با این حال، بازارهای آنلاین تمایل دارند کمیسیون نسبتاً بالایی دریافت کنند که می تواند سود شما را کاهش دهد. همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که آنها “مالک” مخاطبان شما هستند و می توانند شرایط دسترسی به آنها را در هر زمان تغییر دهند – مانند افزایش مبلغی که باید در هر فروش بپردازید.
حراج آنلاین
با توجه به کنترلی که شما بر روی وب سایت خود دارید، مسلماً این بهترین مکان برای فروش آنلاین سکه است – با این حال، جفت کردن این روش با روش های دیگر می تواند راهی هوشمندانه برای دستیابی به افراد بیشتری باشد.
بازار آنلاین
خوشبختانه، مکانهای مختلفی وجود دارد که میتوانید سکهها را به صورت آنلاین بفروشید که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در زیر این گزینهها را بررسی میکنیم تا بینش لازم را برای انتخاب بهترین گزینه برای خود به شما ارائه دهیم.
فروشگاه آنلاین
حراج آنلاین تخصصی و عمومی می تواند راه بسیار خوبی برای فروش آنلاین سکه باشد. این امر به ویژه در صورتی صادق است که مدل کسب و کار شما بر هدف قرار دادن سایر کلکسیونرهای مشتاق متمرکز باشد.
بنابراین، بهترین مکان برای فروش آنلاین سکه کجاست؟
برای کسانی که به دنبال فروش آنلاین سکه هستند، ما به شدت توصیه می کنیم Shopify، Wix و BigCommerce را بررسی کنند.
فروشگاههای آنلاین همچنین میتوانند به شما کمک کنند تا کمیسیونهای ارائهدهندگان شخص ثالث را کاهش دهید و اغلب ابزارهایی را که برای رشد کسبوکارتان بهصورت آنلاین نیاز دارید، مانند بازاریابی ایمیلی و برنامهریزی رسانههای اجتماعی به شما ارائه میدهند.
فروشگاه های آنلاین برای کسانی که به دنبال فروش آنلاین هستند – و دلایل خوبی دارند.
هنگامی که یک فروشگاه آنلاین برای فروش سکه های خود راه اندازی می کنید، شروع به ایجاد یک مکان مرکزی می کنید که در آن می توانید برند خود را توسعه دهید و بین مخاطبان خود اعتماد ایجاد کنید. این اعتماد به ویژه برای کسانی که سکه می فروشند مهم است، زیرا خریداران باید مطمئن باشند که چیزی که می خرند واقعی است.
فروش به دلالان سکه می تواند بسیار سودآور باشد، اگر در برداشتن سکه بسیار کمتر از ارزش بازار مهارت داشته باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سکه ها را به فروشنده ببرید و قیمتی را تعیین کنید که هر دو مایل به پذیرش آن هستید.
از آنجایی که فروشندگان سکه معمولاً سکه های شما را با آن می فروشند، این احتمال وجود دارد که کمتر از آنچه می توانند آنها را بفروشند به شما پیشنهاد دهند. بالاخره آنها باید خودشان سود ببرند. بنابراین، این رویکرد اغلب سود کمتری نسبت به فروش مستقیم به کلکسیونر نهایی دارد.