نحوه دریافت لیست ایمیل برای بازاریابی: 10 نکته برای سال 2022


شما می خواهید تعامل، وفاداری مشتری را افزایش دهید و بتوانید تا آنجا که ممکن است (معقولانه) با آنها تماس بگیرید. بهترین نتایج از نگهداری به دست می آید بهترین شیوه های بازاریابی ایمیلی در خط مقدم.

اما چگونه می‌توانید بهترین فهرست ممکن را در سریع‌ترین زمان ممکن رشد دهید؟ ما 10 نکته در مورد نحوه دریافت لیست ایمیل برای بازاریابی پیدا کرده ایم. یه قهوه بگیر و بریم!

#1. از فرم های مناسب استفاده کنید

فرم‌های ثبت‌نام ایمیل برای کسب‌وکاری مناسب است که مشتریان هدف آن زمان کمی دارند و مشکلی برای پر کردن موارد ندارند. شما به اطلاعاتی (از جمله یک آدرس ایمیل بدیهی است!) از آنها نیاز دارید تا بدانید چگونه به بهترین شکل نیازهای آنها را برآورده کنید. نوع فیلدهایی که در فرم ثبت نام ایمیل خود درج می کنید به نوع کسب و کار شما بستگی دارد.

مهم نیست که چه چیزی، فرم شما باید به راحتی در صفحه وب شما قابل مشاهده باشد. این کمک می کند که تا حد امکان کمتر سؤال بپرسید و درک آن آسان باشد. نوار لب یک نمونه عالی از سادگی در بهترین حالت آن است – آدرس ایمیل و شماره تلفن. رونق.

نوار لب می داند که سادگی می تواند بهترین باشد.

مشاوره از کارشناسان

نکته برتر:اطمینان حاصل کنید که دکمه کلیک شما برای فرم شما دارای رنگ متضاد با رنگ پس زمینه است. همچنین می تواند در چندین مکان در صفحه باشد.

#2. محتوای با ارزش را به دیگران هدیه دهید

اگر زمان کافی را به صورت آنلاین صرف کنید، می‌دانید که بسیاری از صحبت‌های مردم بی‌معنی است. به همین دلیل است که وقتی کسی چیزی را می گوید که با دقت مورد توجه، تحقیق، روشنگری یا حرکت است، برجسته می شود. خاطره انگیز است اگر کسب و کار شما از آن نوع است که قصد دارد بعد از چند ماه ادامه پیدا کند، این استراتژی برای شما مفید خواهد بود.

مثل فست فود در مقابل یک غذای خوب است. چهل و سی و هفتمین چیزبرگر خود را به خاطر نمی آورید. اما شما آن ریزوتو دست ساز فانتزی ترافل با شاخه های نخود را به یاد خواهید آورد. دقیقاً با هر محتوایی یکسان کار می کند. ممکن است میم های شگفت انگیزی بسازید. یا کاغذهای سفید جذاب بنویسید. محتوا هر چه که باشد، وقت بگذارید و چیزهای باکیفیتی بسازید که مخاطبان شما در جای دیگری نتوانند پیدا کنند.

تناسب اندام نرد کتاب های الکترونیکی متعدد و قدرت های فوق العاده زیادی را ارائه می دهد. اگرچه ممکن است در مورد کتاب های الکترونیکی اغراق آمیز باشد.

با Nerdfitness یک ابرقهرمان باشید.

#3. از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

چرا از رسانه های اجتماعی خود برای هدایت افراد به فرم های خود استفاده نمی کنید؟ از وسوسه فریب دادن آنها با طعمه کلیک اجتناب کنید. مخاطب شما باید دقیقا بداند که روی چه کاری کلیک می کند.

می توانید از رسانه های اجتماعی خود برای نشان دادن آنچه که این مخاطبان بالقوه از ثبت نام در ایمیل های شما به دست می آورند استفاده کنید. و این برای هر کسب و کاری کار می کند. فقط مطمئن شوید که مزایا با پلتفرمی که از آن پیوند می‌دهید، تمجید می‌کنند.

به عنوان مثال، اگر اینستاگرام است، فرم و مزایای شما باید بصری و سبک باشد. اگر لینکدین باشد، تجارت، همکاری و شبکه بیشتر. این نمونه توییتر از خوب رنگ جوان تاثیر قوی می گذارد شما می دانید که با ثبت نام در آن، اوقات خوبی را سپری خواهید کرد و همچنین در هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد!

مشاوره از کارشناسان

نکته برتر: یک فراخوان برای اقدام واضح در حساب رسانه های اجتماعی خود را فراموش نکنید.

#4. (به خوبی) ایمیل های مردم را بپرسید

گاهی اوقات ساده ترین کار این است که فقط بپرسیم. اما وقتی مستقیم صحبت می کنید، فراموش نکنید که شک و تردید مردم را برطرف کنید. همانطور که می بینیم با WordTracker، به مخاطبان اطمینان دهید که داده های آنها محافظت می شود. به آنها اطلاع دهید که بیش از X بار در هفته با آنها تماس نخواهید گرفت. و اینکه آنها می توانند در هر زمان اشتراک خود را لغو کنند.

Wordtracker در مورد مقاصد خود روشن است.

این روش برای مشتریانی که مشغول هستند، خصوصی هستند یا ایمیل های زیادی در صندوق ورودی خود دارند، مناسب نیست. این برای مشتریانی است که از برقراری ارتباط لذت می برند و کاربران دیجیتالی پرحجمی هستند. چه تصمیم دارید در هنگام تسویه حساب از آنها بپرسید، چه زمانی که برای اولین بار با آنها تعامل کردند، یا جایی در این بین، به یاد داشته باشید که آن را ساده نگه دارید.

مشاوره از کارشناسان

نکته بالا: وقتی از مردم چیزی بزرگ مانند آدرس ایمیلشان می‌خواهید، از a استفاده کنید نرم کننده اولین. نرم‌کننده چند کلمه یا یک سوال ادامه‌دار است که به مخاطب نشان می‌دهد شما طرف آن‌ها هستید، نه اینکه فقط سعی کنید از آنها سوء استفاده کنید.

#5. از مسابقات استفاده کنید

چه کسی رقابت را دوست ندارد؟ این چیزی است که مردم می‌خواهند بخشی از آن باشند، و اگر جایزه خوب باشد، افراد زیادی را با آدرس‌های ایمیل خود ثبت‌نام می‌کنند. اگر برای شما کمی کلاهبرداری به نظر می رسد، به امضا کنندگان خود فرصت دهید تا تصدیق کنند که در لیست پستی شما قرار خواهند گرفت.

اگر مخاطبان هدف کسب‌وکار شما سرگرم‌کننده، پرشور و کمی تکان‌دهنده هستند، احتمالاً از این روش استفاده می‌کنند. فقط مطمئن شوید که هر چیزی که هدیه می دهید به مخاطب مربوط است. صندل تاثیرگذار است زیرا دقیقا همان چیزی را که بازدیدکنندگان سایت می‌خواهند ارائه می‌کند – یک تجربه تعطیلات لوکس.

#6. هزینه های رایگان بدهید

ما عاشق چیزی هستیم که رایگان است! غذا، لباس، بلیط، سفر – وقتی نیازی به پرداخت هزینه نداشته باشید اوضاع بهتر می شود. با استفاده از نکته قبلی در مورد ارزش بالا، اگر امضاکنندگان در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند، چیزی را به صورت رایگان ارائه دهید. ModCloth چند چیز را در یک زمان ارائه می دهد، و همه آنها وسوسه انگیز به نظر می رسند.

سه مورد رایگان بهتر از یک است، که ModCloth از آنها برای وسوسه بازدیدکنندگان برای ثبت نام در لیست ایمیل خود استفاده می کند!

این freebee فراتر از چیزهای خوبی است که در ایمیل های خود قرار می دهید! این می تواند شامل وبینارها، پرسش و پاسخ با کارگران، سفیران یا طرفداران برند شما، اشتراک ها یا کدهای تخفیف، کتاب های الکترونیکی کوچک، اقلام مارک دار، واقعاً هر چیزی باشد!

فقط در مورد نوع مشتری ایده آلی که دارید (یا می خواهید!) فکر کنید و چه نوع چیزهایی مشکلات آنها را حل می کند یا احساس خوبی در آنها ایجاد می کند.

شماره 7. از تبلیغات اجتماعی استفاده کنید

تبلیغات رسانه های اجتماعی می تواند واقعا مفید باشد. اغلب صاحبان مشاغل کوچک و افرادی که مشاغل سرگرمی دارند فکر می کنند برای تبلیغات پولی بسیار کوچک هستند. اما اینطور نیست.

هر پلتفرم رسانه اجتماعی دارای یک طرح تبلیغاتی است که مناسب شماست. چرا به انجمن‌ها نگاهی نمی‌اندازید و کمی در گوگل جستجو نمی‌کنید تا ببینید چه نوع چیزهایی برای نوع و اندازه کسب‌وکار شما بهترین کار را دارند؟

اگر از تبلیغات اجتماعی استفاده می‌کنید، مطمئن باشید که یک پلتفرم مناسب (و کپی مناسب!) را انتخاب کرده‌اید تا برای امضاکنندگان احتمالی خود جذابیت داشته باشد.

اگر هنرهای پوشیدنی دیجیتال می فروشید، به احتمال زیاد تمایلی به استفاده از تبلیغات لینکدین ندارید. احتمالاً می خواهید افراد بصری و پیشرفته تر را در پلتفرم هایی مانند TikTok و پادکست های آینده نگر، دیجیتال، مد و هنری جذب کنید. Hootsuite (و منبع عکس TikTok) یک مثال عالی از ثبت نام در استودیوی عکس ارائه دهید که به خوبی روی پلتفرم کار کرده است.

سرگرم کننده مد در TikTok.

مشاوره از کارشناسان

نکته برتر: اگر انتخاب می‌کنید از تبلیغات اجتماعی استفاده کنید، قیمت هر کلیک را در مقابل تبلیغات رایگان بررسی کنید. اغلب منطقی است که با هر کلیک 0.20 دلار در مقابل 500 دلار یا 1000 دلار بدون هیچ تضمینی هزینه کنید.

#8. آنها را شخصاً جمع آوری کنید

شوکه شدن! وحشت! صحبت با مردم به صورت حضوری! برای کسب و کارهای آنلاین، همیشه کمی سرگردان است. با این حال، اگر برون گرا هستید و مخاطبان هدف شما برون گرا هستند، این یک روش عالی برای شماست.

صحبت کردن با مردم در زندگی واقعی می تواند ایجاد اعتماد – شامل زبان بدن، لحن، حرکات – همه چیزهایی است که ارتباط را زنده می کند. مخصوصا یه لبخند مهربون!

نکته کلیدی این است که به سراغ افراد کاملا غریبه نروید و ایمیل آنها را بخواهید. اما شما نمی خواهید وقت آنها را با 20 دقیقه صحبت های کوچک قبل از اینکه آنها را با “به هر حال…” بزنید، تلف کنید.

وقتی با مردم صحبت می کنی، پیشاپیش باشد. به آنها بگویید چه می خواهید، اما در مورد آنها نیز کنجکاو باشید. مشکلات (مربوط به صنعت شما) که باید حل شوند چیست؟ اعتماد یعنی گوش دادن و درک کردن. به آنها نشان دهید که می دانید چگونه این کار را انجام دهید و آنها ثبت نام می کنند زیرا می خواهند مکالمه را ادامه دهند.

#9. ایمیل های خود را عالی کنید

اگر مردم را به کما بکشید، به سختی لیست ایمیل خود را افزایش خواهید داد. شما می خواهید از ایمیل خود برای سرگرمی، الهام بخشیدن، تبدیل به عمل، افزایش وفاداری و الهام بخشیدن به دهان به دهان استفاده کنید. این اصل صرف نظر از ماهیت کسب و کار شما کار می کند. همه می خواهند سرگرم شوند.

آسمان حدی است که چه باید کرد، اما علم مردم یک مکان عالی برای شروع است. قالب هم میده!

الگوهای ارائه شده توسط Science of People می توانند به شما کمک کنند تا ایمیل های خود را به سطح بعدی ببرید.

زمانی که برای اولین بار شروع به عمومی کردن ایمیل های خود می کنید بسیار مهم است. و همانطور که تجارت شما مقیاس می شود، می توانید لیست ایمیل خود را به گروه های مختلف افراد با رفتارها و نیازهای خریدار متفاوت تقسیم کنید. سپس هر بخش محتوایی را دریافت می کند که فوق العاده عالی است و به طور خاص برای آنها طراحی شده است.

مشاوره از کارشناسان

نکته برتر: این تکان دهنده به نظر می رسد، اما مهم نیست که ایمیل های شما چقدر عالی هستند، هنوز باید بررسی کنید که واقعاً تحویل داده شده اند. عواملی مانند آدرس‌های IP، اولویت‌ها، و هرزنامه خط موضوع، تفاوت‌هایی را ایجاد می‌کنند قابلیت تحویل ایمیل!

شماره 10. مزایای “ارجاع به یک دوست” را ارائه دهید

خوب، این می تواند مشکل باشد. مردم نمی خواهند فقط برای هر چیزی با دوستان و خانواده خود قرارداد ببندند. شما باید واقعا ارزش خود را نشان دهید و اعتماد به دست آورید. اما هنگامی که این کار را انجام دادید، برای درخواست ارجاع نیازی به انجام کار زیادی نخواهید داشت، زیرا به احتمال زیاد آنها به هر حال در مورد شما صحبت خواهند کرد!

همه ما زمانی که تجربه مثبتی از یک کسب و کار داشته باشیم از دهان به دهان استفاده می کنیم. اما خیلی بهتر است که برای انجام این کار کمی پاداش بگیرید. پس چرا از یکی دیگر از آن رایگان ها مخصوصاً برای ارجاعات استفاده نکنید، مانند دراپ باکس، چه کسی فضای ذخیره سازی رایگان می دهد؟

Dropbox آنچه را که می فروشد را به صورت رایگان ارائه می دهد، اگر خدمات آن را به دیگران ارجاع دهید.

این به شما بستگی دارد که چه چیزی را ارائه دهید – در نهایت، برخی از ارجاعات می توانند ده ها هزار دلار برای کسب و کار به ارمغان بیاورند، اگر نه بیشتر. اما برخی از ارجاع‌ها وفاداری مادام‌العمر را از طریق رابط‌ها به ارمغان می‌آورند، که از انتشار اخبار کسب‌وکار شما به صدها نفر خوشحال هستند. پس خوب فکر کنید – چه نوع مزایایی برای داوران شما مفید است؟

مشاوره از کارشناسان

نکته برتر: چرا به داوران اجازه نمی‌دهید از میان فهرست متنوعی از گزینه‌ها انتخاب کنند؟ مردم گزینه‌ها را تقریباً به همان اندازه دوست دارند که پاداش‌ها را دوست دارند، و این به شما فرصتی می‌دهد تا پاداش‌ها را سفارشی کنید.





منبع