چگونه نرخ باز شدن ایمیل را در سال 2022 افزایش دهیم

همچنین می توانید داده های خود را با گروه بندی مشترکین خود در دسته های مختلف تقسیم بندی کنید. به عنوان مثال، می توانید آنها را بر اساس نقاط درد، خواسته ها، دوست داشتن ها و ناپسندهای مشابه گروه بندی کنید.

یکی از اولین چیزهایی که مشترکین شما به دنبال آن خواهند بود این است که آیا ایمیل به آنها مربوط است یا خیر. اگر اینطور نباشد، بعید است که آن را باز کنند. برای افزایش ارتباط کمپین های ایمیلی خود، توصیه می کنیم داده های خود را تقسیم بندی کنید تا بتوانید ایمیل ها را بر اساس موارد زیر شخصی کنید:

  • نقش یا عنوان شغلی
  • جمعیت شناختی
  • مرحله در چرخه فروش
  • میانگین ارزش سفارش
  • زمان در لیست ایمیل

لیر دریافتند که 39٪ از مشاغلی که لیست های ایمیل خود را تقسیم بندی کرده اند، نرخ باز بالاتری را تجربه کرده اند، 28٪ نرخ لغو اشتراک کمتری را تجربه کرده اند، و 24٪ تحویل بهتر و درآمد بیشتری را تجربه کرده اند:

نحوه افزایش نرخ باز شدن ایمیل به عنوان مثال نمودار تقسیم بندی lyris
Lyris کشف کرد که 39٪ از مشاغلی که لیست ایمیل خود را بخش بندی می کنند، نرخ باز شدن را افزایش می دهند.

در نهایت، شما می توانید استفاده کنید تقسیم بندی رفتاری برای هدف قرار دادن مشترکین بسته به نحوه رفتار آنها در وب سایت شما. به عنوان مثال، می توانید زمانی که مشترکین از صفحه خاصی در وب سایت شما بازدید می کنند، یک ایمیل ارسال کنید.

ایمیل نرخ باز کردن محل تقسیم بندی نمونه pomelo
Pomelo Travel از تقسیم بندی برای ارسال معاملات پرواز مشترکین از شهرهای اصلی خود استفاده می کند.



منبع