برای مثال، با ارائه تجربیات جدید و جذاب برای مشتری، میتوانید سروصدا و هیجان بیشتری در مورد یک محصول ایجاد کنید. با واقعیت افزوده و مجازی، کسبوکار شما میتواند بهتر از تجسم مشتری پشتیبانی کند و تصمیم خرید را برای آنها آسانتر کند. به همین ترتیب، با استفاده از رباتهای چت، یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی، میتوانید به خریداران بالقوه کمک کنید تا اطلاعات مورد نیاز خود را سریع بیابند و هرگونه اصطکاک در قیف فروش را کاهش دهید.
این سطح از تجسم می تواند با کمک به مشتریان در انتخاب بهتر، بازده پرهزینه را به شدت کاهش دهد.
منبع
ما قبلاً به برخی از مزایای خرید همه جانبه اشاره کرده ایم. در این بخش، عمیقتر به این موارد میپردازیم و برخی از دلایل دیگر را بررسی میکنیم که چرا صاحبان فروشگاههای تجارت الکترونیک باید ابزارهای همهجانبه را در فروشگاههای خود به کار ببرند.
#1. ایجاد ارزش برند
یکی از دلایل اصلی برای سرمایه گذاری در تجارب خرید همه جانبه، قدرت عظیمی است که در برندسازی ارائه می دهد.
در نهایت، تقریباً هر کاری که از نظر خرید همه جانبه انجام می دهید، به افزایش تبدیل و سود کمک می کند.
#3. کاهش بازده
ابزارهای تجسم، مانند واقعیت افزوده و مجازی، به مشتریان کمک میکنند تا درک بهتری از ظاهر و احساس محصول شما داشته باشند. به عنوان مثال، یک فروشگاه آنلاین مبل ممکن است به مشتریان یک ابزار واقعیت افزوده ارائه دهد که به آنها امکان می دهد مبل مورد نظر خود را در فضایی که ممکن است در آن قرار دهند قرار دهند.
خرید همه جانبه می تواند بازگشت سرمایه (ROI) فوق العاده ای را ارائه دهد. این امر از چند طریق به دست می آید.
به عنوان مثال، استفاده از هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و رباتهای گفتگو میتواند به شما در شخصیسازی تجربه خرید کمک کند، مانند ارائه توصیههای سفارشی به مشتریان بر اساس فعالیت قبلی آنها با فروشگاه شما. این رویکرد زندگی را برای مشتریان شما آسان تر می کند و به شما کمک می کند تا سطح اعتماد و ارزش مورد نیاز برای تضمین فروش را ایجاد کنید.
در واقعیت، تمام تکنیکهای غوطهوری که به خوبی اجرا شدهاند به شما کمک میکنند ارزش برند را بسازید. این به مشتریان دلیلی برای تعامل بیشتر و طولانی تر با برند شما ارائه می دهد.
#2. افزایش تبدیل و افزایش سود