نحوه استفاده از کوپن ها و تخفیف ها بدون از دست دادن سود

دهان به دهان قدرتمند است. اما همیشه کافی نیست و آنقدر هم که دوست دارید اتفاق نمی افتد.

یکی از راه‌ها این است که پس از خرید، کوپن دومی را به آنها بدهید تا از مشتری جدید بودن تشکر کنید. این کوپن را یا به مقدار کمتری تبدیل کنید، یا برای استفاده از آن به قیمت خرید بالاتری نیاز داشته باشید، مانند «100 دلار یا بیشتر خرج کنید و 20 درصد پس انداز کنید».

وقتی دوباره فکر می کنید که کوپن برای مشتریان جدید چیست، متوجه می شوید که این یک ابزار تولید سرنخ است. هدف از کوپن انجام یک فروش نیست. این برای جلب مشتری است تا بتوانید دوباره به او بفروشید.

جی سی پنی قبلاً چیزی را اجرا می کرد که فروش دائمی به نظر می رسید. مشتریان این احساس را دوست داشتند که سود زیادی دریافت می کنند. اما از آنجایی که فروشگاه تخفیف های بی وقفه ارائه می کرد، خریداران انتظار آن را داشتند. بنابراین وقتی شرکت تغییر مسیر داد و شروع به ارائه تخفیف های انتخابی کرد، مشتریان شورش کردند. تجارت هنوز به طور کامل بهبود نیافته است از سقوط

برای وفادارترین مشتریان خود، به آنها دلیل اضافی بدهید تا به دوستانشان درباره شما بگویند. کوپن هایی را به آنها بدهید که می توانند به دوستانشان بدهند، و اگر دوستانشان آنها را بازخرید کنند، مشتری نیز می تواند جایزه بگیرد.

برای انگیزه دادن به مشتریان برای پیوستن به اشتراک شما، می‌توانید هدایا و تخفیف‌های بسیار بزرگ‌تری انجام دهید، زیرا پول را پس خواهید گرفت و موارد دیگر. ایده این است که آنها را با یک پاداش بزرگ به دست آوریم، و سپس به ارائه ارزش ادامه دهیم تا به طور نامحدود در اطراف بمانند.

با استفاده از این نوع ساختار، توجه داشته باشید که مبلغی که مشتری پس می گیرد رقم ثابتی است، حتی اگر آنها بسیار بیشتر از حداقل هزینه کنند.

به عنوان صاحب فروشگاه، شما می خواهید مشتریان را جذب کنید، اما نمی خواهید سود را قربانی کنید، به خصوص در دراز مدت.

همه آنچه که می توان گفت: استفاده از کوپن ها و تخفیف ها نیاز به تعادل دارد.

در حالی که برنامه های وفاداری لزوماً برای هر کسب و کاری مناسب نیستند، اما می توانند راهی عالی برای ایجاد درآمد بلندمدت باشند. به هر حال، برخی از مشتریان آن‌ها را دوست دارند و مدام برمی‌گردند تا شاهد رشد پاداش‌هایشان باشند!

کسب‌وکارها از کوپن‌ها و تخفیف‌ها استفاده می‌کنند، زیرا مشتریان را جذب می‌کنند و آنها را تشویق می‌کنند تا به جای رقابت با آنها خرید کنند. مشکل این است که استفاده از کوپن‌ها و تخفیف‌ها به‌طور مکرر یا بی‌رویه، می‌تواند برای همیشه سودآور باشد.

روش دیگر ارائه تخفیف در خود عضویت است. شما می توانید بگویید که هر کسی که بیش از 100 دلار خرج کند، 20٪ تخفیف اشتراک خود را دریافت می کند. این هنوز به دلیل درآمد مکرر نهایی برای شما سودآور است.

5. از تخفیف های بسته بندی محصول استفاده کنید

فروشگاه‌های WooCommerce می‌توانند نسبتاً سریع یک سیستم وفاداری مشتری را با استفاده از افزونه Points و Rewards اضافه کنند. با این کار، مشتریان شما از هر خرید امتیاز جمع می کنند که بعداً می توانند به عنوان تخفیف در خریدهای بعدی اعمال کنند.

امتیاز و جوایز هنگام پرداخت

بنابراین چگونه انگیزه خرید دوم را ایجاد می کنید؟

WooCommerce افزونه Tiered Pricing را ارائه می دهد که به شما کمک می کند این استراتژی را در سایت خود پیاده سازی کنید.

3. از برنامه وفاداری استفاده کنید

در اینجا هشت راه برای استفاده از کوپن ها و تخفیف ها بدون تسلیم شدن بیش از حد سود آورده شده است.

1. ایجاد انگیزه برای خرید دوم از مشتریان جدید

شما می توانید از یک استراتژی مشابه برای ارائه کوپن های طبقه بندی شده استفاده کنید، اما بدون درصد. مثلا:

  • 40 دلار خرج کنید و 10 دلار پس بگیرید
  • 100 دلار خرج کنید و 20 دلار پس بگیرید
  • 250 دلار خرج کنید و 50 دلار پس بگیرید

بهتر از همه، به نظر نمی‌رسد که به آنها فشار می‌آورید، زیرا همان محصولی را که آنها قبلاً تصمیم به خرید داشته‌اند را ارائه می‌دهید – فقط بیشتر از آن.

تخفیف ها معجزه می کنند که آیا می توانید آنها را به درآمدی تکراری تبدیل کنید. اگر بتوانید یک مدل اشتراک موفق برای کسب و کار خود ایجاد کنید، تقریباً هر تخفیفی می تواند از نظر مالی قابل توجیه باشد.

می‌توانید فروش‌های افزایش‌دهنده دیگری نیز ارائه دهید، از جمله افزایش فروش خدمات اشتراک خود. اگر از کوپن‌ها و تخفیف‌ها استفاده می‌کنید، upsells راهی به شما می‌دهد تا در همان خرید، سود از دست رفته را برگردانید. و اگر کالایی که می‌فروشید به نوعی به محصولاتی که مشتری قبلاً می‌خرد مربوط می‌شود، به نظر یک تصمیم طبیعی برای اوست و برخی شما را درگیر آن خواهند کرد.

8. برای فروش خود دلیل داشته باشید

دلایل فروش را می توان تقریباً در هر جایی یافت:

  • جشن برنده شدن یک تیم ورزشی محلی
  • تشکر از مشتریان برای X سال در کسب و کار
  • موجودی بیش از حدی است که باید آن را پاک کنید
  • تعطیلات
  • تخفیف مشتریان جدید
  • برنامه ریزی برای اهدای بخشی از فروش به امور خیریه
  • استفاده از یک داستان در اخبار که می توانید با کسب و کار خود مرتبط کنید

تخفیف ها و کوپن های هوشمند باعث افزایش درآمد بلند مدت می شود

پسندیدن بارگذاری…



منبع

آنچه شما می خواهید مشتریان وفادار، خریداران مکرر و درآمدهای مکرر هستند. استفاده از کوپن‌ها و تخفیف‌ها به روش‌هایی که یکی یا همه آن‌ها را تولید می‌کند معمولاً یک تصمیم هوشمندانه است.

فرض کنید محصولی را به قیمت 79 دلار می فروشید و مشتری تصمیم می گیرد آن را بخرد. قبل از اینکه آنها خرید خود را تکمیل کنند، می توانید یک معامله ویژه یک بار به آنها پیشنهاد دهید که در آن آنها می توانند دو مورد را با قیمت 129 دلار خریداری کنند. این حدود 30 دلار تخفیف است، اما اندازه سفارش شما را افزایش می دهد و مشتری را خوشحال می کند.

راه دیگر برای ایجاد انگیزه برای خرید دوم این است که مشتری را با اطلاعات تماس خود مشترک کنید و شروع به ارسال ایمیل و ارسال پیامک به آنها کنید. با ایمیل، می‌توانید مشتری جدید را در مورد محصولات و خدمات دیگر خود، نحوه حل مشکلات آنها، نحوه ارائه شادی و مزایای دیگری که ارائه می‌دهید، آموزش دهید. شما می توانید همه این کارها را بدون هیچ تخفیفی انجام دهید. در ذهن آنها بمانید و احتمال خرید مجدد آنها بیشتر خواهد شد.

مجموعه ایمیل خوش آمدگویی با MailPoet

اگر پیشنهاد دیگری دارید در نظرات یادداشت کنید!

با ابزارهای ایمیل مارکتینگ MailPoet، کسب و کار خود را تبلیغ کنید و محصولات بیشتری بفروشید