به عنوان مثال، اگر وبلاگی درباره اسب سواری ایجاد کرده اید، ممکن است به لوازم جانبی سوارکاری خاصی در پست های وبلاگی که به خوانندگان خود توصیه می کنید آنها را خریداری کنند، پیوند دهید.
بسیاری از برندهای معروف در طرحهای وابسته ثبتنام کردهاند، در حالی که غول تجارت الکترونیک آمازون حتی برنامه خود را به نام آمازون وابسته دارد.
اگر حجم زیادی از ترافیک را به وب سایت خود هدایت می کنید، و با خوانندگانی که به توصیه های شما اعتماد دارند، رابطه خوبی برقرار کرده اید، می توانید بدون نیاز به تلاش زیاد، پول زیادی به دست آورید.
نکته مهم در مورد بازاریابی وابسته این است که بسیار مقیاس پذیر است. همانطور که مخاطبان شما رشد می کنند، پتانسیل کسب درآمد از طریق پیوندهای وابسته نیز افزایش می یابد.
برای اجرای موفقیت آمیز بازاریابی وابسته، به مخاطب نیاز دارید. از این گذشته، اگر کسی روی پیوندهای شما کلیک نکند و خریدی انجام ندهد، نمی توانید کمیسیون دریافت کنید.
اگر لینکهای وابسته را در وبسایت خود راهاندازی کردهاید، اگر کاربر آن پیوند را دنبال کند و خرید کند، کمیسیون کمی از فروش دریافت خواهید کرد.
بازاریابی وابسته اساساً جایی است که شما یک کاربر را متقاعد می کنید که یک کالای خاص را خریداری کند و از فروش کمیسیون دریافت می کنید.
بازاریابی وابسته نمونه ای عالی از یک جریان درآمد غیرفعال است و به شما امکان می دهد از مزایای فروش آنلاین اقلام بدون دردسر مرتب سازی تحویل، بازپرداخت و خدمات مشتری بهره مند شوید.
بازاریابی وابسته می تواند راهی عالی برای کسب درآمد آنلاین بدون فروش محصولات یا خدمات فیزیکی باشد.