چرا بازاریابی ایمیلی برای برند شما مهم است؟

شما همچنین عادت خواهید داشت که ایمیل‌های فروش مستقیم و تبلیغاتی بیشتری دریافت کنید، مانند:

  • پیشنهادات ویژه فصلی
  • فروش جمعه سیاه یا سایبر دوشنبه
  • هشدارهایی برای برجسته کردن محدوده محصولات جدید یا موارد موجود در انبار

به علاوه، ایمیل‌های بازاریابی ممکن است به دلایل فنی، معاملاتی یا اطلاعاتی بیشتری ارسال شوند، مانند:

  • تأییدیه های سفارش، حمل و نقل، تحویل یا بازگشت
  • ایمیل‌های سبد خرید رها شده، به مشتریان یادآوری می‌کنند که به خرید ادامه دهند
  • به روز رسانی شرایط و ضوابط

مشاوره از کارشناسان

نکته برتر: مطمئن نیستید چه نوع ایمیلی برای مشتریان خود ارسال کنید؟ از آنها بخواهید! بسیاری از موفق ترین کسب و کارها از مشتریان می پرسند که چه نوع ایمیل هایی را می خواهند دریافت کنند. این به بهبود تعامل کمک می کند و اطمینان می دهد که مشتری احساس کنترل می کند.

بازاریابی ایمیلی گاردین
وب سایت خبری گاردین از اعضای خود می خواهد که مشخص کنند می خواهند کدام ایمیل را دریافت کنند.
بازاریابی ایمیلی در شکل ها و اندازه های مختلف وجود دارد. برخی از رایج ترین انواع ایمیل ها، ایمیل هایی هستند که برای ایجاد رابطه با مصرف کننده و تشویق آنها به استفاده از محصولات یا خدمات شما طراحی شده اند. اینها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • خبرنامه ها
  • پیام های سالگرد یا تولد
  • ایمیل های موضوعی (مثلاً برای روز شکرگزاری یا هالووین)



منبع