محصولات با کیفیت این کلیدی است، اما اغلب نادیده گرفته می شود. اطمینان حاصل کنید که از محدوده و کیفیت محصول مطلع هستید، زیرا در نهایت برند شما با محصولاتی که می فروشید مورد قضاوت قرار می گیرد. تحقیق خود را انجام دهید – ببینید محصولات کجا ساخته می شوند، از چه موادی استفاده می شود، آیا آنها گزینه های سازگار با محیط زیست را ارائه می دهند و نظرات مشتریان گذشته چه می گویند.
حمل و نقل سریع. زمان حمل و نقل بسیار متفاوت است و انجام آهسته می تواند مشتریان را از بازگشت باز دارد. مطمئن شوید که فراتر از ایالات متحده فکر می کنید و سرعت حمل و نقل را برای مشتریان بین المللی نیز در نظر می گیرید.
حاشیه سود بالقوه بالا محصولات و مدل های مختلف حاشیه سود بسیار متفاوتی دارند. بنابراین تحقیقات و محاسبات بازار خود را با دقت انجام دهید، سعی کنید محصولات خاص بیشتری ارائه دهید و کیفیت را با هزینه ها متعادل کنید.
ادغام فروشگاه. در مورد ذخیره ادغام ها یا برنامه ها برای dropshipping، امکانات بی پایانی وجود دارد. اینها به شما امکان می دهد ویژگی هایی را به فروشگاه خود اضافه کنید، بنابراین نیازی نیست نگران عناصری مانند ذخیره سازی، تولید و چاپ، تکمیل، بازگرداندن یا پشتیبانی مشتری باشید.
طیف وسیعی از محصولات. نکته مهم در اینجا این است که سعی کنید نقطه شیرین را پیدا کنید. محصولات بسیار کمی را ارائه دهید و نیازهای مشتریان بالقوه خود را برآورده نخواهید کرد. اما پیشنهادات بسیار زیاد است و مشتریان ممکن است از حجم زیاد غافلگیر شده و ناامید شوند.
دنیای دراپ شیپینگ شلوغ است و بسیاری از صاحبان کسب و کار در حال پریدن هستند. برای کمک به برجسته شدن در این بازار، باید مطمئن شوید که فروشگاه dropshipping شما عالی است. باید نرم طراحی شده باشد، محصولات متنوعی را ارائه دهد و تجربه کاربری یکپارچه را ارائه دهد. در اینجا چک لیستی وجود دارد که باید روی آن کار کنید:
شهرت، آبرو. هرچه تصمیم به راه اندازی فروشگاه خود داشته باشید، موفقیت یا شکست آن در نهایت به مشتریان شما و میزان تحت تاثیر قرار گرفتن آنها بستگی دارد. بازخورد بخواهید و یک عملکرد بررسی تنظیم کنید، و همه آن نظرات (امیدواریم) درخشان برای مشتریان آینده صحبت کنند.