چگونه میکرو اینفلوئنسرها را برای برند آنلاین خود در سال 2022 پیدا کنید


با اهداف مشخص و مشخصات مشخصی از نوع اینفلوئنسرهایی که به دنبال آن هستید، به خوبی در راه یافتن بهترین اینفلوئنسرهای میکرو برای برند خود هستید. اما واقعاً کجا می روید تا آنها را پیدا کنید؟

چندین گزینه برای انجام جستجوی اینفلوئنسرها در اختیار شما قرار دارد. استفاده از میکس بهترین نتیجه را به همراه خواهد داشت.

ابزارهای جستجوی اینفلوئنسر

ابزارهای جستجوی اینفلوئنسر به همان اندازه که به نظر می رسند – پایگاه داده هایی هستند که به شما امکان می دهند بر اساس معیارهای خاص به جستجوی تأثیرگذار بپردازید. گاهی اوقات، اینفلوئنسرها این پایگاه‌های داده را انتخاب می‌کنند، به این معنی که آنها تمایل بیشتری به همکاری دارند. مواقع دیگر، این پایگاه‌های اطلاعاتی به سادگی می‌توانند بینشی در مورد اینکه اینفلوئنسر با عبارات جستجوی شما مطابقت می‌کند، ارائه دهد.

چند نمونه از ابزارهای جستجوی تأثیرگذار عبارتند از:

بازارهای اینفلوئنسر

بازارهای اینفلوئنسر به روشی مشابه ابزارهای جستجو کار می کنند و به شما این امکان را می دهند که بر اساس تعدادی از الزامات به جستجوی تأثیرگذار بپردازید. با این حال، به جای اینکه فقط به شما نشان دهند چه کسی با معیارهای شما مطابقت دارد، آنها همچنین به عنوان یک مرد میانی کار می کنند و به شما اجازه می دهند با اینفلوئنسرها تماس بگیرید و با آنها همکاری کنید.

بازارها همچنین می توانند برعکس کار کنند و به شما امکان می دهند خواسته های خود را ارسال کنید و سپس از تأثیرگذاران دعوت کنید تا علاقه خود را در کمپین شما ارسال کنند.

بازارهای اینفلوئنسر محبوب عبارتند از:

بازار اینفلوئنسر راهی عالی برای یافتن سریع اینفلوئنسرهای علاقه مند به برند شماست. با این حال، می تواند تأثیرگذارانی را که به دنبال کسب سود سریع هستند، جذب کند، به این معنی که شما باید زمان بیشتری را صرف ارزیابی مناسب بودن هر یک از آنها کنید.

هشتگ ها

هشتگ‌ها می‌توانند راه خوبی برای یافتن اینفلوئنسرهای کوچک مرتبط با جایگاه و برند شما باشند.

مطمئن نیستید چگونه با استفاده از هشتگ ها اینفلوئنسرهای کوچک را پیدا کنید؟ این در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام ساده است، جایی که اینفلوئنسرها از هشتگ ها برای کشف شدن استفاده می کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک عبارت یا عبارت مرتبط را تایپ کنید و در محتوایی که پیدا کردید پیمایش کنید.

به عنوان مثال، یک برند لباس ورزشی ممکن است هشتگ های زیر را جستجو کند:

#تناسب اندام

#لباس ورزشی

#[their brand name]

#اینفلوئنسر تناسب اندام

این رویکرد می تواند راهی هوشمندانه برای یافتن اینفلوئنسرهای مرتبط با آنها باشد. با این حال، ممکن است بسیار کار سختی باشد، زیرا باید در میان تعداد بی‌شماری محتوا پیمایش کنید تا در نهایت یک تأثیرگذار متناسب با برند خود پیدا کنید.

مخاطبان خودتان

این روش برای یافتن اینفلوئنسرهای خرد اغلب نادیده گرفته می شود. به هر حال، اینفلوئنسر ایده‌آل شما در حال حاضر یکی از طرفداران بزرگ برند شما بوده است – پس چرا مخاطبان خود را فیلتر نمی‌کنید تا ببینید آیا اینفلوئنسرهای مناسب شما را دنبال می‌کنند؟

اگرچه این رویکرد برای یافتن اینفلوئنسرهای با ارزش عالی است، اما می‌تواند زمان زیادی را صرف کند و حتی ممکن است نتیجه‌ای نداشته باشد.

نام تجاری

مشابه جستجوی اینفلوئنسرهای خرد در مخاطبانتان، جستجوی نام های تجاری می تواند رویکرد خوبی برای یافتن تولیدکنندگان محتوا باشد که قبلاً با برند یا محصول شما درگیر هستند.

نحوه انجام این کار به پلتفرم رسانه اجتماعی که استفاده می کنید بستگی دارد. به عنوان مثال، در اینستاگرام، می‌توانید ببینید چه کسی اخیراً شما را در پست‌ها تگ کرده است یا چه کسی از شما با یک @ در کپشن خود نام برده است.

باز هم، این رویکرد همیشه نتایج خوبی به همراه نخواهد داشت، اما می‌تواند راهی سریع برای یافتن اینفلوئنسرهای بسیار مرتبط باشد.

رقبا

یکی از آخرین مکان هایی که می توانید برای اینفلوئنسرهای خرد جستجو کنید، فیدهای رسانه های اجتماعی رقبای شماست. به عنوان مثال، می توانید ببینید رقبای شما از کدام تأثیرگذاران محتوا را بازنشر می کنند یا کسانی را که آنها را در پست های خود برچسب گذاری می کنند جستجو کنید.

اگرچه این می تواند راهی سریع برای یافتن اینفلوئنسرهایی باشد که به جایگاه شما مرتبط هستند، اما باید با احتیاط نیز انجام شود. این به این دلیل است که کار با اینفلوئنسرهایی که قبلاً نام تجاری یا محصول رقیب را تبلیغ کرده یا تأیید کرده‌اند، هنگام تبلیغ محصول شما می‌تواند ناصادق به نظر برسد.

ممکن است یک مثال در اینجا اضافه کنید؟ اینفلوئنسرها از چه نوع پلتفرم هایی برای کشف شدن از هشتگ استفاده می کنند؟ اینستاگرام؟ توییتر؟



منبع