چگونه در سال 2022 خود را به حداکثر برسانیم


#1. افزایش قیمت ها

افزایش قیمت ها احتمالا واضح ترین راه برای افزایش حاشیه سود شما است. این یک ریاضی ساده است – قیمت هر واحد خود را افزایش دهید، اما هزینه هر واحد خود را ثابت نگه دارید و بلافاصله شاهد افزایش حاشیه خواهید بود.

با این حال، افزایش قیمت ها نیز می تواند دلهره آور باشد…

اگر مردم حاضر به پرداخت هزینه جدید نباشند چه؟ می توانید از مشتریان ارزشمند استفاده کنید.

یک استراتژی خوب برای افزایش قیمت ها این است که آن را مطابق با تورم انجام دهیم. این مورد تا حد زیادی مورد انتظار اکثر مصرف کنندگان خواهد بود. این رویکرد لزوماً درصد حاشیه سود شما را افزایش نمی دهد زیرا هزینه خرید نیز احتمالاً با همان نرخ افزایش می یابد. با این حال، این باعث می شود که درصد حاشیه سود اصلی در ارزش نقدی واقعی ارزش بیشتری داشته باشد.

بیایید از یک فروشگاه آنلاین موج سواری به عنوان مثال استفاده کنیم:

لباس مرطوب قبل از تورم:

  • هزینه 50 دلار
  • فروش 100 دلاری
  • حاشیه سود 50 درصد
  • سود واقعی 50 دلار

لباس مرطوب پس از تورم 20 درصدی:

  • هزینه 60 دلار
  • فروش 120 تومان
  • همان حاشیه سود 50 درصدی
  • سود واقعی 60 دلار (10 دلار افزایش)

استراتژی دیگر افزایش آهسته قیمت ها در طول زمان و نظارت دقیق بر تقاضا است. وقتی متوجه شدید که افزایش قیمت باعث می‌شود مشتریان به جای دیگری بروند، این افزایش را متوقف کنید.

به حداکثر رساندن حاشیه سود تورم ایالات متحده
نرخ تورم ایالات متحده طی 12 ماه گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

#2. هزینه های خرید واحد پایین تر

یکی دیگر از راه های ساده و در عین حال موثر برای افزایش حاشیه سود تجارت الکترونیک، کاهش هزینه ای است که برای هر واحد پرداخت می کنید. برای وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک، این کار معمولاً به دو روش انجام می‌شود:

  1. با تامین کنندگان فعلی خود در مورد هزینه های کمتر مذاکره کنید
  2. تامین کنندگان جدید و ارزان تر را پیدا کنید

#3. هزینه های عملیاتی کمتر

وقتی صحبت از به حداکثر رساندن حاشیه سود می شود، معمولاً هزینه های عملیاتی نادیده گرفته می شود. با این حال آنها گاهی اوقات می توانند سریع ترین و ساده ترین راه برای انجام آن باشند.

در حالی که افزایش قیمت ها مستلزم آن است که مشتریان را متقاعد کنید که بیشتر خرج کنند و کاهش هزینه های خرید واحد مستلزم آن است که تامین کنندگان را متقاعد کنید تا با قیمت کمتری به شما بفروشند – کاهش هزینه های عملیاتی معمولاً با شرایط شخصی شما انجام می شود.

اینکه چگونه هزینه های عملیاتی را کاهش می دهید تا حد زیادی به جایی که پول خود را خرج می کنید بستگی دارد. با فهرست بندی تمام هزینه های سربار معمولی خود و مرتب سازی آنها بر اساس بزرگ ترین به کوچک ترین شروع کنید. راه‌های آسان برای به حداقل رساندن هر کدام را بررسی و بررسی کنید.

برای مثال، اگر فضای اداری شما یکی از بزرگ‌ترین هزینه‌های شماست، از خود بپرسید که آیا می‌توانید به دفاتر ارزان‌تر نقل مکان کنید یا حتی سیاست کار از خانه را اتخاذ کنید.

همچنین می‌توانید با یافتن راه‌های هوشمند برای ساده‌سازی فرآیندها، هزینه‌های عملیاتی را کاهش دهید.

#4. فروش بیشتر

بسیار خوب، ممکن است به نظر برسد که ما در اینجا به چیزهای بدیهی اشاره می کنیم، اما فروش بیشتر گامی مهم در به حداکثر رساندن سود است. این امر به ویژه زمانی صادق است که شما قبلاً زمان قابل توجهی را صرف کاهش هزینه های خود کرده اید و قیمت های خود را به حد مجاز رسانده اید.

فروش بیشتر معمولاً شامل کمپین های بازاریابی هوشمند می شود. با این حال، بسیار مهم است که مراقب بازگشت سرمایه (ROI) خود باشید زیرا افزایش هزینه های بازاریابی می تواند منجر به سود شود.

#5. متقابل فروش و فروش بالا

برای کسب و کارهایی که تعداد مشتریان محدودی دارند، فروش بیشتر اقلام مشابه همیشه یک گزینه نیست. در این موارد افزودن محصولات جدید و مرتبط به فروشگاه شما می‌تواند به شما کمک کند تا یک رویکرد فروش متقابل و افزایش فروش برای افزایش فروش و سود داشته باشید.

راه‌هایی برای فروش محصولات مشتریان پیدا کنید که یا مکمل محصولاتی هستند که قبلاً از شما خریداری کرده‌اند یا جایگزین‌هایی که ممکن است با هزینه‌های بیشتر کار بهتری انجام دهند.

به عنوان مثال proflowers حاشیه سود حداکثر
ProFlowers از مشتریان دعوت می کند تا با افزودن افزونه های مربوطه مانند بادکنک یا کارت تبریک، هدیه خود را “بیشتر ویژه” کنند.



منبع