزش را درست مانند موتورهای جستجو در سایت شما آغاز می کند و تمام مشکلات سئوی داخلی، خارجی و تکنیکال را به اطلاع شما می رساند. بهتر است همه چیز یعنی تمام فایلهای CSS ، HTML و JavaScript را فشرده کنید و حجم اضافی به سایت تحمیل نکنید. و محتوای هر دو صفحه هم با یکدیگر همسان است و فقط نام شرکت ها متفاوت است. مشتری میخواهد با نام تجاری شما آشنا شود؟ برای اینکه درک بهتری نسبت به این افراد داشته باشید، توصیه میکنم با نردبان وفاداری و بحث انواع مشتری آشنا شوید.

هدف قراردادن مشتری نهایی و کاربری که به دنبال محصول شماست؟ و در نهایت به عنوان جمعبندی کوتاهی از این مطلب باید بگوییم سئو تکنیکال را معرفی کردیم، گفتیم چرا اهمیت دارد و در نهایت 11 معیاری که به یک سئوی تکنیکال قوی میانجامد، در سادهترین حالت ممکن برایتان بیان کردیم. سئو تکنیکال جزو آن دسته از آموزشهایی است که ممکن است در قدم اول شما را بترساند! سئو کلاه خاکستری چیزی بین این دو مورد است. کیفیت محتوای شما را مورد بررسی قرار میدهد؛ اما نمیتواند محتوا را به خودی خود تشخیص دهد و آن را رتبهبندی کند. ممکن است با خودتان بگویید مگر گوگل محتوای ما را بررسی نمیکند و براساس تشخیص کیفیت آن جایگاه وب سایتمان را تشخیص نمیدهد؟

این روزها گوگل در برابر ریسپانسیو بودن بسیار حساس است و اگر آن را انجام ندادهاید، بسیار به ضررتان تمام میشود. برای همین توصیه می شود در صورتیکه بتوانید تمام نیازهای خود را با وردپرس برآورده نمایید از این سیستم استفاده کنید. پس برای درک محتوای قرار داده شده در یک صفحه از چیزی به نام استراکچردیتاها استفاده می کنند. سئو تکنیکال نام دیگر سئوی فنی است؛ بنابراین همانطور که از نامش مشخص است، به بخش فنی سایت کار دارد و آن را مورد بررسی قرار میدهد. بنابراین آنها به نام تصویر ، متن alt تصویر و عنوان تصویر شما اعتماد می کنند تا بفهمند تصویر در واقع چیست. نکته ای رو که باید اشاره بکنیم این هست که گوگل وبمستر تولز بدون شک مهم ترین ابزار برای هر سئوکار و مدیریت سایتی هست تا بتونه از آمارهای اون استفاده بکنه. و از آنجایی که ایندکس موبایل بسیار برای سئو مهم شدهاست، نباید از آن ساده بگذرید. این را به یاد داشته باشید که اگر سئوی فنی را جدی نگیرید، شاید تمامی زحمتهایتان به هدر برود و شما اصلاً از آن خبر نداشته باشید!

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم گفته شما کاملاً درست است! میخواهیم باورهای منفی تان درباره این بخش از سئو را بشکنیم و بدانیم سئو تکنیکال آسانتر از آن چیزی است که فکرش را میکنید. چون اولا که برای همه کاربران مفید نیستند و دوما باعث می شوند که کاربرانی غیرهدفمند به بخش های غیرهدفمندتر روانه شوند و باعث افزایش ترافیک و خورده شدن منابع هاست شده و در کنار آن با خروج سریع باعث بالا رفتن بانس ریت سایت، کاهش تایم ان سایت و سایر فاکتورهای سئو می شود و این برای تکنیکال سئو اصلا خوب نیست و سوما باعث می شود که فایل های مهم سایت در موتورهای جستجو نمایش داده شوند و امنیت سایت در خطر قرار بگیرد. وقتی که این صفحات در سایت زیاد باشند، کاربر به این صفحات سر می زند و می بیند که چیز نیست و در نهایت ناراضی شده و خیلی سریع سایت را ترک می کند و فاکتورهایی مانند ماندگاری در سایت، گردش میان صفحات، اسکرول و… همانطور که میدانید زمانی که شما چیزی را در گوگل جستجو میکنید چندین سایت به ترتیب الویت برای شما نمایان میشود.

همانطور هم که میدانید، در هر سایت یکی از دلایل اصلی کاهش سرعت، تصاویر پرحجم هستند. مطابق گزارش ها، کاربران موبایل نهایتا 7 ثانیه و کاربران کامپیوتر نهایتا 10 تا 12 ثانیه منتظر لود شدن صفحه ای از سایت خواهند ماند و اگر فرایند باز شدن سایت طول بکشد، بانس ریت بالا می رود، تایم ان سایت پایین می آید و با توجه به اینکه کاربران کم حوصله هستند و گاها چند تب را باز می کنند و هر کدام که سریعتر لود شد از آن سایت استفاده می کنند باعث کاهش درآمد نیز خواهد شد. این سوالی است که جان مولر عضو ارشد تیم گوگل به آن پاسخ میدهد. در پاسخ به این سؤال باید بگوییم گوگل حامی سفت و سخت مخاطبان است! رتبهبندی و نرخ کلیک با هم ارتباط زیادی دارند، چراکه کاربران به طور معمول روی لینک محتوایی کلیک میکنند که در سریعترین زمان ممکن به پرسش آنها پاسخ بدهد. در مرحله بعد، الگوریتمها محتوای صفحات وب را تجزیه و تحلیل میکنند تا ارزیابی کنند که آیا صفحه حاوی اطلاعاتی است که ممکن است با آنچه شما به دنبال آن هستید مرتبط باشد یا خیر. در نهایت آنکه پس از آنکه رباتهای گوگل محتوا را شناسایی کردند، آن را ایندکس میکنند.