بیشتر به پایین بروید و همه اخبار، بهروزرسانیها و مقالات وبلاگی که انتظار دارید وجود دارد – و همچنین پیوندهای واضح و قابل کلیک برای ثبت نام در خبرنامه کودکان نامرئی. همچنین بخش هایی در مورد ارزش های خیریه، و همچنین بخشی با عنوان “شما نقشی برای بازی دارید” وجود دارد. در اینجا، CTAهای رنگارنگ و کپیهای جذاب، کاربر را به «آموزش»، «اهدا» یا «عمل» دعوت میکند – آنها را بیدار و آماده میکند تا خود (و حسابهای بانکیشان!) را در قبال هدف تعهد کنند.

ما همچنین کاربرد عناصر طراحی وب سایت کودکان نامرئی را دوست داریم. بخش “کار ما” آن دارای یک لیست منظم است که در آن پیمایش روی هر ویژگی رویکرد خیریه آن بخش را گسترش می دهد.

Invisible Children برعکس عمل می کند، اما تاثیر قوی و قدرتمندی دارد.
اطلاعات بیشتر
تارنما ماموریت خیریه را در بالای صفحه اصلی بارگذاری می کند – ما با صلحسازان محلی در سراسر آفریقای مرکزی برای پایان دادن به درگیریهای خشونتآمیز شریک هستیم. تاثیر؟ به کاربر بگوییم که این خیریه دقیقاً در مورد چیست، بنابراین آنها به طور خلاصه، جوهر کودکان نامرئی را کاملاً درک کنند – بدون نیاز به پیمایش بیشتر به پایین صفحه.

با Save the Rhino و WWF، در مورد وبسایتهای غیرانتفاعی صحبت کردیم که دلایل خود را – به جای اطلاعات مربوط به خود سازمانها – در سرلوحه قرار میدهند.