یک افزونه محصول مکمل باعث می شود که برندها محصولات جدیدی را عرضه کنند که خطوط موجود آنها را تکمیل کنند. به عنوان مثال، یک برند خمیردندان ممکن است تصمیم بگیرد مسواک هایی را برای تکمیل محصولات موجود خود راه اندازی کند و مشتریان خود را که تشخیص داده اند در مورد سلامت دهان و دندان آگاه هستند، هدف قرار دهد.
گسترش سبک زندگی برند
زمانی که یک برند به عنوان یک نام تجاری تلقی می شود، می توان از گسترش اختیارات شرکت استفاده کرد متخصص در زمینه خود. هنگامی که به این هدف دست یافتید، می توانید از آن تخصص و اختیار برای تولید محصولات جدیدی استفاده کنید که مردم به آنها اعتماد کنند. به عنوان مثال، ممکن است وقتی صحبت از صندلیهای چرخدار و کالسکه به میان میآید، در راس بازی خود باشید و به شما این امکان را میدهد که از این قدرت و موقعیت برای راهاندازی طیف وسیعی از صندلیها و تختخوابهای ماشین استفاده کنید که والدین به لطف اختیارات موجود شما به آنها اعتماد خواهند کرد.
پسوند خط ساده ترین نوع پسوند برند است – در واقع، این احتمال وجود دارد که قبلاً آن را انجام داده باشید. گسترش خط جایی است که یک برند طیف جدیدی از محصولات را عرضه می کند که در آن قرار می گیرند همان دسته خط تولید موجود است. به عنوان مثال، یک برند شمع ممکن است طیف ویژه ای از شمع های کریسمس را با رایحه های جشن مورد علاقه خود راه اندازی کند.
توسعه پایگاه مشتری
انواع مختلفی از افزونههای برند وجود دارد که باید در نظر بگیرید و بسته به اهدافتان، میخواهید یکی را که برای شما مناسب است انتخاب کنید.
توسعه خط
توسعه پایگاه مشتری جایی است که شما روی یک تمرکز می کنید جمعیتی خاص در میان مخاطبان خود قرار دهید و محصولات یا خدمات خود را بر اساس نیاز آنها گسترش دهید. به عنوان مثال، یک برند مبلمان خانگی ممکن است تمرکز خود را بر صاحبان خانه اولی بگذارد و کیت های اولیه و لوازم خانه اول را ارائه دهد.
افزونه محصول تکمیلی
پسوند سبک زندگی برند، انتخاب خوبی برای توسعه برند برای شرکت هایی است که به سبک زندگی ای که آنها ترویج می کنند تکیه کنند به مشتریان. یکی از بهترین نمونه های توسعه برند جیپ است. این برند که به خاطر اتومبیلهای خود که سبک زندگی در فضای باز را ترویج میکنند، مشهور است، چادر، دوچرخه و تجهیزات کمپینگ را برای کمک به ترویج بیشتر این سبک زندگی راهاندازی کرد.
تمدید اختیارات شرکت