چگونه وفاداری مشتری را برای برند خود افزایش دهید

اگر مشتری تصمیم گرفته است پولی را که به سختی به دست آورده است را با نام تجاری شما خرج کند، مهم است که نفع خود را برگردانید و برای انجام مکرر این کار به او پاداش بدهید.

برنامه وفاداری مشتری نه تنها راه خوبی برای تشویق وفاداری مشتری است، بلکه راهی عالی برای شناخت مشتریان و عادات خرید آنها. با مشاهده اینکه چگونه مشتریان در طول زمان از شما خرید می کنند، می توانید مطمئن شوید که تجربه و پاداش هایی را که می خواهند به آنها ارائه می دهید.



منبع

برنامه های وفاداری مشتری به یک ویژگی مشترک برای برندهایی تبدیل شده است که به دنبال آن هستند وفاداری مشتری را تشویق کنید و به مشتریان بازگشتی پاداش دهید.

یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش وفاداری مشتری، ارائه پاداش به مشتریان برای وفاداری است.

معمولاً یک مشتری برای دریافت جوایز خاص باید مقدار مشخصی امتیاز جمع کند یا تعدادی خرید انجام دهد.

یک برنامه خوب وفاداری مشتری به مشتریان این امکان را می‌دهد که هر بار که با شما خرید می‌کنند، در ازای مشوق‌هایی مانند تخفیف، پیشنهادات ویژه، دسترسی انحصاری به راه‌اندازی‌های جدید یا هدایای رایگان، امتیاز یا جوایزی را جمع‌آوری کنند.

توضیحی در مورد نحوه عملکرد Starbucks Rewards که دارای یک تصویر بزرگ است "ستاره ها را هر طور که پرداخت می کنید جمع آوری کنید" در متن سبز
جوایز استارباکس یک برنامه وفاداری محبوب است که در آن مشتریان می‌توانند برای کسب پاداش امتیاز جمع کنند.