پی پال باعث صرفه جویی در زمان می شود زیرا بسیاری از افراد قبلاً یک حساب کاربری دارند. PayPal.me به اعضای PayPal این امکان را می دهد که از طریق رسانه های اجتماعی، پیامک، ایمیل، پیوندهای مستقیم به محل اهدای شما ارسال کنند، بنابراین پتانسیل زیادی برای تبلیغات وجود دارد. PayPal برای درایوهای خیریه در مقیاس بزرگ خوب عمل می کند، زمانی که خیریه بتواند با پول آنچه را که می خواهد انجام دهد.
نکته منفی این است که سر و صدای زیادی در فیس بوک وجود دارد، بنابراین شما برای جلب توجه رقابت خواهید کرد. شما باید ارتباطات خود را استراتژی کرده و از آن استفاده کنید. همچنین مکان مناسبی برای ساختن درازمدت اهداکنندگان نیست – برای کمپین های یکباره بهترین کار را دارد.
GoFundMe
کارمزد شما 1.99٪ + 0.49 دلار برای تراکنش های داخلی است. برای دریافت کمک های بین المللی، 1.50٪ اضافی به این اضافه می شود. اهداکنندگان برای تکمیل کمک مالی باید از یک سایت شخص ثالث خارج شوند (اگرچه اکثر کاربران PayPal می دانند که این یک عمل عادی است). شما فقط محدود به کمکهای مکرر ماهانه خواهید بود (در مقایسه با سالانه یا هفتگی)، تجزیه و تحلیل کمکهای مالی یا اهداکنندگان را دریافت نخواهید کرد، و فضایی با مبدا PayPal برای یک صفحه اختصاصی جمعآوری سرمایه نخواهید داشت.
فیس بوک
مطابق با وب سایت خودش، فرآیند PayPal نسبتاً آسان است. اما برای این کار به یک حساب تجاری و دسترسی به HTML وب سایت خود نیاز دارید.
- وارد حساب تجاری PayPal مربوطه شوید.
- روی “ابزار” در بالا کلیک کنید و سپس روی دکمه های “PayPal” کلیک کنید.
- بر روی دکمه “Donate” کلیک کنید.
- نام/قیمت را وارد کنید (اگر ویژگیهای اضافی قابل تنظیم را دارید اضافه کنید).
- روی «دکمه ایجاد» کلیک کنید.
- برای دریافت کد دکمه روی “انتخاب کد” کلیک کنید.
- کد دکمه را در هر کجا که میخواهید دکمه قرار گیرد، در کد صفحه وب خود کپی کنید.
- اگر نیاز به ویرایش دکمه دارید، در صفحه “دکمه های ذخیره شده من” قرار می گیرد.
فیس بوککمی متفاوت است زیرا یک پلتفرم رسانه اجتماعی است که می تواند به روش های موثر مورد استفاده قرار گیرد. شما می توانید پیام خود را برای مخاطبان فیس بوک تنظیم کنید و در بهترین زمان اعلامیه ها را اعلام کنید. می توانید رویدادهای زنده فیس بوک را که دارای دکمه های اهدا هستند برگزار کنید.
پاترئون هزینه های بسیار بالایی دارد عضویت پایه آن 5 درصد است، سطوح متوسط و بالاتر 8 و 12 درصد برای تجزیه و تحلیل و مزایای بهتر. اما کاربران می گویند پول اضافی برای تجزیه و تحلیل ارزش آن را دارد.
بهترین راه برای پذیرش کمک های مالی در وب سایت شما این است که یک فرم کمک مالی را جاسازی کنید، که به افراد امکان می دهد فورا کمک مالی کنند. بیایید ببینیم که چگونه با دو پلتفرم مختلف انجام می شود:
توجه داشته باشید که سایر پلتفرمهای کمک مالی ممکن است نیاز به ایجاد یک فرم اهدای سفارشی داشته باشند، بنابراین بهتر است قبل از تصمیمگیری در مورد پلتفرم بررسی کنید.
اهداکنندگان شما باید بدانند کجا شما را پیدا کنند! برخی از پلتفرمهای جمعآوری سرمایه (مانند Kickstarter) به کمپین شما یک صفحه اصلی میدهند، اما اگر به وبسایت خود پیوند دهید، توجه بیشتری به کمپین خود خواهید داشت.
کیک استارتر 5% کارمزد می گیرد و تا زمانی که به هدف خود نرسید نمی توانید پول خارج کنید. مانند Patreon، در بین افرادی که پروژه های خلاقانه مانند فیلم، بازی، موسیقی و غیره انجام می دهند بسیار محبوب است.
GoFundMe یک صفحه کمپین دیدنی را تشویق می کند و به اهداکنندگان و دوستان اجازه می دهد تا کمپین را به اشتراک بگذارند و نظر بدهند. می توان آن را به سرعت راه اندازی کرد، بنابراین می توانید پول را سریع دریافت کنید. GoFundMe برای کمپین هایی با هدف پولی خاص، کمک های مالی به مشاغل کوچک، جمع آوری کمک های مالی یکباره (مانند جمع آوری پول به دلیل بیکاری یا بیماری) و کمپین های امدادرسانی در بلایا بهترین کار را دارد. هزینه عضویت اصلی 1.9٪ + 0.30 پردازش در هر اهدا است.
Kickstarter قانونی دارد که جمعآوری کمک مالی باید برای چیزی باشد که ایجاد شده است، بنابراین نمیتوانید برای امور خیریه عمومی مانند امدادرسانی به بلایای طبیعی جمعآوری کنید. فرآیند شرط بندی و اطلاعات پروژه فشرده است، اما سایت شناخته شده ای است، بنابراین دارای اعتبار قوی است.