وب سایت خود را برای موفقیت در تجارت الکترونیک جهانی راه اندازی کنید


از طریق تمام روندها، تحولات، و اختراعات مجدد اینترنت و تجارت الکترونیک، به راحتی می توان آنچه را که دنیای آنلاین را به ابزار قدرتمندی برای کسب و کار تبدیل کرد، نادیده گرفت: دسترسی، اتصال و دسترسی. اگر یک سایت تجارت الکترونیک دارید، هر خریدار آنلاین روی کره زمین می تواند وارد فروشگاه شما شود.

اندازه و تاثیر بازار بالقوه خود را در نظر بگیرید:

برند خود را گسترش دهید

فروش در سطح جهانی می تواند به افزایش فروش کمک کند، و این یک حرکت هوشمندانه برای آماده سازی کسب و کار شما برای رشد آینده است. مثلا:

  • فروش بین المللی می تواند به یکنواخت کردن چرخه های تجاری فصلی کمک کند.
  • کسب و کارهایی که در خارج از ایالات متحده به فروش می رسند به طور متوسط ​​هستند 17 درصد سود بیشتر نسبت به آنهایی که در خارج از ایالات متحده نمی فروشند.
  • فروش بین المللی می تواند به کسب و کار رو به رشد شما کمک کند که خلاء را پر کند اگر کسب و کار شما دارای ظرفیت خدمات، تولید یا عمده فروشی مازاد باشد.

برنامه ریزی توسعه بین المللی خود را شروع کنید

اگر فهرست کارهای تجارت الکترونیک بین المللی شما بی پایان به نظر می رسد، به یاد داشته باشید که لازم نیست فوراً همه چیز را انجام دهید. داده های وب سایت خود را مطالعه کنید تا متوجه شوید بازدیدکنندگان در کدام کشورها هستند و شروع به اضافه کردن محتوای وب محلی و تجربیاتی کنید که آنها را درگیر کند. برای شروع، فقط یک یا دو بازار یا منطقه را انتخاب کنید و در حین حرکت یاد بگیرید. به زودی خواهید فهمید که کدام محصولات و خدمات بیشترین تقاضا را دارند و در کجا. و با افزودن کشورهای بیشتری به لیست توسعه بین المللی خود، اطلاعات ارزشمندی از بازار به دست خواهید آورد.

قسمت جلویی: ایجاد تجربه خریدار خود

ویترین فروشگاه آنلاین شما اغلب اولین جایی است که خریداران بین المللی برند، محصولات و خدمات شما را تجربه می کنند. از خریداران بسیاری از کشورها با عناصر بومی سازی برای ارائه بهترین تجربه ممکن استقبال کنید.

زبان

برقراری ارتباط به زبان خود خریداران به آنها کمک می کند تا احساس خوشایندی داشته باشند و آنها را با اطلاعات بهتر در مورد محصولات و خدمات شما توانمند می کند. MultilingualPress، افزونه ای که فروشگاه WooCommerce شما را به زبان های مختلف ترجمه می کند، در فروشگاه افزونه WooCommerce موجود است. همچنین Webis Multilingual for WooCommerce در فروشگاه موجود است که اطلاعات محصول را بدون ایجاد لیست محصولات اشتباه و مشکلات همگام سازی ترجمه می کند.

بازار یابی

ترجمه زبان وب سایت شما تنها شروعی است برای اینکه مشتریان احساس کنند در خانه هستند و اعتماد آنها را جلب می کند. بازاریابی و محتوایی که با فرهنگ محلی طنین انداز می شود، زمانی که در سطح بین المللی در حال گسترش هستید، می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. برای مثال، می‌توانید تبلیغات ویژه بازار را راه‌اندازی کنید که با فرهنگ پاپ محلی بازی می‌کنند یا با تعطیلات و رویدادهای ملی مرتبط هستند.

واحد پول

گزینه های ارز بیشتر به بومی سازی ویترین فروشگاه آنلاین شما کمک می کند. این “زبان” برای بسته شدن فروش بسیار مهم است، زیرا مشتریان اغلب می خواهند به جای حدس زدن نرخ تبدیل، به ارزهای محلی خود پرداخت کنند. WooCommerce Payments دارای ویژگی های چند ارزی داخلی است.

علاوه بر این، ویجت مبدل ارز WooCommerce به شما امکان می دهد مقادیر را در هر کد ارزی که مشخص کرده اید نمایش دهید، و حتی می توانید به کاربران اجازه دهید ارز نمایش داده شده را هنگام مرور سایت خود انتخاب کنند.

تجربه ی کاربر

سایت‌هایی با محتوای تعاملی مانند ویدیوها و هدیه یاب‌ها، و همچنین ادغام‌های API پیشرفته، در مناطقی با دسترسی آنلاین پرسرعت عملکرد خوبی دارند، اما ممکن است در مناطقی که این سطح از اتصال را ندارند، به خوبی به نظر نرسند یا به‌طور یکپارچه اجرا نشوند. با توجه به الف نظرسنجی از دیجیتال، نیمی از خریداران آنلاین اگر صفحات به اندازه کافی سریع بارگیری نشوند، سبد خرید خود را رها می کنند.

یک شبکه تحویل محتوا (CDN) می‌تواند محتوای شما را در مکان‌هایی در سراسر جهان میزبانی کند و تأخیر را کاهش می‌دهد که ممکن است از عملکرد ثابت وب‌سایت جلوگیری کند.

پایان: حمایت از کسب و کار بین المللی شما

بین المللی شدن تنها به این نیست که مشتریان می توانند در وب سایت شما ببینند. شما باید پرداخت و دریافت محصولات را برای خریداران آسان کنید.

مبلغ پرداختی

WooCommerce Payments می تواند به شما کمک کند در 18 کشور بفروشید، 135 ارز را بپذیرید و روش های پرداخت محلی را فعال کنید. در اینجا چند نکته برای انتخاب و راه اندازی دروازه پرداخت برای موفقیت تجارت الکترونیک جهانی وجود دارد:

  • ایجاد اعتماد. برخی از مشتریان ممکن است نسبت به خرید از فروشندگان خارجی احتیاط کنند و مشتریان بسیار محتاط ممکن است تجربه پرداخت شما را زیر ذره بین قرار دهند. ارائه کیف پول های دیجیتال مانند PayPal و Apple Pay می تواند به ایجاد اعتماد کمک کند.
  • ادغام یا تغییر مسیر؟ برخی از درگاه های پرداخت در بازارهای خارجی به خوبی شناخته شده و حتی ترجیح داده می شوند، در حالی که برخی دیگر چندان آشنا نیستند. در برخی کشورها، تغییر مسیر به یک سایت خارجی برای پرداخت ناامن تلقی می شود و کمتر مورد اعتماد است. از سوی دیگر، در برخی کشورها ممکن است به یک سایت خارجی بیشتر اعتماد شود. تحقیق کنید که کدام دروازه‌های پرداخت برای بازارهای بین‌المللی شما شناخته شده و محبوب هستند.
  • انطباق و امنیت. اگر درگاه پرداخت خود را ادغام می کنید و اطلاعات پرداخت مشتری را دریافت می کنید، باید مطمئن شوید که داده های ذخیره شده ایمن و ایمن هستند. این شورای استانداردهای امنیتی PCI صفحه وب مکان خوبی برای شروع تحقیقات شما است.

مالیات

مهم است که تنظیم مالیات شما قابل اعتماد و همیشه به روز باشد. یک راه آسان برای اطمینان از انطباق با ابزاری مانند WooCommerce Tax است. این فرآیندها را کاملاً خودکار می کند و مبلغ دقیق مالیات را برای شارژ مشتریان بر اساس شهر، کشور یا ایالت محاسبه می کند.

حمل دریایی

شرکت‌های تجارت الکترونیک مدرن، تحویل سریع و ایمن را به یک انتظار اولیه تبدیل کرده‌اند – و شما باید همگام باشید. با ارائه گزینه هایی برای تحویل بین المللی، نگرانی های مشتری را کاهش دهید و در مورد هزینه ها، ردیابی و پشتیبانی برای حل مشکل شفاف باشید. WooCommerce با ارسال کنندگان بین المللی DHL و USPS شراکت دارد.

چک لیست شما برای موفقیت بین المللی

  1. داده های بازدیدکنندگان و مشتریان وب سایت را تجزیه و تحلیل کنید تا مشخص کنید کدام بازارهای بین المللی بیشترین پتانسیل را برای تجارت شما ارائه می دهند.
  2. یک برنامه پلاگین برای ترجمه سایت شما به زبان های بازارهای بالقوه خود انتخاب کنید.
  3. ویژگی های چند ارزی را در وب سایت خود فعال کنید.
  4. درگاه پرداختی را انتخاب کنید که در تمام بازارهای بین المللی شما قابل اعتماد و شناخته شده باشد.
  5. جمع آوری مالیات را برای کشورهای مختلف به صورت خودکار انجام دهید تا مالیات صحیح را از مشتریان دریافت کنید.
  6. شفافیت در مورد هزینه ها، گزینه های تحویل، ردیابی بسته و پشتیبانی از حمل و نقل بین المللی را حفظ کنید.

به دنبال راه حلی برای چالش های خاص تجارت الکترونیک بین المللی هستید؟ برای صدها افزونه رایگان و پولی WooCommerce در تمامی نیازهای لجستیکی، فنی و بازاریابی خود، از فروشگاه افزونه های WooCommerce دیدن کنید.

کسب و کار خود را با Woo توسعه دهید



منبع