چه یک فروشگاه فیس بوک راه اندازی کنید یا تصمیم به فروش در اینستاگرام داشته باشید (یا هر دو!)، فروش در رسانه های اجتماعی سریع، کم هزینه و آسان برای راه اندازی راه اندازی می شود.
پایین دست؟ در حال حاضر یک دسته کامل از فروشندگان لوازم جانبی وجود دارد که کارهای شما را انجام می دهند. رقابت در این بازارها بسیار زیاد است و – مانند رسانه های اجتماعی – ما آنها را فقط به عنوان توصیه می کنیم بخشی از رویکرد چند کاناله، به جای اینکه تنها راهی برای کسب درآمد باشد.
در اینجا گزینه های شما هستند.
فروشگاه اینترنتی خودتان
فروش از طریق آمازون، eBay، Etsy یا سایر بازارهای آنلاین دارای مزایا و معایب است. مانند رسانه های اجتماعی، شما به مخاطبان آماده ای از خریداران دسترسی خواهید داشت – در واقع میلیون ها میلیون از آنها!
فروش از طریق پلتفرمهای رسانههای اجتماعی – مانند فیسبوک، پینترست، یا تیکتاک – برند لوازم مهمانی شما را در معرض تعداد زیادی از مشتریان قرار میدهد.
وقتی صحبت از فروش آنلاین لوازم مهمانی به میان می آید، توصیه می کنیم فروشگاه آنلاین خود را از طریق سازنده وب سایت تجارت الکترونیک راه اندازی کنید. موارد مورد علاقه ما عبارتند از:
با این حال، طبیعتاً فروشگاه شما محدود به محدودیتهای پلتفرم رسانههای اجتماعی خاص خواهد بود – توسعه یک نام تجاری به یاد ماندنی یا متمایز کردن فروشگاه شما از رقبا را دشوار میکند.
راه اندازی یک فروشگاه آنلاین کمی زمان بیشتری می برد – و تلاش بیشتری برای ادامه کار. اما، در دراز مدت، این پایدارترین و مقیاس پذیرترین رویکرد است. شما می توانید ظاهر و احساس سایت خود را از طریق رنگ و طرح تنظیم کنید و برندی بسازید که مشتریان شما می توانند با آن ارتباط برقرار کنند.
رسانه های اجتماعی
برای اطلاعات بیشتر در مورد کسب درآمد در رسانه های اجتماعی، راهنمای مفید ما را بررسی کنید!
بازارهای آنلاین
در حالی که منابع مهمانی شما تهیه شده است – یا حداقل تامین کننده شما در صف است – زمان تصمیم گیری فرا رسیده است جایی که قراره بفروشی
در حالی که ما رسانه های اجتماعی را به عنوان تنها استراتژی فروش توصیه نمی کنیم، راه اندازی آن سریع، آسان و نسبتا کم هزینه است. (عکس: @partysuppliesng)