پنج متداول ترین تله های مالیاتی فروش ایالات متحده در تجارت الکترونیک


روزی روزگاری، مالیات بر فروش برای فروشگاه های تجارت الکترونیک در ایالات متحده بسیار ساده بود. در روزهای اولیه قبل از اینکه رگولاتورها به صنعت دست پیدا کنند، کسب و کارها می توانستند از دریافت مالیات بر فروش برای معاملات در ایالت هایی که حضور فیزیکی نداشتند صرف نظر کنند.

در سال 2018، همه چیز پیچیده تر شد، زمانی که، در داکوتای جنوبی مقابل ویفر، دادگاه عالی آمریکا رای داد که هر ایالت می تواند بسیاری از قوانین خود را در مورد مالیات بر فروش برای فروشگاه های تجارت الکترونیک تعیین کند. امروز، 45 ایالت دارای مالیات بر فروش در سراسر ایالت هستند – هر کدام قوانین ظریف خود را دارند. فراتر از آنها، در حال حاضر بیش از 11000 حوزه مالیاتی مختلف شهری، شهرستانی و محلی وجود دارد. پیگیری همه چیز ممکن است دشوار باشد.

پنج دام مالیات بر فروش برای جلوگیری از

با پیچیدگی مالیات بر فروش در ایالات متحده، اجتناب از گام‌های اشتباه رایج زیر می‌تواند به شما کمک کند تا اکثریت رعایت مالیات فروش را دنبال کنید. ارزش دارد که از این بخش نه چندان هیجان انگیز مالکیت تجارت الکترونیک جلو بیفتید.

دام شماره 1: متوجه نشدن که باید مالیات فروش را جمع آوری کنید

اگرچه سه سال از حکم Wayfair می گذرد، برخی از کسب و کارها هنوز شیوه های مالیات فروش خود را به روز نکرده اند. اگر شما هستید و کسب و کارتان جمع‌آوری یا ثبت نشده است، می‌خواهید با یک مشاور مالیاتی ایالتی و محلی (SALT) برای درک مسئولیت خود در قبال مالیات های گذشته و برنامه ریزی برای حرکت رو به جلو.

خبر خوب این است که اداره‌های درآمد ایالتی معمولاً وقتی به آنها مراجعه می‌کنید بسیار بخشنده‌تر از زمانی هستند که خودشان خطا را کشف کنند.

سناریوی زیر رایج تر است: شرکت ها می دانند که فروشگاه های تجارت الکترونیک باید مالیات فروش بپردازند، اما به اشتباه معتقدند که آنها هستند به دلیل نوع محصولاتی که می فروشند معاف می شوند. این یک اشتباه رایج توسط شرکت‌های SaaS و تجار دیجیتال است.

مقررات تمایل دارند با سرعت کمتری نسبت به فناوری حرکت کنند و برای سال‌های متمادی مالیات بر فروش تقریباً صرفاً بر روی اقلام ملموس مانند تلویزیون و مبلمان متمرکز بود. اما در چند سال گذشته، محصولاتی که اصلاً خاصیت ملموسی ندارند افزایش یافته است – به عنوان مثال، نرم‌افزار دانلود شده از ابر. هیچ CD-ROM فیزیکی برای مالیات برای آن نرم افزار وجود ندارد، و بنابراین در گذشته، بسیاری آن را از مالیات فروش معاف می دانستند. همانطور که ایالت ها افزایش فروش این کالاهای دیجیتال غیر ملموس را مشاهده کرده اند تغییر قوانین آنها تا درآمد خود را تقویت کنند.

نقشه مالیات فروش SaaS

امروز، 20 ایالت بر محصولات SaaS (نرم افزار به عنوان خدمات) مالیات می دهند. ارزش دیدن را دارد تفکیک نحوه مالیات هر یک از آنها از SaaS. آیا محصولات شما در این دسته قرار می گیرند؟ بسیاری از ایالت ها بین آنها تفاوت قائل می شوند کالاهای دیجیتال مانند کتاب های الکترونیکی و نرم افزار، بنابراین باید مراقب باشید که اقلام خود را به طور مناسب دسته بندی کنید.

دام شماره 2: فراموش کردن ردیابی نکسوس

Nexus یکی از پیچیده ترین مفاهیم در مورد رعایت مالیات فروش است. اساسا، Nexus آستانه ای است که در آن یک ایالت از یک کسب و کار برای جمع آوری و پرداخت مالیات بر فروش می خواهد. این قبلاً عمدتاً فیزیکی بود (مثلاً حضور تجاری در یک ایالت) اما پس از ویفر، ایالت‌ها آستانه‌های اقتصادی را به شکل فروش ناخالص و تعداد معاملات تعیین کردند.

برای سازگاری، باید این آستانه ها را بدانید و داده ها را برای هر ایالت ردیابی کنید تا بدانید کجا انجام می دهید و نیازی به جمع آوری و پرداخت مالیات فروش ندارید. اگر بدون اطلاع از یک آستانه ی ارتباط عبور کنید و شروع به دریافت مالیات بر فروش از مشتریان خود نکنید، کسب و کار شما مسئول پرداخت آن مالیات ها از جیب شما خواهد بود. و این جالب نیست – از این شش خرده فروش بپرسید.

دام شماره 3: داده ها و گزارش های پراکنده

تلاش برای ردیابی انطباق مالیات بر فروش و وضعیت رابطه دشوارتر است فروشنده چند کاناله با داده هایی که در سیلوهای مختلف زندگی می کنند. این امر به ویژه در صورتی چالش برانگیز می شود که برخی از کانال های فروش شما از طریق آن عبور کنند تسهیلگران بازار مانند آمازون، eBay و Etsy. اکثر ایالت ها قوانینی دارند که این تسهیلگران بازار را ملزم به جمع آوری و پرداخت مالیات فروش برای شما می کند. یعنی شما مسئول جمع آوری مالیات بر فروش در وب سایت خود هستید توسط WooCommerce (نگران نباشید، نرم افزاری مانند TaxJar می تواند کل فرآیند مالیات فروش را خودکار کند) اما نه به عنوان فروشنده شخص ثالث در آمازون.

داشبورد گزارش TaxJar

ایالت های مختلف قوانین متفاوتی دارند در مورد اینکه آیا فروش شما در این تسهیل کننده های بازار در آستانه پیوند شما لحاظ می شود یا خیر. همانطور که می بینید، می تواند به سرعت پیچیده شود. آ داشبورد گزارش مالیات بر فروش می تواند به شما یک تصویر کلی و مجزا از تمام فروش های شما در هر کانال و همچنین آنچه برای شما جمع آوری شده و آنچه که باید خودتان جمع آوری کنید به شما ارائه دهد. این کار باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و شما را قادر می سازد تا در مورد رعایت خود استراتژیک باشید.

دام شماره 4: طبقه بندی نادرست محصولات (و نرخ مالیات آنها)

آیا می‌دانستید که در نیویورک، یک نان شیرینی به عنوان یک غذای اصلی معاف از مالیات است – اما به محض اینکه همان شیرینی را تکه کنید، 8.75٪ به عنوان غذای آماده مشمول مالیات می‌شود؟ و در نیوجرسی، لباس های خز واقعی به عنوان یک کالای لوکس در نظر گرفته می شود و مشمول مالیات می شود، اما خز مصنوعی اینطور نیست. در همین حال، همسایگی در پنسیلوانیا، هر دو خز مصنوعی و واقعی مشمول مالیات است.

کدهای مالیاتی با این نوع تفاوت های ظریف پر شده اند هر ایالت تعاریف و پارامترهای متفاوتی دارد. این مهم است که دقیقاً بدانید محصولات شما در هر ایالت چگونه طبقه بندی می شوند. نرم‌افزار مالیات بر فروش می‌تواند این طبقه‌بندی‌ها را خودکار کند، اما اگر شرکت شما محصولاتی دارد که می‌توانند از نظر مالیات بر فروش قابل تفسیر باشند، ممکن است بخواهید با یک متخصص مالیات فروش مشورت کنید.

دام شماره 5: از دست دادن مهلت ثبت نام

نه تنها مهلت ثبت نام برای هر ایالت، برای بسیاری از آن ایالت ها متفاوت است، تاریخ تشکیل پرونده می تواند تغییر کند با افزایش اندازه شرکت شما به طور معمول، هرچه کسب و کار شما درآمد بیشتری داشته باشد، ایالت ها بیشتر از شما می خواهند مالیات را ثبت کنید.

بسته به ایالت و اندازه شرکت شما، تاریخ های ارسال پرونده ماهانه، سه ماهه و سالانه وجود دارد. اکثر ایالت ها مالیات دهندگان را ملزم می کنند که در بیستمین روز از ماه پس از پایان دوره مالیاتی، پرونده را ثبت کنند. با این حال، برخی از ایالت ها مالیات دهندگان فروش را ملزم می کنند که تا آخرین روز ماه پس از دوره مشمول مالیات پرونده را ثبت کنند. تعداد معدودی نیز وجود دارند که مشاغل را ملزم می‌کنند تا تاریخ 15 یا 23 ثبت نام کنند. به همین دلیل است که باید به تاریخ تشکیل پرونده در ایالت هایی که در آنها پیوند دارید توجه کنید.

انطباق خودکار: صرفه جویی در زمان، کاهش خطاها

اگر همه اینها کمی طاقت فرسا به نظر می رسد، یک خبر خوب وجود دارد. نرم افزار مالیات بر فروش مانند TaxJar به طور یکپارچه با WooCommerce کار می کند و می تواند بسیاری از فرآیندها را خودکار می کند. این شامل بخش دشوار انطباق مالیات بر فروش مانند محاسبات بی‌درنگ، گزارش‌های انبوه از همه کانال‌های شما و تشکیل پرونده در هر ایالت می‌شود. راه حل خودکار مناسب حتی وضعیت رابطه شما را در هر وضعیتی ردیابی می کند و هنگامی که به آستانه نزدیک می شوید به شما هشدار می دهد. همچنین تاریخ‌های متحرک بایگانی مزاحم را برای شما پیگیری می‌کند.

اگر نگران این هستید که از این قانون پیروی نمی کنید، اکنون وقت آن است که اقدام کنید. برای صحبت در مورد وضعیت خاص خود و تدوین برنامه، جلسه ای را با مشاور SALT برنامه ریزی کنید. اگر باید مالیات بر فروش را جمع آوری می کردید اما این کار را نکرده اید، آنها می توانند به شما کمک کنند تا مراحل بعدی را برای به حداقل رساندن جریمه ها و جریمه ها طی کنید.

و اگر در حال حاضر مالیات فروش را خودکار نمی کنید، باید آن را در نظر بگیرید. انبوهی از زمان را که می‌توانید صرف مسائل استراتژیک‌تر کنید، صرفه‌جویی می‌کنید و احتمال خطاها را کاهش خواهید داد. چون در نهایت همه ما انسان هستیم.

پسوند TaxJar را دریافت کنید.

برای سفارشی کردن فروشگاه خود به بازار افزونه ها مراجعه کنید



منبع