این نیز یک ایده هوشمندانه است دارای کارکنان ویژه آموزش دیده و متخصص در وانت در کنار خیابان. به آنها نشان یا یونیفورم بدهید تا واقعاً مشخص شود که آنها برای کمک به سفارشات پیکاپ در آنجا هستند و آنها را در عیب یابی هرگونه مشکل مربوط به سفارشات متخصص کنید.
بعد، واقعا به تجربه مشتری فکر کنید. به عنوان مثال، هیچ چیز ناامیدکنندهتر از حضور در محل تعیینشده وانت نیست، فقط خالی بودن آن! یا، گاهی اوقات مشخص نیست که منطقه جمع آوری در واقع کجاست. برای جلوگیری از این امر، باید به وضوح منطقه مجموعه را برچسب گذاری و علامت گذاری کنید و راهی را ایجاد کنید که مشتریان شما را از ورود خود مطلع کنند. در نظر بگیرید که دکمه ای را به ایمیل های مجموعه خود اضافه کنید، که به مشتریان اجازه می دهد پس از ورود روی “من اینجا هستم” کلیک کنند.


کلید موفقیت آمیز بودن پیکاپ کنار خیابان این است که خود را سازماندهی کنید. در اینجا چند نکته مهم وجود دارد که موفق ترین صاحبان مشاغل از آنها استفاده می کنند.
اولا، مهم است که یک سیستم قوی برای ردیابی موجودی در محل داشته باشید. با انتقال انواع موجودی از انبارها به انبار، بسته بندی و جمع آوری، همه چیز می تواند بدون یک سیستم روشن پیچیده شود. توصیه میکنیم از نرمافزاری برای کمک به شما در این زمینه استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که همه کارکنان در استفاده از آن آموزش دیدهاند.
آخرین نکته بالا این است که در مورد نحوه اولویت بندی سفارشات فکر کنید. شما می توانید این کار را با در نظر گرفتن نوع سفارش انجام دهید – به عنوان مثال کالاهای فاسد شدنی مانند خواربارفروشی ها زمان بیشتری دارند. همچنین میتوانید از مشتریان بخواهید هنگام سفارش، زمان جمعآوری ایدهآل را انتخاب کنند و پنجرهای مشخص برای آمادهسازی سفارش در اختیار شما قرار دهد.
اطلاعات بیشتر
به کاوش در راه حل های مختلف تحویل برای کسب و کار خود برای قطع زنجیره تامین کند علاقه دارید؟ مقاله ما را که توضیح می دهد چگونه تحویل به موقع برای تجارت الکترونیک کار می کند، بررسی کنید