شما همچنین عادت خواهید داشت که ایمیلهای فروش مستقیم و تبلیغاتی بیشتری دریافت کنید، مانند:
- پیشنهادات ویژه فصلی
- فروش جمعه سیاه یا سایبر دوشنبه
- هشدارهایی برای برجسته کردن محدوده محصولات جدید یا موارد موجود در انبار
به علاوه، ایمیلهای بازاریابی ممکن است به دلایل فنی، معاملاتی یا اطلاعاتی بیشتری ارسال شوند، مانند:
- تأییدیه های سفارش، حمل و نقل، تحویل یا بازگشت
- ایمیلهای سبد خرید رها شده، به مشتریان یادآوری میکنند که به خرید ادامه دهند
- به روز رسانی شرایط و ضوابط
مشاوره از کارشناسان
نکته برتر: مطمئن نیستید چه نوع ایمیلی برای مشتریان خود ارسال کنید؟ از آنها بخواهید! بسیاری از موفق ترین کسب و کارها از مشتریان می پرسند که چه نوع ایمیل هایی را می خواهند دریافت کنند. این به بهبود تعامل کمک می کند و اطمینان می دهد که مشتری احساس کنترل می کند.