در این بخش، هشت مورد از بهترین نکات بازاریابی را برای فروشگاه Shopify شما بررسی خواهیم کرد.
بهینه سازی موتور جستجو
هنگام استفاده از Google Ads برای فروشگاه Shopify خود، ارزش آن را دارد که از متخصصان استفاده کنید تبلیغات خرید. این می تواند راهی مفید برای نشان دادن محصولات خود و ایجاد کلیک های مرتبط از درون نتایج جستجو باشد.
محصولات خود را با استفاده از Google Ads به نمایش بگذارید.
بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
اگرچه محتوای عالی به جنبههای مختلف بازاریابی مانند سئو و رسانههای اجتماعی کمک میکند، اما برای خود یک ابزار قدرتمند است. محتوای شما صدای کسب و کار آنلاین شما می شود. بنابراین، اگر به طور مداوم محتوای با کیفیت بالا منتشر می کنید، می تواند به شما کمک کند تا خود را به عنوان یک برند معتبر معرفی کنید.
خوشبختانه، بازاریابی برای فروشگاههای Shopify در این زمینه آسانتر نیست، زیرا Shopify بسیاری از بهترین شیوههای SEO را از طرف شما خودکار میکند. همچنین می توانید در ابزارهای خارجی مانند Moz برای کمک به بهبود بینش و رتبه بندی شما.
می توانید از پلتفرم های خارجی مانند Moz برای کمک به سئو استفاده کنید.
اگرچه اکثر موتورهای جستجو الگوریتم دقیقی را که برای تعیین رتبهبندی وبسایت استفاده میکنند راز محرمانه نگه میدارند، چندین روش پذیرفتهشده وجود دارد که میتواند به شما در افزایش رتبه فروشگاه Shopify کمک کند. این شامل:
به طور منظم مطالب را منتشر می کندمانند وبلاگی که موضوعات کلیدی در صنعت شما را پوشش می دهد
از جمله کلمات کلیدی که به خوبی تحقیق شده اند در سراسر سایت خود کپی کنید
تضمین شما وب سایت به سرعت بارگیری می شود
اضافه كردن توضیحات جایگزین به تصاویر محصول شما
اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما است بهینه سازی شده برای دستگاه های تلفن همراه
در حال ارائه فهرست سایت شما به موتورهای جستجوی کلیدی مانند گوگل
همانطور که موتورهای جستجو برای آوردن ترافیک جدید و با ارزش به وب سایت شما مجهز شده اند، سرمایه گذاری در تبلیغات موتورهای جستجو نیز می تواند راهی عالی برای کمک به افزایش ترافیک و در نتیجه افزایش سود باشد.
یکی از بزرگترین مزایای استفاده از تبلیغات رسانههای اجتماعی، حجم عظیمی از دادههایی است که میتوانید از آن استفاده کنید و به شما امکان میدهد تا بزرگترین مشتریان فروشگاه خود را هدف قرار دهید. به عنوان مثال، یک فروشگاه Shopify که کفشهای فوتبال میفروشد، میتواند از تبلیغات فیسبوک برای دسترسی به مردان 18 تا 25 سالهای که از بازی فوتبال لذت میبرند استفاده کند.
تبلیغات موتورهای جستجو معمولاً بر اساس حراجی فروخته می شوند، بنابراین هرچه بازار/کلمات کلیدی شما رقابتی تر باشد، باید هزینه بیشتری بپردازید.
کار با شرکت های وابسته می تواند راهی عالی برای جذب مداوم مشتریان جدید به فروشگاه شما باشد. علاوه بر این، پرداخت بر اساس نتایج میتواند به محدود کردن هزینههای هدر رفته کمک کند، اگرچه یادآوری این نکته نیز مهم است که این رویکرد به سود شما میخورد.
سئو یک روش بازاریابی رایگان است که همه دارندگان فروشگاه Shopify باید از آن استفاده کنند. با این حال، ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا SEO ترافیک بیشتری را به سایت شما وارد کند، بنابراین صبر لازم است.
تبلیغات موتورهای جستجو
با این حال، بهرهگیری از اینفلوئنسر مارکتینگ به برندها نیاز دارد با اینفلوئنسرها روابط واقعی و قابل اعتماد ایجاد کنید، که می تواند زمان و تلاش قابل توجهی را ببرد.
قدرت اینفلوئنسر مارکتینگ را دست کم نگیرید، اما مشاهده موفقیت ممکن است زمان ببرد.
بازاریابی ایمیلی
استفاده از تبلیغات رسانه های اجتماعی می تواند به شما کمک کند تنها با چند ضربه زدن روی یک دکمه به افراد مناسب در زمان مناسب دسترسی پیدا کنید.
قرار دادن نام تجاری خود در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام و تیک تاک یک راه هوشمند (و رایگان) برای دستیابی به مشتریان جدید و درگیر کردن آنها به روشی قانع کننده است.
ابزارهایی مانند Mailchimp می تواند به شما کمک کند لیست مخاطبین خود را مدیریت کنید و ایمیل های بسیار جذابی برای فروشگاه Shopify ایجاد کنید.
بازاریابی محتوا
استفاده از بازاریابی محتوا برای بازاریابی فروشگاه شما می تواند زمان و تلاش قابل توجهی را ببرد، اما فریلنسرها، مانند کسانی که در آن یافت می شوند UpWork و People PerHour، می تواند به شما کمک کند تا به طور مداوم محتوای با کیفیت بالا را در سایت خود منتشر کنید.
می توانید از فریلنسرهای سایت های منابع خارجی برای کمک به بازاریابی استفاده کنید.
بازاریابی وابسته
هنگامی که مخاطبان خود را با محتوای با ارزش جذب کردید، می توانید آن توجه را به فروش تبدیل کنید.
تبلیغات رسانه های اجتماعی
درست مانند ایجاد رتبه بندی در موتورهای جستجو، زمان زیادی طول می کشد تا مخاطبان ارگانیک خود را در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید. بنابراین، ممکن است مدتی منتظر بمانید تا نتایج مثبت تلاش های خود را ببینید.
بازاریابی وابسته از بسیاری جهات شبیه به اینفلوئنسر مارکتینگ است. با این حال، برخی تفاوتهای کلیدی وجود دارد، مانند این واقعیت که شرکتهای وابسته به احتمال زیاد کسبوکارهای دیگر یا پلتفرمهای رسانهای هستند. همچنین به احتمال زیاد به جای یک هزینه ثابت، بر اساس نتایج به شرکتهای وابسته پرداخت میکنید.
ممکن است شنیده باشید که بازاریابان می گویند «محتوا پادشاه است»، که نشان می دهد بازاریابی چقدر در کمک به جذب مشتریان مرتبط به فروشگاه خود اهمیت دارد.
البته، این سطح از هدفگیری، و سرعتی که با آن میتوانید به نتیجه برسید، همگی هزینه دارد – با این میانگین هزینه هر کلیک (CPC) در فیس بوک 0.97 دلار است. مهم است که این هزینه را در نظر بگیرید، زیرا به سود شما از هر کالای فروخته شده کمک می کند.
اینفلوئنسر مارکتینگ
اینفلوئنسر مارکتینگ به ابزاری قدرتمند و قوی برای کسانی تبدیل شده است که می خواهند فروشگاه Shopify خود را با موفقیت بازاریابی کنند.
اگرچه می توانید لیست های ایمیل مارکتینگ را خریداری کنید، اما بهتر است لیست خود را از ابتدا بسازید. از منابع خود مانند وب سایت خود برای اطمینان از کیفیت آن استفاده کنید. به هر حال، فهرستی از 500000 ایمیل ممکن است چشمگیر به نظر برسد، اما اگر هیچ یک از خوانندگان نیازی به چیزی که شما می فروشید نداشته باشند، عملاً بی فایده است.
به زبان ساده، اینفلوئنسر مارکتینگ به این معنی است که کسانی که دنبال کننده های زیادی در رسانه های اجتماعی دارند، محصول شما را در فیدهایشان تایید کنند. این رویکرد به برندها اجازه میدهد تا از مخاطبان تأثیرگذار و جامعه مورد اعتماد پیروان آنها برای کسب سود بهره ببرند.
بازاریابی ایمیلی یک روش آزمایش شده و آزمایش شده برای نشان دادن فروشگاه Shopify شما در مقابل مشتریان و ایجاد نتایج است.
احتمالاً هنگام استفاده از هر یک از موتورهای جستجوی بزرگ تبلیغات موتورهای جستجو را دیده اید. این آگهیها معمولاً در بالای صفحه، قبل از نتایج جستجوی ارگانیک قرار میگیرند و با برچسب «تبلیغ» در کنار آنها قابل شناسایی هستند.
در این مرحله، احتمالاً میپرسید:
بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است رویکردی فعال برای تقویت نتایج خود در موتورهای جستجو مانند گوگل – بدون استفاده از روش های پولی.
بازاریابی رسانه های اجتماعی عالی همه چیز در مورد ایجاد است محتوای با کیفیت بالا که توجه مخاطبان هدف شما را به خود جلب کند. به جای استفاده از این پلتفرمها برای حذف تبلیغات، مانند پستهایی که از عباراتی مانند «اکنون بخر» استفاده میکنند، باید از آنها برای ارزش بخشیدن به مخاطبان خود استفاده کنید، مانند آموزش به مشتریان خود یا به نوعی سرگرم کردن آنها.
بر خلاف سئو، که میتواند کار قابل توجهی را قبل از مشاهده مزایا انجام دهد، تبلیغات موتورهای جستجو میتوانند افزایش فوری نتایج را فراهم می کند – برای یک قیمت
زمانی که برندها برای تهیه لیست ایمیل با کیفیت بالا، از مشتریان فعلی و بالقوه وقت بگذارند، دسترسی نامحدودی را به آنها ارائه میدهد که به احتمال زیاد از فروشگاه آنها خرید میکنند. برخلاف سایر روشهای بازاریابی مانند رسانههای اجتماعی، که دسترسی شما به مخاطبان توسط شخص ثالث (پلتفرم رسانههای اجتماعی) اعطا میشود، بازاریابی ایمیلی مالکیت کامل را به شما میدهد و به شما اجازه میدهد مستقیماً با پیام های بازاریابی کلیدی با آنها تماس بگیرید.
“این همه عالی است، اما چه زمانی می خواهید به من بگویید چگونه برای بازاریابی فروشگاه Shopify خود؟