اگر همه بازخوردها قدیمی باشد، مشتریان بالقوه نمی توانند تصویر دقیقی از کسب و کار شما دریافت کنند.
4. پاسخ به نظرات
یکی از اولین چیزهایی که گوگل به دنبال آن خواهد بود، رتبه بندی با ستاره بالا است. واقعیت این است که گوگل به مشتریان شما اعتماد دارد خیلی بیشتر از آن چیزی که به شما اعتماد دارد البته، شما می خواهید بگویید که برند شما عالی است، اما شما چه کار کنید مشتریان فکر؟
گوگل به طور خاص به دنبال مارک هایی خواهد بود که به نظرات گوگل پاسخ می دهند و به کسب و کارهایی که پاسخ می دهند پاداش می دهد. پاسخ شما همچنین مکان بسیار خوبی برای گنجاندن کلمات کلیدی مورد نظر شما است، زیرا Google هنگام جستجوی ذکرها از طریق آنها می گذرد.
اگر مشتریان نظرات مثبتی را با رتبه بالا ارائه دهند، گوگل به وب سایت شما نگاه مثبتی خواهد داشت و احتمالاً صفحات شما را در جایگاه بالایی از نظر عبارات جستجوی مورد نظر شما رتبه بندی می کند.
2. ذکر کلمات کلیدی با فرم طولانی
گوگل همیشه به دنبال فاکتورهای رتبه بندی سئوی خارج از سایت است – یعنی عواملی که خارج از وب سایت شما هستند، مانند بررسی های گوگل. بنابراین گوگل دقیقاً در بررسی های شما به دنبال چه چیزی است؟
1. رتبه بندی ستاره های بالا
پاسخ دادن به نظرات گوگل – چه خوب و چه بد – بخش مهمی از استراتژی بازاریابی شماست زیرا به مشتریان نشان می دهد که از بازخورد آنها قدردانی می کنید و به نیازها یا نکات دردناک آنها گوش می دهید. همچنین به سئوی شما نیز کمک می کند!
3. آخرین بررسی ها
خبر خوب این است که اگر خدمات مرتبطی را برای کلمات کلیدی مورد نظر خود ارائه می دهید، به احتمال زیاد مشتریان از آنها به صورت ارگانیک استفاده خواهند کرد. به عنوان مثال، اگر لوازم جانبی حیوانات خانگی را میفروشید و نظرات متعددی را ذکر میکنید که «یقه سگ» را ذکر کنید، Google شما را به عنوان یک وبسایت مرتبط برای این عبارت جستجو تعیین میکند.
مشاوره از کارشناسان
نکته برتر! همچنین میتوانید از بررسیهای موجود گوگل خود برای تعیین اینکه چه کلمات کلیدی را هدف قرار دهید، استفاده کنید. به نظرات مشتریان خود نگاهی بیندازید و ببینید آیا کلمات یا عبارات خاصی وجود دارد که مکرراً استفاده می شود. سپس می توانید هدف خود را به عنوان بخشی از استراتژی SEO خود هدف قرار دهید زیرا می بینید که کاربران از آنها در مورد برند شما استفاده می کنند.