هشت مرحله کلیدی برای راه اندازی یک تجارت تی شرت

محدود کردن تمرکز خود به یک مخاطب خاص به شما کمک می کند تا از رقبا متمایز شوید و برای تصمیمات برندسازی و فرهنگ شرکت جهت گیری کنید. ممکن است غیرقابل تصور به نظر برسد، اما اگر سعی کنید خوشحال شوید هر کس، شما برای کسی متمایز نخواهید شد.

برای کنترل نهایی بر محصولات خود، می توانید متعهد شوید که تی شرت های خود را کاملاً در داخل تولید کنید. اگرچه می‌توانید انتظار هزینه‌های راه‌اندازی بالاتری داشته باشید، بسیاری از مشتریان مایلند برای یک محصول با کیفیت بالا هزینه بیشتری بپردازند.

روحیه کارآفرینی شما مشتاق ایجاد یک تجارت از پایه است و قلب شما شما را به ابراز خلاقیت با طراحی می کشاند. اگرچه این روند یک شبه کامل نمی شود، اما اگر رویای شما شروع یک تجارت تی شرت باشد، کاملاً در اختیار شماست.

به علاوه، WooCommerce به لطف برنامه های افزودنی برای بازاریابی ایمیلی، قرعه کشی، اشتراک، چت زنده و موارد دیگر، قابلیت های بی حد و حصری را ارائه می دهد. کتابخانه کامل افزونه را ببینید.

حتی اگر یک مدل چاپ بر اساس تقاضا انتخاب می‌کنید، به جای اینکه برای فروش محصولات خود به ماکت‌ها تکیه کنید، محصولات فیزیکی را برای گرفتن عکس‌های واقعی سفارش دهید. نشان دادن پیراهن‌ها روی مدل‌ها می‌تواند ارزشمند باشد، اما می‌توانید با صحنه‌سازی صحنه‌های تخت خواب زیبا نیز خلاق شوید. افزودن ترکیبی از نماهای نزدیک، عکس های صحنه دار و تصاویر پس زمینه شفاف، فروشگاه شما را حرفه ای جلوه می دهد و خریداران را به خرید ترغیب می کند.

5. یک پلت فرم فروشگاه آنلاین را انتخاب کنید

با جاه طلبی، نبوغ، و سخت کوشی، می توانید به ابراز خلاقانه خود در حین ساختن کسب و کاری که کاملاً متعلق به شماست، افتخار کنید.

پسندیدن بارگذاری…



منبع

ما یک مقاله کامل در مورد یافتن مخاطبان تجارت الکترونیک شما داریم. آن را بررسی کنید تا متخصص شوید.

2. برای تهیه پیراهن خود برنامه ریزی کنید

آنها به شما این امکان را می دهند که وب سایت تجارت الکترونیک خود را به گونه ای سفارشی کنید که دقیقاً همانطور که می خواهید ظاهر و احساس کنید. با یک کتابخانه بزرگ از تم های موجود و ویرایشگر مسدود کردن، ایجاد یک وب سایت سفارشی زیبا مستلزم این نیست که یک توسعه دهنده پیشرفته باشید.

اکنون زمان آن است که فروشگاه آنلاین تی شرت خود را به طور رسمی بسازید و راه اندازی کنید! در اینجا مراحل کلی وجود دارد که باید دنبال کنید:

  1. نام دامنه و ارائه دهنده هاست را انتخاب کنید
  2. وردپرس را نصب کنید
  3. یک موضوع انتخاب کنید
  4. WooCommerce را نصب کنید و از طریق Setup Wizard بروید، که شما را از طریق حمل و نقل، مالیات، جمع آوری پرداخت و موارد دیگر راهنمایی می کند.
  5. صفحات و محصولات خود را ایجاد کنید

یک راهنمای دوستانه با جزئیات برای هر مرحله دنبال کنید: چگونه یک فروشگاه جدید WooCommerce راه اندازی کنیم.

7. فروشگاه خود را گسترش دهید

برخی از مزایای تولید داخلی عبارتند از:

  • کنترل کیفیت: شما کنترل کاملی بر آنچه که برای مشتری آماده می دانید دارید.
  • حمل و نقل شخصی: یک تجربه جعبه گشایی منحصر به فرد را برای مشتریان خود ایجاد کنید و از لمس های شخصی مانند یادداشت های دست نویس استفاده کنید.
  • فرصتی برای فروش محصولات سفارشی: شما انعطاف بیشتری برای ایجاد محصولات شخصی و سفارشی دارید.

پس از راه اندازی و راه اندازی، وقت آن است که فروشگاه خود را برای دستیابی به مشتریان بیشتر بازاریابی کنید. برنامه های افزودنی بار دیگر برای اتصال فروشگاه شما با پلتفرم های تبلیغاتی مفید خواهند بود و به شما امکان می دهند پیشرفت را اندازه گیری کرده و کمپین ها را بهبود بخشید. هیچ برنامه بازاریابی یکسانی وجود ندارد، اما در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  • رسانه های اجتماعی: با ایجاد محتوای مرتبط و افزودن ارزش به مکالمات، با مخاطبان خاص خود در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید. پینترست پلتفرمی است که نباید آن را از دست بدهید. چیزهای زیادی در مورد ایجاد فالوور می‌توانید بیاموزید، و هنگامی که به این نتیجه رسیدید، در اینجا نحوه تبدیل فالوورهای شبکه‌های اجتماعی به مشتری آورده شده است.
  • بهینه سازی موتور جستجو: وقتی مشتریان شروع به جستجوی محصولاتی برای خرید می کنند، اغلب با موتورهای جستجو شروع می کنند. بیاموزید که چگونه سایت تجارت الکترونیک خود را بهینه کنید تا جستجوی آنها آنها را به فروشگاه شما هدایت کند.
  • بازاریابی ایمیلی: یک لیست ایمیل راه اندازی کنید و از آن برای بازیابی چرخ دستی های رها شده، ارائه ارزش برای مشتریان خود و تشویق فروش های آینده استفاده کنید. یاد بگیرید که چگونه یک استراتژی بازاریابی ایمیلی ایجاد کنید.
  • تبلیغات پولی: با تبلیغات پولی در سایت‌هایی که قبلاً بازدید کرده‌اند و پلتفرم‌هایی که قبلاً استفاده می‌کنند، کسب‌وکار خود را در مقابل مخاطبان هدف خود قرار دهید. اصول تبلیغات آنلاین را بیاموزید.

کسب و کار آنلاین تی شرت خود را از امروز شروع کنید

برخی از مزایای تولید شخص ثالث عبارتند از:

  • کنترل کیفیت: از آنجایی که خودتان سفارشات را انجام می دهید، می توانید تأیید کنید که آنچه برای مشتری ارسال می کنید مطابق با استانداردهای شما است.
  • کنترل حمل و نقل و جعبه گشایی: حمل و نقل داخلی به شما این امکان را می دهد که روش های تحویل و بسته بندی خود را برای پاسخگویی به مشتریان خود شخصی سازی کنید.
  • چاپ با کیفیت بالا: انتخاب یک شرکت چاپ شخص ثالث با تجربه تضمین می کند که مشتریان شما یک تی شرت با کیفیت بالا دریافت می کنند، که برای به دست آوردن مشتریان تکراری بسیار مهم است.

چه در حال حاضر طرح‌هایی آماده داشته باشید و چه تازه شروع به برنامه‌ریزی کرده‌اید، این راهنما شما را در فرآیند راه‌اندازی یک تجارت تی‌شرت راهنمایی می‌کند.

به دنبال جزئیات و ملاحظات بیشتر هستید؟ راهنمای عمیق ما برای انتخاب سیستم عامل را بخوانید.

6. فروشگاه تی شرت خود را بسازید

اگر رویای راه اندازی کسب و کار آنلاین تی شرت خود را داشته اید، امروز را روزی کنید که اولین قدم های خود را بردارید.