نحوه دسته بندی پست های اینستاگرام در سال 2022


پست دسته بندی همه چیز در مورد افزایش بهره وری شما است.

وقتی این رویکرد را در پیش می گیرید، می توانید زمانی را برای وارد کردن خود به یک جریان خلاق اختصاص دهید. این اغلب می‌تواند منجر به کیفیت بهتر محتوا شود، زیرا شما را از تحت فشار قرار دادن خود باز می‌دارد و به شما اجازه می‌دهد ایده‌های خلاقانه خود را دنبال کنید.

از لحاظ لجستیکی، ایجاد محتوا به این روش می‌تواند در وقت شما صرفه‌جویی کند، زیرا می‌توانید به جای اینکه هر بار برای هر بار تنظیم کنید، روی تکمیل مجموعه کامل تصاویر، ویدیوها و زیرنویس‌ها تمرکز کنید.

یکی دیگر از مزایای اصلی این رویکرد این است که می توانید پست های خود را بهتر برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال، وقتی محتوایی به ارزش یک هفته یا یک ماه ایجاد می‌کنید، ساده‌تر است که در نظر بگیرید که این پست‌ها چگونه از نظر بصری در فید شما به نظر می‌رسند یا چگونه به یکدیگر پیوند می‌دهند تا داستانی را بیان کنند یا پیامی را منتقل کنند.

اتخاذ این رویکرد به این معنی نیست که نمی توانید محتوای واکنشی را نیز پست کنید. اما این تضمین می‌کند که محتوای یکنواختی را حفظ می‌کنید تا شما را در صدر فیدهای مخاطبان خود نگه دارید و به آرامی در طول زمان دنبال‌کنندگان خود را افزایش دهید.



منبع