چرا بازاریابی ایمیلی برای برند شما مهم است؟

به علاوه، ایمیل‌های بازاریابی ممکن است به دلایل فنی، معاملاتی یا اطلاعاتی بیشتری ارسال شوند، مانند:

  • تأییدیه های سفارش، حمل و نقل، تحویل یا بازگشت
  • ایمیل‌های سبد خرید رها شده، به مشتریان یادآوری می‌کنند که به خرید ادامه دهند
  • به روز رسانی شرایط و ضوابط

بازاریابی ایمیلی گاردین
وب سایت خبری گاردین از اعضای خود می خواهد که مشخص کنند می خواهند کدام ایمیل را دریافت کنند.

مشاوره از کارشناسان

نکته برتر: مطمئن نیستید چه نوع ایمیلی برای مشتریان خود ارسال کنید؟ از آنها بخواهید! بسیاری از موفق ترین کسب و کارها از مشتریان می پرسند که چه نوع ایمیل هایی را می خواهند دریافت کنند. این به بهبود تعامل کمک می کند و اطمینان می دهد که مشتری احساس کنترل می کند.

بازاریابی ایمیلی در شکل ها و اندازه های مختلف وجود دارد. برخی از رایج ترین انواع ایمیل ها، ایمیل هایی هستند که برای ایجاد رابطه با مصرف کننده و تشویق آنها به استفاده از محصولات یا خدمات شما طراحی شده اند. اینها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • خبرنامه ها
  • پیام های سالگرد یا تولد
  • ایمیل های موضوعی (مثلاً برای روز شکرگزاری یا هالووین)



منبع

شما همچنین عادت خواهید داشت که ایمیل‌های فروش مستقیم و تبلیغاتی بیشتری دریافت کنید، مانند:

  • پیشنهادات ویژه فصلی
  • فروش جمعه سیاه یا سایبر دوشنبه
  • هشدارهایی برای برجسته کردن محدوده محصولات جدید یا موارد موجود در انبار