نوار جستجو احتمالاً کم استفاده ترین ویژگی توییتر است. این یک ابزار بسیار قدرتمند برای یافتن افرادی است که به طور بالقوه می توانند به آنچه شما باید بفروشید علاقه مند باشند. توییتر دارای ویژگی “جستجوی پیشرفته” است که به شما امکان می دهد کلمات کلیدی، حساب ها، هشتگ ها، تاریخ ها را اضافه یا حذف کنید… اگر جستجوی خود را کاملاً تنظیم کنید، می توانید مشتریان عالی خود را پیدا کنید!
لیست های انتخاب شده را بسازید
سعی کنید به برنامهای پایبند باشید که برای شما و مخاطبانتان به عنوان بخشی از استراتژی رسانههای اجتماعی شما مفید باشد. برای آسانتر کردن کارها، میتوانید از یک وبسایت شخص ثالث برای برنامهریزی توییتهای خود از قبل استفاده کنید.
شبکه
همچنین می توانید با اینفلوئنسرهایی که فکر می کنید محصولات شما را دوست دارند در تماس باشید. اگر آنها این کار را انجام دهند و تصمیم بگیرند که برند شما را فریاد بزنند، مخاطبان خود را به حساب شما خواهند آورد.
از تبلیغات استفاده کنید
لیست های توییتر یکی دیگر از ویژگی هایی است که معمولاً در این پلتفرم استفاده نمی شود. آنها به شما این امکان را می دهند که فیدهای اختصاصی ایجاد کنید که می توانند خصوصی یا عمومی باشند. میتوانید بر اساس سایر کسبوکارها یا تأثیرگذاران در حوزه خود یا حتی مشتریان بالقوهای که میتوانید با آنها تعامل داشته باشید، یکی بسازید. این شبکه را آسان می کند!
از Twitter Analytics استفاده کنید
سپس، در 160 کاراکتر یا کمتر، آنچه را که می فروشید و آنچه را که در بیوگرافی خود ایستاده اید توصیف کنید. پیوندی به وبسایت خود در نمایه خود قرار دهید و اگر فروشگاه آنلاین شما سازگار است، از ویژگیهای «خرید در توییتر» استفاده کنید که به شما امکان میدهد تا یک چرخ فلک از حداکثر پنج محصول («Spot Spotlight») قرار دهید و دکمه «اکنون خرید کنید» را نمایش دهید. (“فروشگاه توییتر”)
اولین و شاید مهم ترین کاری که باید انجام دهید این است که بهترین نمایه توییتر ممکن را تنظیم کنید. باید باشد از نظر بصری جذابو مشتریان باید بتوانند فوراً بفهمند که شما چه چیزی می فروشید.
کسب درآمد آنلاین و به خصوص فروش محصولات در توییتر می تواند فرآیندی دلهره آور به نظر برسد، اما لازم نیست! این یک چیز نسبتاً جدید است، به این معنی که هیچ روش درسی برای انجام آن وجود ندارد. شما آزادی خلاقانه زیادی دارید، اما در اینجا هشت نکته در مورد نحوه فروش در توییتر وجود دارد:
یک نمایه قاتل بسازید
اگر می خواهید محصولات شما به بیشترین مخاطب ممکن برسد، این بسیار مهم است! کلید رشد سریع فالوورها این است که در حساب کاربری خود فعال و ثابت باشید. نیازی نیست صد بار در روز توییت کنید، اما ریتم خوبی برای پست کردن داشته باشید تا الگوریتم سختگیر توییتر را خشنود کنید!
یک عکس روی جلد قابل توجه انتخاب کنید و لوگوی خود را به عنوان تصویر نمایه خود قرار دهید تا تصاویر بصری برند شما از همان ابتدا مشخص شود.
کلید یک حساب کاربری جالب توییتر این است که مطمئن شوید محتوای شما جذاب و متنوع باقی می ماند. برخی از عکسها، ویدیوها را توییت کنید، برخی از مقالهها را بازنشر کنید یا حسابهای دیگر را بازتوییت کنید: مطمئن شوید که پستهای شما قابل پیشبینی نیستند!
نکته مفید دیگر این است که مهم ترین توییت خود را پین کنید در بالای نمایه شما، به طوری که این اولین چیزی است که مشتریان شما با آن مواجه می شوند. این فرصت عالی شما برای تبلیغ آخرین نسخه خود است!
دنبال کردن بسازید
همچنین می توانید از هشتگ ها برای هدایت افراد به محتوای خود استفاده کنید. اما مطمئن شوید که بیش از یک یا دو مورد استفاده نکنید، در غیر این صورت الگوریتم توییتر توییت شما را اسپم در نظر خواهد گرفت.
شبکه سازی به شما کمک می کند مخاطبان خود را بسازید و تعامل با حساب توییتر خود را افزایش دهید. با پاسخ دادن به توییت های دیگران تعامل ایجاد کنید و خود را در twittersphere شناخته شوید!
شما می توانید از تبلیغات برای تبلیغ محتوای خود به مخاطبان هدف استفاده کنید و در فید آنها ظاهر شوید، حتی اگر آنها شما را دنبال نمی کنند. روی یک محصول یا جنبه خاصی از برند خود تمرکز کنید که میخواهید آن را برجسته کنید، تصاویر و کلمات واقعاً قوی پیدا کنید، و شما آماده هستید!
از نوار جستجو برای یافتن مشتریان استفاده کنید
برای اینکه ببینید مخاطب شما با چه چیزی درگیر می شود، می توانید استفاده کنید تجزیه و تحلیل توییتر. هنگامی که با حساب خود همگام سازی می شود، می توانید ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی خوب نیست یا جمعیت فالوورهای خود را ببینید. اگر تعامل حساب خود را مطالعه کنید، می توانید محتوای خود را بهبود ببخشید.