به علاوه، ایمیلهای بازاریابی ممکن است به دلایل فنی، معاملاتی یا اطلاعاتی بیشتری ارسال شوند، مانند:
- تأییدیه های سفارش، حمل و نقل، تحویل یا بازگشت
- ایمیلهای سبد خرید رها شده، به مشتریان یادآوری میکنند که به خرید ادامه دهند
- به روز رسانی شرایط و ضوابط
منبع
شما همچنین عادت خواهید داشت که ایمیلهای فروش مستقیم و تبلیغاتی بیشتری دریافت کنید، مانند:
- پیشنهادات ویژه فصلی
- فروش جمعه سیاه یا سایبر دوشنبه
- هشدارهایی برای برجسته کردن محدوده محصولات جدید یا موارد موجود در انبار