اجرای تبلیغات پولی با هدف افراد محلی به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال شما یک راه کلیدی برای تبلیغ کسب و کار شما به مخاطبان محلی است.
سپس می توانید از این صفحه برای اجرای تبلیغات هدفمند استفاده کنید که هدف آن کاربرانی است که مکان خود را در منطقه محلی شما تنظیم کرده اند.
در زیر ما 10 نکته برتر را برای نحوه تبلیغ کسب و کار خود به صورت محلی و بهره مندی از مزایای هدف قرار دادن مخاطبان محلی و درگیر فهرست کرده ایم.
1. سئوی محلی انجام دهید
اگر لوازم حیوانات خانگی را به صورت آنلاین می فروشید، می توانید وبلاگی بنویسید که یک موسسه خیریه محلی برای حیوانات خانگی را به نمایش بگذارد و تعهد خود را برای حمایت از خود ارائه دهید.
فیس بوک یکی از بهترین پلتفرم ها برای تبلیغات محلی است. راه اندازی یک صفحه فیس بوک برای برند خود یک راه عالی برای افزودن ارزش اجتماعی و قابلیت اطمینان به کسب و کار شما است.

همچنین میتوانید موقعیت مکانی را به بیو اینستاگرام خود اضافه کنید تا هرکسی که در پروفایل شما قرار میگیرد فوراً بداند کسب و کار شما در کجا قرار دارد.
5. با اینفلوئنسرهای محلی کار کنید
افزودن وبلاگ به وب سایت شما یکی از ساده ترین راه ها برای تبلیغ کسب و کار شما به مخاطبان محلی است.
به عنوان مثال، بسیاری از فروشگاهها به مشتریان کارت تمبر ارائه میکنند – با هر خرید، آنها یک تمبر دریافت میکنند و مشتری پس از رسیدن به میزان مورد نظر، یک کالا یا هدیه رایگان دریافت میکند.
به سادگی تبلیغ خود را بر اساس نیازهای خود تنظیم کنید، از جمله اینکه چه Call-to-Action (CTA) را میخواهید شامل شود و چقدر بودجه دارید.
بهینه سازی وب سایت شما برای سئوی محلی یک راه عالی برای ترویج کسب و کار شما به صورت محلی است.
البته، برخی از پستهایی که آخرین محدوده محصول یا فروش شما را تبلیغ میکنند مفید خواهند بود، اما سعی کنید از ظاهر شدن بیش از حد فروش مانند یا هرزنامه خودداری کنید.
می توانید شروع به گنجاندن عبارات جستجوی محلی خود در محتوای وب سایت و پست های وبلاگ خود کنید. برای اینکه واقعاً از مزایای SEO تجارت الکترونیک برای نتایج محلی بهره مند شوید، مهم است که فهرستی از Google Business را نیز تنظیم کنید که شامل مکان کسب و کار شما باشد، به این معنی که در نتایج جستجوی محلی مرتبط نشان داده می شود.
2. یک برنامه وفاداری ایجاد کنید
اگر فروشگاهی دارید، میتوانید هنگام خرید، آدرسهای ایمیل را نیز جمعآوری کنید، به شما کمک میکند روابط با مشتری را تقویت کنید و آنها را تشویق کنید تا دوباره با شما خرید کنند، چه به صورت حضوری یا آنلاین.
برای اطلاعات بیشتر در مورد بهینه سازی پست های وبلاگ خود برای کلمات کلیدی هدف، نکات سئوی وبلاگ ما را بررسی کنید.
8. در انجمن خود شرکت کنید
اگر این موارد را با موفقیت بهینه سازی کنید و آنها را در گروه های محلی و رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید، برند خود را به روی مخاطبان محلی گسترده و درگیر باز خواهید کرد.
اطلاعات بیشتر
پلتفرم هایی مانند اینستاگرام به شما این امکان را می دهند یک برچسب جغرافیایی به پست های خود اضافه کنید، به دنبال کنندگان شما نشان می دهد که دقیقاً کجا عکس گرفته شده است یا برند شما در کجا قرار دارد.
برچسبهای جغرافیایی رسانههای اجتماعی یک ویژگی عالی هستند که میتوانید از آن برای تبلیغ کسبوکار خود در سطح محلی استفاده کنید.
یک برنامه وفاداری همچنین هنگام تبلیغ کسب و کار شما در سطح محلی ایده آل است، به خصوص اگر فروشگاهی دارید که مشتریان می توانند از آن بازدید کنند.
یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از موفقیت بازاریابی ایمیلی شما این است که مخاطبان خود را به دسته ها و جمعیت های مختلف تقسیم کنید، از جمله مکان آنها.
می توانید با اینفلوئنسرها کار کنید به تبلیغ کسب و کار خود برای مخاطبان محلی کمک کنید از طریق محتوایی مانند بررسی محصول یا کمپین های تبلیغاتی با استعداد.
نکته برتر! هرگز مشتریان را برای ثبت نام در لیست ایمیل خود آزار ندهید و فقط از آدرس ایمیل آنها برای آنچه می گویید استفاده کنید. هرزنامه یا ایمیل های نامربوط برای شهرت شما مضر خواهد بود.
رسانه های اجتماعی مملو از گروه های محلی برای پیوستن افراد و برندها هستند.
این به کسب و کار شما کمک می کند تا به مخاطبان جدیدی دست یابد که ممکن است از برچسب های جغرافیایی رسانه های اجتماعی برای یافتن مشاغل محلی خود استفاده کنند.
پس از پیوستن به این گروهها، میتوانید با لایک کردن پستها و پیوستن به بحثها به جای اینکه صرفاً برند خود را تبلیغ کنید، روی ایجاد روابط با اعضای گروه تمرکز کنید. بخشی از جامعه شوید!
کلید پیدا کردن یک کسب و کار محلی برای شراکت، انتخاب یک کسب و کار است که با پیشنهادات و پیام های شما مطابقت داشته باشد. یک راه خوب برای اطمینان از تطابق آنها این است که بیانیه ماموریت آنها را با ارزش های خود مقایسه کنید.
به عنوان مثال، اگر لوازم آرایشی طبیعی را می فروشید و معمولاً عبارت جستجوی «شامپو با مواد طبیعی» را هدف قرار می دهید، ممکن است تصمیم بگیرید که «شامپو با مواد طبیعی تامپا» را هدف قرار دهید.
حتی میتوانید یک برنامه وفاداری بهطور خاص برای ساکنان محلی ایجاد کنید و به آنها اجازه دهید هر بار که با شما خرید میکنند یا شما را به دوستی معرفی میکنند، در ازای دریافت جایزه، امتیاز کسب کنند.
3. به گروه های محلی بپیوندید
بازاریابی ایمیلی می تواند ابزار قدرتمندی برای تبلیغ کسب و کار شما در سطح محلی باشد.
فیسبوک، بهویژه، گروههای محلی زیادی دارد که میتوانید به آنها بپیوندید که به شما امکان میدهند با ساکنان محلی ارتباط برقرار کرده و کسبوکار خود را ارتقا دهید.
همچنین میتوانید اتاق بازرگانی محلی خود را پیدا کنید و به آن بپیوندید که اگرچه شامل هزینه کمی است، اما به شما این فرصت را میدهد که روابط ارزشمندی با سایر مشاغل محلی ایجاد کنید و از تبلیغات و تخصص گروه بهرهمند شوید.
4. از برچسب گذاری در رسانه های اجتماعی استفاده کنید
با درخواست موقعیت مکانی کاربر هنگام ثبت نام در لیست ایمیل شما، می توانید آنها را با محتوای مبتنی بر مکان هدف قرار دهید و این واقعیت را برای آنها برجسته کنید که شما یک کسب و کار محلی هستید (که ممکن است از قبل ندانند اگر آنها را داشته باشند. در درجه اول با شما آنلاین خرید کنید!).
هنگامی که استراتژی بازاریابی اینفلوئنسر خود را کنار هم می گذارید، به دنبال اینفلوئنسرهای محلی باشید که در همان حوزه ای هستند که برند شما مستقر هستند و دنبال کنندگان محلی درگیر ایجاد کرده اند.
درگیر شدن در جامعه محلی خود و نشان دادن اینکه به کسب و کار شما اهمیت می دهد، به شناخت برند شما توسط مشتریان محلی کمک می کند و آنها را تشویق می کند تا با شما خرید کنند.
به عنوان مثال، اگر تجهیزات ورزشی تهیه می کنید، می توانید با مرکز ورزشی محلی همکاری کنید تا تجهیزات آنها را در اختیار آنها قرار دهید. این امر بسیار مرتبط تر از تلاش برای شریک کردن برند تجهیزات ورزشی خود با فروشگاه حیوانات خانگی محلی است!
7. یک وبلاگ بنویسید
هدف شما این است جستجوگران آنلاینی را که در منطقه محلی شما مستقر هستند یا به دنبال محصولات یا خدماتی هستند که در یک منطقه خاص ارائه می کنید را هدف قرار دهید.

تبلیغات فیسبوک دارای برخی از بهترین و خاصترین گزینههای هدفگیری آنلاین هستند که به شما این امکان را میدهد تا در مورد منطقهای که میخواهید هدف قرار دهید، کاملاً مشخص باشید.
10. یک لیست ایمیل محلی بسازید
مراقب رویدادها یا گروه های محلی باشید کسانی که به کمک نیاز دارند و به راه هایی فکر می کنند که بتوانید حمایت خود را ارائه دهید.
9. از Paid Ad Targeting استفاده کنید
اینفلوئنسرهای محلی نه تنها کسب و کار شما را برای مخاطبان محلی تبلیغ میکنند، بلکه بانکی از محتوای باکیفیت ایجاد میکنند که برند شما را در نوری عالی به نمایش میگذارد و شما را به روی پایگاه مشتریان گستردهتری باز میکند.
6. با سایر مشاغل محلی شریک شوید
به دنبال کسبوکارهای محلی باشید که فکر میکنید احتمالاً مخاطبان هدف مشابهی با شما دارند پیشنهاد فعالیت های تبلیغاتی متقابل مانند همکاری در یک خط از محصولات یا فریاد زدن یکدیگر در رسانه های اجتماعی.
این مکان عالی برای کلمات کلیدی هدفمند محلی خود را اضافه کنید و محتوای محلی مرتبط را منتشر کنید.
شما می توانید از جامعه محلی خود به روش های مختلفی مانند حمایت مالی از یک تیم ورزشی (و نشان دادن نام تجاری خود بر روی کیت آنها)، کمک مالی به یک موسسه خیریه محلی، یا داوطلب شدن در رویدادهای محلی حمایت کنید.
کار در کنار سایر مشاغل محلی می تواند یک حرکت هوشمندانه برای نشان دادن نام تجاری شما در مقابل چشمان محلی باشد.
برنامه وفاداری یک است راهی عالی برای افزایش فروش به کسب و کار شما و تشویق بازدیدهای مکرر به فروشگاه آنلاین شما
این میتواند هر چیزی باشد، از راهنماهای محلی گرفته تا ویترین یا نمایههای گروهها یا افراد محلی – فقط مطمئن شوید که مربوط به برند شما.
به عنوان مثال، اگر ظروف غذاخوری و لوازم آشپزخانه می فروشید، می توانید یک وبلاگ در اطراف بهترین رستوران های محلی ایجاد کنید، زیرا می توانید فرض کنید که مخاطبان هدف شما احتمالاً به هر دو علاقه مند هستند.