با این حال UVP خود را به طرز شگفت آوری ساده نگه می دارد.
ما برند IKEA را به میلیونها خانه میآوریم و راهحلهای مبلمان خانه با طراحی خوب، کاربردی، بادوام، مقرونبهصرفه و پایدار را برای افرادی که رویاهای بزرگ و کیف پولهای نازکی دارند، ارائه میکنیم. ما در مورد دنیای اطرافمان کنجکاو هستیم و می خواهیم تغییرات مثبتی در زندگی مردم ایجاد کنیم.

این یک نمونه فوق العاده از یک UVP خوب نوشته شده است که مایل بیشتری را طی می کند – کاملاً به معنای واقعی کلمه!

چرم HDY
یکی از معروفترین برندهای جهان (و محبوب یا بد نام، بسته به اینکه چقدر راحت میتوانید مبلمانش را کنار هم قرار دهید)، IKEA یک غول لوازم خانگی است – با UVP بهطور شگفتانگیزی فروتن.
نظر خود را در مورد آنها در نظرات به ما بگویید!
IKEA
اخلاق HDY ناشی از اعتقاد قوی به مد آهسته نسبت به سریع است. مواد با کیفیت و طرز کار که برای ماندگاری طراحی شده اند. و اینکه دنیای بهتر از انتخاب های بهتر حاصل می شود. ما چرم زیبایی برای ارواح جسور درست می کنیم.
UVP IKEA به وضوح مشخص می کند که مشتری آن چه کسی است (افراد معمولی با آرزوهای بزرگ – با بودجه اندک) و چگونه کمک می کند (با راه حل های خوب طراحی شده، کاربردی، بادوام، مقرون به صرفه و پایدار برای مبلمان خانه). به انگیزه IKEA برای انجام این کار (کنجکاوی و تمایل به ایجاد تغییر در زندگی مردم). ما آن را دوست داریم – حتی اگر همیشه عاشق مونتاژ اجناس آن نباشیم!
اوبر
مجدداً، این بیانیه تمام کارهایی که یک UVP خوب انجام می دهد را شامل می شود، از جمله:
- درک روشنی از بازار هدف («ارواح جسورانه» با علاقه به اخلاق و قابلیت ردیابی، و اجتناب از مد سریع)
- بیان آنچه که چرم HDY را متفاوت می کند (“مواد با کیفیت و طرز کار که برای ماندگاری طراحی شده اند”)