درک مخاطبان هدف خود با انجام تحقیقات بازار به اطمینان از مرتبط بودن نام کسب و کار شما کمک می کند.
به عنوان مثال، اگر یک شرکت صنایع دستی عروسی را راه اندازی می کنید که کالاهایی مانند دعوت نامه ها و تنظیمات مکان را می فروشد، می توانید به طور خودکار تشخیص دهید که مخاطبان هدف شما زوج هایی هستند که به زودی ازدواج خواهند کرد.
از آنجا همچنین می توانید نیازهای کلیدی بازار هدف خود و همچنین احساسات و عادات کلیدی آنها را شناسایی کنید.
این احتمال وجود دارد که نامی را انتخاب نکنید که عموماً مورد پسند همه باشد، اما می توانید برای انتخاب نامی که مخاطب هدف شما با آن ارتباط برقرار کند، سخت کار کنید.
برای انتخاب نام مناسب برای کسب و کار خود شما باید دقیقاً بدانید که مخاطبان شما چه کسانی هستند، از یک برند صنایع دستی به دنبال چه چیزی هستند و عادات خرید موجود آنها.
درک اینکه مخاطب شما چه کسی است به شما کمک خواهد کرد نامی را انتخاب کنید که آنها را درگیر و مجذوب خود کند. برای مثال، کاردستی عروسی تقلبی ما میتواند نامی مانند «کاردستیهای عروسی کریستن»، «کاردستیهای من انجام میدهم» یا «Happily Ever Crafts» را انتخاب کند که همه اینها توجه عروس و دامادهای آینده را به خود جلب میکند.