Spotify Wrapped که در سال 2017 راه اندازی شد، آمارهای کلیدی در مورد رفتار گوش دادن آنها در سال گذشته را در اختیار کاربران قرار می دهد. دادههای کاربر اغلب میتواند طاقتفرسا و خستهکننده باشد، اما Spotify هوشمندانه حقایق و ارقام را به شیوهای جذاب و قابل اشتراکگذاری ارائه میکند.
Spotify اسلایدهایی را به کاربران ارائه می دهد تا در کانال های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند و به انتشار این خبر کمک کنند. این ماهیت قابل اشتراکگذاری همچنین حس FOMO را ایجاد میکند (که «ترس از دست دادن» است، اگر با بچهها دلسرد نیستید)، مردم را تشویق میکند تا در پلتفرم ثبتنام کنند تا آنها نیز یک خرابی Spotify Wrapped دریافت کنند.
قابلیت اشتراک گذاری این کمپین باعث شده است که از زمان راه اندازی آن هر ساله در رسانه های اجتماعی ترند شود.
این کمپین به قدری موفق بود که اکنون یک رویداد سالانه است و کاربران Spotify هر سال مشتاقانه منتظر راه اندازی آن هستند. یکی از مواردی که آن را بسیار موفق می کند، ماهیت اشتراک گذاری کمپین است.
Spotify Wrapped یک نمونه عالی از یک کمپین مبتنی بر داده است که می تواند داده ها را برای کاربران هیجان انگیز، جذاب و ارزشمند کند.