نکات و بهترین روش ها برای سال 2023

هدف اصلی شما با دکمه افزودن به سبد خرید این است که جلب توجه مشتریان بالقوه.

برای مثال، ممکن است حجم بالایی از بازدیدکنندگان صفحه محصول داشته باشید، اما تعداد کمی از این بازدیدکنندگان روی افزودن به سبد خرید کلیک می کنند. این به شما می گوید که باید چندین زمینه مانند هزینه محصول، اطلاعات محصول و طراحی دکمه افزودنی به سبد خرید را بررسی کنید.

تست AB را در نظر بگیرید

در این بخش، ما برخی از بهترین نکات، ترفندها و بهترین شیوه های افزودن به سبد خرید را به شما ارائه می دهیم:

یک رنگ پررنگ انتخاب کنید

آنها قبلاً با مشاهده تمام اطلاعات محصول در صفحه علاقه خود را به محصول نشان داده اند. بنابراین، قدم بعدی این است که آنها را متقاعد کنید که روی دکمه ارزشمند افزودن به سبد خرید کلیک کنند.

فضای سفید یک ابزار طراحی قدرتمند است که می تواند برای همه چیز از صفحه اصلی تا صفحه پرداخت شما اعمال شود. با استفاده از فضای خالی زیاد در صفحه محصول خود، به خصوص در اطراف دکمه افزودن به سبد خرید، وزن بیشتری به هر عنصر اضافه می کنید.

عواملی که ممکن است آزمایش کنید عبارتند از:

  • موقعیت دکمه
  • اندازه دکمه
  • رنگ دکمه
  • جمله بندی دکمه
  • شکل دکمه

به عنوان مثال، قرمز می تواند احساسات شور و عشق را برانگیزد، در حالی که رنگ سبز می تواند احساسات فراوانی و طبیعت را برانگیزد. یک روش خوب این است که رنگ را با احساسی که مشتری هنگام خرید احساس می کند، مطابقت دهید. این ممکن است شامل استفاده از رنگ سبز هنگام فروش یک محصول سازگار با محیط زیست یا استفاده از رنگ قرمز هنگام فروش محصولی باشد که اغلب به عنوان یک هدیه رمانتیک داده می شود.

لبه های دکمه را گرد کنید

استفاده از رنگ های تند یک راه عالی برای جلب نظر آنها به این ناحیه است.

عدم استفاده از فضای خالی می تواند مشتریان بالقوه را در صورتی که صفحه نمایش آنها مملو از محتوا باشد گیج کند، که می تواند تمایل آنها به خرید هر چیزی را متوقف کند.

عملکرد آهنگ

بنابراین، چگونه از دکمه افزودن به سبد خرید خود بیشترین بهره را می برید؟

اینکه از چه رنگی استفاده کنید به شما بستگی دارد. ممکن است بخواهید از رنگ سفارشی استفاده کنید که دقیقاً با تصویر برند شما مطابقت دارد. از طرف دیگر، می توانید رنگی را انتخاب کنید که واقعاً برجسته باشد مانند نارنجی روشن، قرمز یا سبز.

ردیابی داده ها از دکمه افزودن به سبد خرید می تواند به شما کمک کند عملکرد کلی فروشگاه خود را افزایش دهید. با استفاده از ابزارهای رایگانی مانند گوگل آنالیتیکس می توان به راحتی به این امر دست یافت.

گرد کردن لبه‌های دکمه افزودن به سبد خرید شما ممکن است یک تغییر کوچک به نظر برسد، اما می‌تواند تاثیر زیادی بر موفقیت شما داشته باشد.

اگرچه ما می‌توانیم نکاتی را در مورد ایجاد بهترین دکمه‌های افزودنی به سبد خرید به شما ارائه دهیم، اینها فقط «بهترین شیوه‌ها» هستند. ایجاد دکمه با بهترین عملکرد برای کسب و کار و مخاطبان منحصر به فرد خود نیاز به آزمایش دارد.

هنگام استفاده از تست AB برای وب سایت خود، باید تنها یکی از این عوامل را در یک زمان تغییر دهید تا از سردرگمی جلوگیری کنید. به عنوان مثال، اگر دو دکمه را آزمایش کنید که رنگ‌های متفاوت و عبارات متفاوتی دارند، تشخیص اینکه چه عاملی در هنگام بررسی نتایج بر عملکرد تأثیر گذاشته است دشوار خواهد بود.



منبع

تست AB می تواند به شما در درک بهتر عوامل موثر بر عملکرد دکمه کمک کند. این نوع آزمایش به سادگی دو نسخه از چیزی را با هم مقایسه می کند تا ببیند کدام یک بهتر عمل می کند.

مطالعات نشان داده است که لبه های گرد برای چشم خوشایندتر است و بیشتر توجه بازدید کننده را جلب می کند. بنابراین، با استفاده از لبه های گرد شما شانس خود را برای دریافت آن کلیک افزایش دهید.

از فضای سفید استفاده کنید

آن را نیز اسکن صفحه را آسان تر می کند، به بازدیدکنندگان کمک می کند تا به سرعت اطلاعات کلیدی و کارهایی که باید در مرحله بعد انجام دهند را شناسایی کنند (در این مورد، روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک کنید).

پالت رنگ انتخابی شما همچنین می تواند به شما در تحریک احساسات کمک کند.

هنگامی که ارزیابی و بررسی می شود، داده هایی که از تجزیه و تحلیل دکمه افزودنی به سبد خرید خود جمع آوری می کنید می تواند به شما در درک بهتر جنبه های مختلف کسب و کارتان از جمله:

  • رفتار خریدار
  • استراتژی های قیمت گذاری
  • قابلیت استفاده از وب سایت
  • محبوبیت محصول
  • عملکرد دکمه افزودن به سبد خرید
  • گاری های رها شده