Etsy یک نام تجاری قابل اعتماد و یک پایگاه مشتری بزرگ و تثبیت شده دارد، به این معنی که برای جذب مشتری نیازی به تلاش زیاد ندارید. این پلتفرم یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند برای راه اندازی و مدیریت فروشگاه شما فراهم می کند. Etsy ابزارهای مختلفی از جمله لیست های ویژه، لیست های تبلیغاتی و برچسب های حمل و نقل را ارائه می دهد.
Shopify به طور خاص ویژگی های مفیدی از جمله بازاریابی ایمیلی، بازیابی سبد خرید رها شده و توصیه های شخصی سازی شده محصول را ارائه می دهد. این مهم است زیرا نمیتوانید به مشتریانی که فقط به صورت آنلاین محصولات شما را میبینند تکیه کنید – باید سخت تلاش کنید تا استیکرهای خود را در مقابل مخاطبان مناسب قرار دهید.
فروش از طریق Etsy
با این حال، ممکن است رقابت زیادی داشته باشید، بنابراین باید متمایز شوید. کارمزدهای تراکنش و فهرستبندی میتواند اضافه شود. شما باید از سیاست های سختگیرانه Etsy، از جمله الزامات مربوط به کیفیت محصول و خدمات مشتری، پیروی کنید. و دادههای مشتری و فروش خود را با Etsy به اشتراک میگذارید که میتواند برای حفظ حریم خصوصی و امنیت نگرانی ایجاد کند.
فروش از طریق شبکه های اجتماعی
مانند هر چیز دیگری، شما گزینه هایی برای نحوه فروش استیکر به صورت آنلاین دارید. هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند، بنابراین مطمئن شوید که گزینه ای را انتخاب می کنید که بهترین کار را برای آن دارد شما.
فروش از طریق فروشگاه اینترنتی
با یک فروشگاه آنلاین، کنترل کاملی بر فروشگاه و برند خود دارید. شما می توانید طیف وسیع تری از محصولات را ارائه دهید زیرا توسط هیچ دسته خاصی محدود نمی شوید. شما گزینه های پرداخت را انتخاب می کنید. و می توانید از تجزیه و تحلیل برای ردیابی فروش و رفتار مشتری خود استفاده کنید. این بهترین گزینه برای رشد بلندمدت است.
همچنین ممکن است برای جذب مشتریان به فروشگاه خود نیاز به صرف زمان و هزینه برای تبلیغات داشته باشید. با این حال، ویژگیهایی که از یک پلتفرم تجارت الکترونیک دریافت میکنید، مانند ویژگیهای سئو، برنامهها و راهنمایی، تا حد زیادی به این امر کمک میکند.
پلتفرمهای رسانههای اجتماعی مانند اینستاگرام و فیسبوک مخاطبان زیادی دارند. این یک راه مقرون به صرفه برای بازاریابی است. و می توانید جامعه ای پیرامون برند خود بسازید و مستقیماً با مشتریان در تعامل باشید. اگر داستان خود را به اشتراک بگذارید، می توانید ارتباط شخصی با مخاطبان خود نیز ایجاد کنید.
حالا که می دانید چگونه ساختن برچسب، شما باید بدانید که چگونه فروش برچسب – در غیر این صورت شما فقط یک مجموعه خصوصی چشمگیر دارید!
به خاطر داشته باشید، مگر اینکه در حال حاضر در حال بازاریابی باشید، باید زمان زیادی را صرف ایجاد دنبالکننده با یک استراتژی خوب در رسانههای اجتماعی کنید. ممکن است مجبور شوید در ابزارهای بازاریابی سرمایه گذاری کنید. تبدیل فالوورها به مشتری می تواند چالش برانگیز باشد و ممکن است رقابت شدیدی با سایر فروشندگان در همان پلتفرم داشته باشید.
اما شما مسئول امنیت تجارت الکترونیک و قابلیت اطمینان فروشگاه خود، از جمله رسیدگی به پردازش پرداخت و حفاظت از داده های مشتری هستید. به همین دلیل است که توصیه می کنیم یک پلتفرم تجارت الکترونیک با کیفیت خوب مانند Shopify را انتخاب کنید که بتواند از پس این کارها برآید و در صورت نیاز پشتیبانی ارائه دهد.