چگونه کسب و کار آنلاین شما در سال 2022 سود می برد؟

آماده برای دیدن (یا، باید بگوییم، شنیدن!) چند نمونه از برندسازی سونیک در عمل؟

اسکرین شات برند اینتل سونیک

فرقی نمی‌کند برای تماشای فیلم قدیمی جیمز باند مستقر شوید یا از یک فیلم لذت ببرید راکی ماراتن فیلم، غرش شیر MGM مطمئنا حال و هوای شما را ایجاد می کند.

چه در تئاتر باشیم و چه در شب فیلم خانوادگی در لانه غوطه وریم، آن غرش عمیق و پر رونق به ما این امکان را می دهد که بدانیم ساعت ها سرگرم هستیم – و فرار خالص.

اگر در دهه 90 یک کامپیوتر داشتید، شانس زیادی وجود دارد جینگل پنج نت اینتل در حال حاضر به طور نوستالژیک در مغز شما طنین انداز است.

بیایید کاوش کنیم.

#1. HBO

اسکرین شات برند HBO Sonic

برای بسیاری از طرفداران برنامه های HBO – Game of Thrones، The Sopranos، The Wire – این قطعه از نام تجاری زیبای سونیک پاسخ تقریباً پاولویی را ایجاد می کند، و ما انتظار داریم که بلافاصله بعد از آن تم آغازین نمایش مورد علاقه خود را بشنویم (نویسنده این شامل!).

برای انتقال اعتماد طراحی شده استنوآوری و قابلیت اطمینان، آهنگ اینتل – که در انتهای هر تبلیغ پخش می‌شود و به «bong BONG bong BONG» می‌رود – طوری طراحی شده است که چهار هجای «Intel Inside» را که با صدای بلند خوانده می‌شوند منعکس کند.

کار بر روی طول موج مشابه با شناسه HBO فوق الذکر (به غیر از Netflix نمادین)تا دومم”)، غرش شیر لئو تقریباً 100 سال است که صحنه را برای بینندگان منتظر آماده کرده است.

غرش شیر MGM از سال 1924 فیلم‌های این استودیو بزرگ را معرفی کرده است و آن را به یکی از قدیمی‌ترین نمونه‌های صوتی موجود تبدیل کرده است.

#3. اینتل

شناسه HBO، که در ابتدای هر قسمت یا فیلمی که در شبکه کابلی برتر ظاهر می‌شود پخش می‌شود، نشانی از کیفیت است.

#2. MGM

صدای جینگل پنج نت اینتل برای انتقال سه ارزش اصلی ایجاد شد: نوآوری، اعتماد و قابلیت اطمینان. آیا موفق می شود؟



منبع

اسکرین شات برند MGM Sonic

شناسه HBO به ما اطلاع می‌دهد که در شرف لذت هستیم. این تضمین می‌کند که می‌دانیم در HBO هستیم و آن را به خاطر می‌سپاریم – و تقریباً مطمئناً برای اطلاعات بیشتر باز خواهیم گشت.

اگر تا به حال برنامه ای را در HBO تماشا کرده باشید، این یکی خواهد بود فوق العاده آشنا این شناسه HBO – صدای کوک شدن یک تلویزیون قدیمی و به دنبال آن “آههههههه” – قبل از هر برنامه ای در شبکه کابلی پریمیوم پخش می شود.

چهار دهه پس از ایجاد آن، صدای جرنگ هنوز هم قوی است، و هنوز هم بسیار مترادف با نام تجاری است – گواهی بر قدرت ماندگار برندسازی موثر صوتی.