2. صفحه نتایج موتور جستجو (SERP)
5. بهینه سازی خارج از صفحه
متن قابل کلیکی که برای ارسال کاربران به صفحه وب دیگر استفاده می کنید. به عنوان مثال، اگر پیوندی به مقاله متن لنگر SEO خود اضافه کنیم، متن لنگر سئو متن لنگر برای این لینک است!
کلماتی که کاربران در موتور جستجو وارد می کنند و بنابراین کلماتی که صاحبان وب سایت در وب سایت خود هدف قرار می دهند، با هدف هدایت کاربرانی که آن کلمه یا عبارت را جستجو کرده اند به وب سایت خود هدایت می کنند.
فرآیند بهینه سازی ویژگی های یک وب سایت که خارج از کنترل شما و دور از وب سایت شما هستند، مانند بک لینک ها و فهرست های دایرکتوری، به منظور نمایش در نتایج جستجو.
6. بک لینک
بک لینک ها لینک های ورودی از سایر وب سایت ها هستند که به وب سایت شما اشاره می کنند.
فرآیند بهینهسازی ویژگیهای یک وبسایت که تحت کنترل شما و در وبسایت شما هستند، مانند محتوای داخل صفحه و برچسبهای جایگزین تصویر، به منظور نمایش در نتایج جستجو.
4. بهینه سازی در صفحه
1. موتور جستجو
اول از همه، بیایید نگاهی به اصول اولیه سئو بیندازیم که باید بدانید – در اینجا برخی از اصطلاحات اولیه سئو برای شروع آورده شده است.
یک برنامه کامپیوتری که به کاربران اجازه می دهد یک پرس و جو یا سوال را برای بازیابی اطلاعات از فهرست برنامه که معمولاً از صفحات وب و وب سایت ها تشکیل شده است وارد کنند. گوگل، بینگ و یاهو همگی موتورهای جستجو هستند.

3. کلمه کلیدی
7. لنگر متن
صفحه نتایجی که یک موتور جستجو پس از انجام پرس و جو اولیه خود به کاربران ارائه می دهد. یک SERP معمولاً از حدود 10 صفحه وب مختلف و منابع آنلاین تشکیل شده است.