جایگاه شما به صنایع و موضوع خاصی که قرار است روی آن تمرکز کنید اشاره دارد. انتخاب – و چسبیدن به – یک جایگاه خاص مهم است، زیرا به شما امکان می دهد مخاطبان مرتبط و درگیر را جذب کنید. همچنین به این معنی است که با ایجاد یکپارچگی در محتوایی که ایجاد می کنید، احتمال بیشتری وجود دارد حفظ آن پیروان
هر چه بیشتر بتوانید اینجا باشید، بهتر است. وبلاگ نویسی مواد غذایی اشکالی ندارد. ژاپنی وبلاگ نویسی مواد غذایی بهتر است. اما وبلاگ نویسی در مورد زیر مجموعه خاصی از سوشی Teriyaki؟ که هنوز هم بهتر است! از کوچک شروع کنید، سپس گسترش دهید – نه برعکس.

اول؟ پیدا کردن جایگاه خود
وقتی نوبت به انتخاب جایگاه می رسد، با چیزی که به آن علاقه دارید شروع کنید. شما قرار است هزینه کنید مقدار زیادی از برنامه ریزی زمان، ایجاد و ترویج این محتوا. اگر این چیزی نیست که شما به آن عشق ذاتی دارید، انجام این همه کار سخت خواهد بود!