ادغام فروشگاه. در مورد ذخیره ادغام ها یا برنامه ها برای dropshipping، امکانات بی پایانی وجود دارد. اینها به شما امکان می دهد ویژگی هایی را به فروشگاه خود اضافه کنید، بنابراین نیازی نیست نگران عناصری مانند ذخیره سازی، تولید و چاپ، تکمیل، بازگرداندن یا پشتیبانی مشتری باشید.
محصولات با کیفیت این کلیدی است، اما اغلب نادیده گرفته می شود. اطمینان حاصل کنید که از محدوده و کیفیت محصول مطلع هستید، زیرا در نهایت برند شما با محصولاتی که می فروشید مورد قضاوت قرار می گیرد. تحقیق خود را انجام دهید – ببینید محصولات کجا ساخته می شوند، از چه موادی استفاده می شود، آیا آنها گزینه های سازگار با محیط زیست را ارائه می دهند و نظرات مشتریان گذشته چه می گویند.
حاشیه سود بالقوه بالا محصولات و مدل های مختلف حاشیه سود بسیار متفاوتی دارند. بنابراین تحقیقات و محاسبات بازار خود را با دقت انجام دهید، سعی کنید محصولات خاص بیشتری ارائه دهید و کیفیت را با هزینه ها متعادل کنید.
حمل و نقل سریع. زمان حمل و نقل بسیار متفاوت است و انجام آهسته می تواند مشتریان را از بازگشت باز دارد. مطمئن شوید که فراتر از ایالات متحده فکر می کنید و سرعت حمل و نقل را برای مشتریان بین المللی نیز در نظر می گیرید.
شهرت، آبرو. هرچه تصمیم به راه اندازی فروشگاه خود داشته باشید، موفقیت یا شکست آن در نهایت به مشتریان شما و میزان تحت تاثیر قرار گرفتن آنها بستگی دارد. بازخورد بخواهید و یک عملکرد بررسی تنظیم کنید، و همه آن نظرات (امیدواریم) درخشان برای مشتریان آینده صحبت کنند.