یک تابع جستجو خواهد شد به کاربران این امکان را می دهد که مطابق ترجیحات منحصر به فرد خود، مطابق بالقوه خود را پیدا کنند.
بسته به سازنده وبسایتی که انتخاب میکنید، مجموعهای از قالبهای وبسایت مختلف برای انتخاب شما و همچنین ویژگیهای طراحی فردی برای کمک به ایجاد وبسایت رویاهای شما وجود دارد.
اطلاعات بیشتر
وبسایتهای دوستیابی با وبسایتهای تجاری معمولی متفاوت هستند، زیرا باید نمایههای کاربر شخصیسازی شده را در خود داشته باشند.
مورد دوم به این موضوع اشاره دارد که آیا کاربران برای دسترسی به وب سایت دوستیابی باید هزینه ای بپردازند یا خیر و روند ورود به سیستم چگونه کار می کند. برخلاف وبسایتهای سنتی، اکثر محتوای میزبانی شده در وبسایت دوستیابی در پشت صفحه ورود کاربر قرار دارد.
رایج ترین نوع ارتباط برای قرار ملاقات، پیامک است. پس از آن، می توانید یادداشت های صوتی و قابلیت های ویدیویی را نیز اضافه کنید.
بخش کلیدی هر وب سایت دوستیابی، ارتباط کاربر است. به هر حال، اگر نتوانید با «مطابقات» بالقوه صحبت کنید، استفاده از وب سایت دوستیابی چه فایده ای دارد؟
برای درک نحوه تنظیم نمایه های کاربر برای سازنده وب سایت خاص خود وقت بگذارید.
پیاده سازی پیام و ارتباطات
اگر شروع به تطبیق کاربران با نمایههای کاملاً ناسازگار یا با نمایههایی کنید که الزاماتی را که آنها در جستجوی خود وارد کردهاند برآورده نمیکنند، کاربران دید ضعیفی از وبسایت دوستیابی شما خواهند داشت و شروع به جستجوی عشق در جای دیگری میکنند.
هر وب سایت دوستیابی نیاز به یک الگوریتم تطبیق دارد – این کار کاربران را با هم مطابقت می دهد.
وقتی صحبت از اضافه کردن پروفایل های کاربری به وب سایت دوستیابی شما می شود، باید:
- در نظر بگیرید که هر نمایه باید شامل چه مواردی باشد (نام، سن، عکس ها، سرگرمی ها، آنچه در سایت به دنبال آن هستند و غیره)
- در مورد پلان ها و مدل های مختلف پروفایل تصمیم بگیرید برای کاربران
نحوه عملکرد الگوریتم تطبیق شما تا حد زیادی به جایگاه و تمرکز وب سایت دوستیابی شما بستگی دارد. اگر میخواهید بهترین تجربه کاربری را ارائه دهید، مهم است با الگوریتم خود خاص باشید.
میتوانید عملکرد جستجوی خود را گسترده و بر اساس جستجوهای کلیدواژه نگه دارید یا پارامترها و فیلترهایی را برای جستجوی کاربران ارائه دهید، مانند جنسیت، سن، مکان و علایق.

ادغام الگوریتم های تطبیق
حالا این قسمت سرگرم کننده است! مرحله بعدی در نحوه ایجاد یک وب سایت دوستیابی، شخصی سازی وب سایت شما است. ما این را به مراحل زیر تقسیم کرده ایم:
یک الگو را انتخاب کنید
سپس می توانید قالب وب سایت خود را سفارشی کنید و جنبه هایی مانند رنگ ها، فونت ها و تصاویر را تغییر دهید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما با برند و مخاطبان هدف شما هماهنگ است.
افزودن پروفایل های کاربر
آ قالب وب سایت یک طرح از پیش طراحی شده است که می توانید از آن برای کمک به ساخت و طراحی وب سایت دوستیابی خود استفاده کنید.
شما باید عواملی را که می خواهید الگوریتم تطبیق شما در نظر بگیرد، تعیین کنید. برای انجام این کار می توانید یک امتیاز سازگاری ایجاد کنید، روی علایق مشترک تمرکز کنید یا افراد را بر اساس سن و مکان مطابقت دهید.
بریژیت ویل یک خواستگار و مربی آنلاین است. ما با او به گفت و گو نشستیم تا تمام ترفندهای تجارت را در مورد راه اندازی یک کسب و کار موفق خواستگاری کشف کنیم. نگاهی به مصاحبه بریژیت برای برخی از بینش کارشناسی ارزشمند.