نکته برتر: اگر انتخاب میکنید از تبلیغات اجتماعی استفاده کنید، قیمت هر کلیک را در مقابل تبلیغات رایگان بررسی کنید. اغلب منطقی است که با هر کلیک 0.20 دلار در مقابل 500 دلار یا 1000 دلار بدون هیچ تضمینی هزینه کنید.
#8. آنها را شخصاً جمع آوری کنید
شوکه شدن! وحشت! صحبت با مردم به صورت حضوری! برای کسب و کارهای آنلاین، همیشه کمی سرگردان است. با این حال، اگر برون گرا هستید و مخاطبان هدف شما برون گرا هستند، این یک روش عالی برای شماست.
صحبت کردن با مردم در زندگی واقعی می تواند ایجاد اعتماد – شامل زبان بدن، لحن، حرکات – همه چیزهایی است که ارتباط را زنده می کند. مخصوصا یه لبخند مهربون!
زمانی که برای اولین بار شروع به عمومی کردن ایمیل های خود می کنید بسیار مهم است. و همانطور که تجارت شما مقیاس می شود، می توانید لیست ایمیل خود را به گروه های مختلف افراد با رفتارها و نیازهای خریدار متفاوت تقسیم کنید. سپس هر بخش محتوایی را دریافت می کند که فوق العاده عالی است و به طور خاص برای آنها طراحی شده است.
مشاوره از کارشناسان
نکته بالا: وقتی از مردم چیزی بزرگ مانند آدرس ایمیلشان میخواهید، از a استفاده کنیدنرم کننده اولین. نرمکننده چند کلمه یا یک سوال ادامهدار است که به مخاطب نشان میدهد شما طرف آنها هستید، نه اینکه فقط سعی کنید از آنها سوء استفاده کنید.
خوب، این می تواند مشکل باشد. مردم نمی خواهند فقط برای هر چیزی با دوستان و خانواده خود قرارداد ببندند. شما باید واقعا ارزش خود را نشان دهید و اعتماد به دست آورید. اما هنگامی که این کار را انجام دادید، برای درخواست ارجاع نیازی به انجام کار زیادی نخواهید داشت، زیرا به احتمال زیاد آنها به هر حال در مورد شما صحبت خواهند کرد!
می توانید از رسانه های اجتماعی خود برای نشان دادن آنچه که این مخاطبان بالقوه از ثبت نام در ایمیل های شما به دست می آورند استفاده کنید. و این برای هر کسب و کاری کار می کند. فقط مطمئن شوید که مزایا با پلتفرمی که از آن پیوند میدهید، تمجید میکنند.
مهم نیست که چه چیزی، فرم شما باید به راحتی در صفحه وب شما قابل مشاهده باشد. این کمک می کند که تا حد امکان کمتر سؤال بپرسید و درک آن آسان باشد. نوار لب یک نمونه عالی از سادگی در بهترین حالت آن است – آدرس ایمیل و شماره تلفن. رونق.
#4. (به خوبی) ایمیل های مردم را بپرسید
فرمهای ثبتنام ایمیل برای کسبوکاری مناسب است که مشتریان هدف آن زمان کمی دارند و مشکلی برای پر کردن موارد ندارند. شما به اطلاعاتی (از جمله یک آدرس ایمیل بدیهی است!) از آنها نیاز دارید تا بدانید چگونه به بهترین شکل نیازهای آنها را برآورده کنید. نوع فیلدهایی که در فرم ثبت نام ایمیل خود درج می کنید به نوع کسب و کار شما بستگی دارد.
فقط در مورد نوع مشتری ایده آلی که دارید (یا می خواهید!) فکر کنید و چه نوع چیزهایی مشکلات آنها را حل می کند یا احساس خوبی در آنها ایجاد می کند.
شماره 7. از تبلیغات اجتماعی استفاده کنید
این روش برای مشتریانی که مشغول هستند، خصوصی هستند یا ایمیل های زیادی در صندوق ورودی خود دارند، مناسب نیست. این برای مشتریانی است که از برقراری ارتباط لذت می برند و کاربران دیجیتالی پرحجمی هستند. چه تصمیم دارید در هنگام تسویه حساب از آنها بپرسید، چه زمانی که برای اولین بار با آنها تعامل کردند، یا جایی در این بین، به یاد داشته باشید که آن را ساده نگه دارید.
مشاوره از کارشناسان
نکته برتر: این تکان دهنده به نظر می رسد، اما مهم نیست که ایمیل های شما چقدر عالی هستند، هنوز باید بررسی کنید که واقعاً تحویل داده شده اند. عواملی مانند آدرسهای IP، اولویتها، و هرزنامه خط موضوع، تفاوتهایی را ایجاد میکنند قابلیت تحویل ایمیل!
آسمان حدی است که چه باید کرد، اما علم مردم یک مکان عالی برای شروع است. قالب هم میده!
#5. از مسابقات استفاده کنید
چرا از رسانه های اجتماعی خود برای هدایت افراد به فرم های خود استفاده نمی کنید؟ از وسوسه فریب دادن آنها با طعمه کلیک اجتناب کنید. مخاطب شما باید دقیقا بداند که روی چه کاری کلیک می کند.