نحوه فروش آنلاین محصولات پاک کننده در سال 2022


با راه اندازی فروشگاه شما (و امیدواریم که به طور کامل انبار شده باشد) زمان آن فرا رسیده است که در مورد فروشگاه محصولات پاک کننده جدید خود فریاد بزنید. اما چگونه؟

در بازاریابی محتوا گیر کنید

ارسال وبلاگ های معمولی – به ویژه آنهایی که به مخاطبان، جایگاه شما و صنعت محصولات پاک کننده به طور کلی مرتبط هستند – حیاتی است.

وقتی نام تجاری شما به دلیل محتوای جذاب، جالب و آموزنده شناخته شود، مشتریانی را خواهید دید که شروع به بازگشت کرده اند – و متوجه خواهید شد که در حال ایجاد یک جامعه اختصاصی و وفادار هستید.

البته، پست کردن وبلاگ‌های معمولی – به‌ویژه آنهایی که برای کلمات کلیدی و عبارات جستجوی مهم برای برند و صنعت شما بهینه‌سازی شده‌اند – به تلاش‌های سئو (بهینه‌سازی موتور جستجو) شما نیز آسیبی نمی‌رساند!

این کلمه را در شبکه های اجتماعی پخش کنید

فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، پینترست و تیک تاک همگی مکان‌های فوق‌العاده‌ای هستند نه تنها برای ساختن برند و شروع گفتگو با فالوورهایتان. اما برای فروش محصولات پاک کننده نیز – و می توانید با راهنمای ما برای کسب درآمد در رسانه های اجتماعی بیشتر بیاموزید.

در شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید مسابقاتی را برگزار کنید – مشتریان بالقوه را تشویق کنید تا پست‌های شما را با دوستان خود به اشتراک بگذارند، یا صفحه خود را لایک کنند تا جوایز دریافت کنند.

علاوه بر این، می‌توانید محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) را به اشتراک بگذارید و از هشتگ‌ها نه تنها برای نمایش پست‌های خود در مقابل مخاطبان گسترده‌تر، بلکه برای کشف اصطلاحات و روندهای گسترده‌تری که بیشتر به آنها علاقه دارند، استفاده کنید.

با اینفلوئنسرها کار کنید

سال 2022 است – و اگر کسب و کار شما بخواهد حداقل با رقابت همگام باشید، باید به بازار در حال رشد اینفلوئنسرها دست پیدا کنید.

بنابراین، یک اینفلوئنسر را جذب کنید تا درباره محصولات و نام تجاری خود پست بگذارد – یا اگر بودجه کمی دارید، به بازار رو به رشد میکرو اینفلوئنسرها نگاه کنید. این افراد اینفلوئنسر با فالوورهای کمتری هستند، اما بیشتر دارای یک جایگاه متمرکز بر لیزر هستند. و کسانی که تمایل دارند با هزینه های کمتری به بازار بیایند – و یک فوق العاده مخاطب وفادار

اسکرین شات اینستاگرام @aurikatariina
Auri Kananen (@aurikatariina) یک اینفلوئنسر محبوب متخصص در فضای محصولات تمیز کننده است. در اینجا، او دارد Scrub Daddy را تبلیغ می کند.

برای یافتن اینفلوئنسرهای میکرو در TikTok یا یافتن یک میکرو اینفلوئنسر در اینستاگرام، راهنمای ما را کاوش کنید.



منبع