نحوه پذیرش کمک های مالی آنلاین


خوشبختانه، وقتی نوبت به پذیرش کمک های مالی آنلاین می رسد، گزینه های زیادی دارید. اما ابتدا باید در مورد ارائه دهنده تصمیم بگیرید.

#1. یک ارائه دهنده انتخاب کنید

اگرچه ارائه دهندگان جمع آوری کمک های مالی زیادی برای انتخاب وجود دارد، در اینجا پنج مورد از محبوب ترین ها و مزایا و معایب آنها آورده شده است:

پی پال

پی پال باعث صرفه جویی در زمان می شود زیرا بسیاری از افراد قبلاً یک حساب کاربری دارند. PayPal.me به اعضای PayPal این امکان را می دهد که از طریق رسانه های اجتماعی، پیامک، ایمیل، پیوندهای مستقیم به محل اهدای شما ارسال کنند، بنابراین پتانسیل زیادی برای تبلیغات وجود دارد. PayPal برای درایوهای خیریه در مقیاس بزرگ خوب عمل می کند، زمانی که خیریه بتواند با پول آنچه را که می خواهد انجام دهد.

کارمزد شما 1.99٪ + 0.49 دلار برای تراکنش های داخلی است. برای دریافت کمک های بین المللی، 1.50٪ اضافی به این اضافه می شود. اهداکنندگان برای تکمیل کمک مالی باید از یک سایت شخص ثالث خارج شوند (اگرچه اکثر کاربران PayPal می دانند که این یک عمل عادی است). شما فقط محدود به کمک‌های مکرر ماهانه خواهید بود (در مقایسه با سالانه یا هفتگی)، تجزیه و تحلیل کمک‌های مالی یا اهداکنندگان را دریافت نخواهید کرد، و فضایی با مبدا PayPal برای یک صفحه اختصاصی جمع‌آوری سرمایه نخواهید داشت.

فیس بوک

فیس بوککمی متفاوت است زیرا یک پلتفرم رسانه اجتماعی است که می تواند به روش های موثر مورد استفاده قرار گیرد. شما می توانید پیام خود را برای مخاطبان فیس بوک تنظیم کنید و در بهترین زمان اعلامیه ها را اعلام کنید. می توانید رویدادهای زنده فیس بوک را که دارای دکمه های اهدا هستند برگزار کنید.

نکته منفی این است که سر و صدای زیادی در فیس بوک وجود دارد، بنابراین شما برای جلب توجه رقابت خواهید کرد. شما باید ارتباطات خود را استراتژی کرده و از آن استفاده کنید. همچنین مکان مناسبی برای ساختن درازمدت اهداکنندگان نیست – برای کمپین های یکباره بهترین کار را دارد.

فیس بوک جمع آوری کمک مالی ایالات متحده مراقبت
در یک رویداد یا صفحه جمع آوری کمک مالی فیس بوک، می توانید اتصالات خود را تگ کنید و از آنها استفاده کنید.

GoFundMe

GoFundMe یک صفحه کمپین دیدنی را تشویق می کند و به اهداکنندگان و دوستان اجازه می دهد تا کمپین را به اشتراک بگذارند و نظر بدهند. می توان آن را به سرعت راه اندازی کرد، بنابراین می توانید پول را سریع دریافت کنید. GoFundMe برای کمپین هایی با هدف پولی خاص، کمک های مالی به مشاغل کوچک، جمع آوری کمک های مالی یکباره (مانند جمع آوری پول به دلیل بیکاری یا بیماری) و کمپین های امدادرسانی در بلایا بهترین کار را دارد. هزینه عضویت اصلی 1.9٪ + 0.30 پردازش در هر اهدا است.

GoFundMe چند شکایت دارد – دسترسی به خدمات مشتری ممکن است دشوار باشد، و برخی از سازمان‌دهندگان هستند که در برداشت وجه با مشکل مواجه شده‌اند.

پاترئون

پاترئون هزینه های بسیار بالایی دارد عضویت پایه آن 5 درصد است، سطوح متوسط ​​و بالاتر 8 و 12 درصد برای تجزیه و تحلیل و مزایای بهتر. اما کاربران می گویند پول اضافی برای تجزیه و تحلیل ارزش آن را دارد.

Patreon مرکزی برای خلاقان و سازندگان است، بنابراین کمپین‌هایی که پروژه‌های خلاقانه را تأمین مالی می‌کنند به خوبی انجام می‌شوند. هیچ مهلتی وجود ندارد، این پلتفرم برای کمک های مالی مکرر ساخته شده است، و می توانید اهداف متعددی را تعیین کنید. این به نوعی حرکتی کار می کند – شما حامیانی دریافت می کنید، آنها از چیزهای خلاقانه شما لذت می برند، شما حامیان بیشتری دریافت می کنید، و خودش را تغذیه می کند.

کیک استارتر

کیک استارتر 5% کارمزد می گیرد و تا زمانی که به هدف خود نرسید نمی توانید پول خارج کنید. مانند Patreon، در بین افرادی که پروژه های خلاقانه مانند فیلم، بازی، موسیقی و غیره انجام می دهند بسیار محبوب است.

Kickstarter قانونی دارد که جمع‌آوری کمک مالی باید برای چیزی باشد که ایجاد شده است، بنابراین نمی‌توانید برای امور خیریه عمومی مانند امدادرسانی به بلایای طبیعی جمع‌آوری کنید. فرآیند شرط بندی و اطلاعات پروژه فشرده است، اما سایت شناخته شده ای است، بنابراین دارای اعتبار قوی است.

هر پلتفرمی را که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که کمپین شما در جلو است. سفر به پاریس را به عنوان یک کمپین سخت پنهان کنید، و به سرعت شهرت بدی خواهید داشت. اگر درخواست کمک مالی شما گستاخانه است، به آن تکیه کنید. زک براون بلند شد بیش از 55 هزار دلار چون می خواست سالاد سیب زمینی درست کند.

نمونه کیک استارتر کمک های مالی زاک قهوه ای برای سالاد سیب زمینی
صداقت بهترین سیاست است!

مشاوره از کارشناسان

نکته برتر: فراموش نکنید بدهی های مالیاتی بالقوه. شما همچنین می خواهید قیف کمک مالی خود را طوری ساختار دهید که اهداکنندگان شما بتوانند کسر مالیات را مطالبه کنند.

#2. پیوند به وب سایت شما

اهداکنندگان شما باید بدانند کجا شما را پیدا کنند! برخی از پلتفرم‌های جمع‌آوری سرمایه (مانند Kickstarter) به کمپین شما یک صفحه اصلی می‌دهند، اما اگر به وب‌سایت خود پیوند دهید، توجه بیشتری به کمپین خود خواهید داشت.

بهترین راه برای پذیرش کمک های مالی در وب سایت شما این است که یک فرم کمک مالی را جاسازی کنید، که به افراد امکان می دهد فورا کمک مالی کنند. بیایید ببینیم که چگونه با دو پلتفرم مختلف انجام می شود:

مطابق با وب سایت خودش، فرآیند PayPal نسبتاً آسان است. اما برای این کار به یک حساب تجاری و دسترسی به HTML وب سایت خود نیاز دارید.

  • وارد حساب تجاری PayPal مربوطه شوید.
  • روی “ابزار” در بالا کلیک کنید و سپس روی دکمه های “PayPal” کلیک کنید.
  • بر روی دکمه “Donate” کلیک کنید.
  • نام/قیمت را وارد کنید (اگر ویژگی‌های اضافی قابل تنظیم را دارید اضافه کنید).
  • روی «دکمه ایجاد» کلیک کنید.
  • برای دریافت کد دکمه روی “انتخاب کد” کلیک کنید.
  • کد دکمه را در هر کجا که می‌خواهید دکمه قرار گیرد، در کد صفحه وب خود کپی کنید.
  • اگر نیاز به ویرایش دکمه دارید، در صفحه “دکمه های ذخیره شده من” قرار می گیرد.
پذیرش کمک های مالی برای مثال پیوندهای پی پال را برای وب سایت ها جاسازی کنید
می توانید چندین پیوند پی پال را در وب سایت خود قرار دهید.

GoFundMe فرآیند واقعا آسان است اما همچنان به دانش بسیار ابتدایی HTML نیاز دارید:

  • از صفحه GoFundMe کمپین دیدن کنید
  • روی دکمه “اشتراک گذاری” کلیک کنید.
  • روی گزینه “Embed” کلیک کنید
  • کد جاسازی را کپی کنید.
  • به مقصد وب سایت بروید و از ویژگی ویرایش وب سایت استفاده کنید
  • کد HTML را در صفحه مقصد خود قرار دهید.

توجه داشته باشید که سایر پلتفرم‌های کمک مالی ممکن است نیاز به ایجاد یک فرم اهدای سفارشی داشته باشند، بنابراین بهتر است قبل از تصمیم‌گیری در مورد پلتفرم بررسی کنید.

اکثر این پلتفرم‌ها به برش و چسباندن HTML نیاز دارند که لزوماً جذاب نیست. خوشبختانه شما می توانید متن لنگر خود را جذاب و سئو دوستانه کنید.



منبع