حالا تصور کنید – در حالی که به دنبال آن هستید – یک فروشنده خوش مطالعه، با تجربه و دوستانه به شما نزدیک شد و از شما پرسید که آیا به کمک نیاز دارید یا خیر. در عرض چند دقیقه، آنها کتابی را که شما به دنبال آن هستید از انباری بیرون آورده اند و شما یک مشتری خوشحال را ترک می کنید.
بیایید برای یک ثانیه آن را به یک تجربه خرید حضوری تشبیه کنیم. در این مثال، شما در یک کتابفروشی هستید و به دنبال عنوان خاصی هستید. اما شما نمی توانید آن را پیدا کنید.
مهمتر از همه، چت زنده نیز هست شخصی
بعید.
با این حال، چت زنده فقط برای روابط مشتری شما خوب نیست. برای شما خوب است نرخ تبدیل، هم.
چت زنده آنلاین شده است روش تماس دیجیتال پیشرو مشتریان – و 46 درصد از آنها آن را به ایمیل (29 درصد) و رسانه های اجتماعی (16 درصد) ترجیح می دهند.
چت زنده به این صورت است. با اتصال شما، در زمان واقعی، به مشتریانتان – در حین مرور سایت شما – می توانید به سؤالات آنها پاسخ دهید، آنها را در مسیر درست راهنمایی کنید و شک و تردید آنها را برطرف کنید.
شما نگاه می کنید و نگاه می کنید، اما فایده ای ندارد. متأسفانه، دور میچرخید و ناامید و بدون مراقبت از فروشگاه بیرون میروید. آیا تجربه خوبی داشته اید؟ آیا به آنجا برمی گردی؟
برخلاف چت ربات های خودکار، چت زنده توسط چت اجرا می شود شما (یا یکی از تیم شما). بنابراین این تصور را تقویت میکند که شما یک برند با شخصیت، معتبر و انسانی هستید که برای مشتریانش تلاش بیشتری میکند.