تغییر نام واقعاً با آنچه که کسب و کار ارائه می دهد صحبت می کند. و با برنامههای مؤثری برای مدیریت برندسازی مجدد و همچنین ارتباطات قوی در سراسر سایتها و شبکههای اجتماعی، نئون سفارشی مطمئن شد که مشتریانش از تغییرات آگاه هستند. این یک مسیر معقول برای بسیاری از مشاغل است!
4. نام تجاری خود را بازسازی کنید
اگر میخواهید یک وبسایت جدید برای تغییر برند هیجانانگیز خود بسازید، به بهترین سازندگان وبسایت ما نگاهی بیندازید تا مناسب سفر آینده خود را بیابید.
بررسی کردن با مخاطبان و نظارت بر دادهها به سادگی یک راه عالی برای زیر نظر گرفتن وضعیت است و فرصتهایی را برای شما فراهم میکند تا سریعاً با نگرانیها یا مشکلاتی سازگار شوید.
علاوه بر این، مهم است که هر گونه تجزیه و تحلیل را در وب سایت خود و در پلتفرم های مختلف بررسی کنید تا ببینید آیا تغییر نام تجاری تأثیری بر تجارت داشته است یا خیر. مشاهده رشد یا بهبود قابل توجه ممکن است زمان بر باشد، بنابراین اگر بلافاصله تغییر بزرگی را مشاهده نکردید، ناامید نشوید!
یک تغییر نام تجاری نباید فقط به جنبه های بصری باشد، بلکه می تواند در مورد نگرش نیز باشد. به عنوان مثال، هرمس، شرکت پیک، اخیراً در تلاش برای بهبود تجربه مشتری، یک تغییر نام تجاری (اکنون به نام Evri) انجام داده است.
شما قبلاً بخش عمده ای از حجم کار را تا این مرحله انجام داده اید. شما می دانید که چه چیزی نیاز به تجدید دارد و می خواهید برند شما چگونه باشد. اکنون زمان اجرای و آزمایش آن تغییرات قبل از راه اندازی مجدد بزرگ است!
تغییر نام تجاری شما یک قدم بزرگ است و باید به طور موثر با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنید. پیش بینی کنید که چه سوالاتی ممکن است قبل از راه اندازی داشته باشند و با توضیحات ساده اما واضح آماده باشید. شما می خواهید مشتریان شما – قدیمی و جدید – از این تغییر حمایت کنند!
در اینجا چند فاکتور وجود دارد که باید هنگام بررسی فضای بازار به آنها توجه کرد:
مدل های کسب و کار
استراتژی های فروش و بازاریابی
طراحی سایت
صفحات محصول
تعامل با مشتری
در اینجا برخی از راههای مورد علاقه ما برای برقراری ارتباط با فرآیند برندسازی مجدد آورده شده است:
رسانه های اجتماعی
بازاریابی ایمیلی
خبرنامه ها
عناصر وب سایت
تبلیغات
تبلیغات در منطقه محلی شما
در کنار تجزیه و تحلیل بازار و رقبای خود، مهم است که مخاطبان خود و اینکه چگونه ممکن است با تغییر نام تجاری کسب و کار شما تغییر یا رشد کنند، درک کنید.
توصیه میکنیم از مشتریان نظر بخواهید، فرمهای بازخورد اضافه کنید تا مشتریان پس از فروش را پر کنند، یا میتوانید مستقیماً از طریق رسانههای اجتماعی با آنها در ارتباط باشید. اینها می توانند بینش خوبی در مورد افکار آنها در این مورد به شما بدهند!
پس از راه اندازی نام تجاری جدید خود، با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید تا نظرات آنها را در مورد تغییرات ارزیابی کنید. موفقیت ها را برجسته کنید و هر گونه پیشرفتی را که برای به حداکثر رساندن رضایت مشتری انجام می شود یادداشت کنید.
مشاوره از کارشناسان
نکته برتر: ما طرح های جاودانه را برای جلوه های بصری برند شما توصیه می کنیم. شما می خواهید در دراز مدت متمایز شوید و به یاد ماندنی باشید، بنابراین سعی کنید از روندهای گذرا اجتناب کنید زیرا ممکن است پس از مدت کوتاهی منسوخ به نظر برسند!
مشاوره از کارشناسان
نکته برتر: چیزهای کوچک را فراموش نکنید! تمام اسناد و مدارک مربوطه (مانند اسناد قانونی) و پایگاههای داده را بهروزرسانی کنید و علائم تجاری و نامهای دامنه را مرتب کنید تا تضمین کنید که برای برندسازی مجدد آماده هستید. همچنین مهم است که نام جدید خود را به همه طرف های مربوطه اطلاع دهید.
داشتن استراتژی های محکم و قوانین برند به شما کمک می کند از ظاهر نامرتب جلوگیری کنید. اگر به درستی انجام شود، باید بتوانید سردرگمی را به حداقل برسانید و وفاداری مشتری را حفظ کنید.
قبلاً اشاره کردیم که تغییر نام تجاری خطر از دست دادن مشتریان وفادار شما را به دنبال دارد، اما با تحقیق کامل در مورد مخاطبان هدف خود، داده هایی را که برای انتخاب هوشمندانه نیاز دارید، در اختیار خواهید داشت. اگر با محصولات جدید وارد بازار کاملاً جدیدی میشوید، ایجاد شخصیتهای مشتری برای مخاطبان هدفتان نیز میتواند مفید باشد.
نئون سفارشی می دانست که برای کمک به رتبه بندی بهتر و رشد آنلاین به یک تغییر بزرگ نیاز است. جس موندی، یکی از بنیانگذاران، که قبلاً با نام نئون کالکتیو شناخته می شد، در مورد این برند مجدد گفت: «این نام تجاری بی معنی برای تحقق جاه طلبی های جهانی خود ضروری بود. علاوه بر این، نام کلمه کلیدی، نئون سفارشی، همراه با یک استراتژی جامع سئو، به ما امکان تسلط بر SERP ها را در یک فضای بسیار رقابتی داده است. ما بسیار شگفت زده شدهایم که این برند مجدد چقدر کاتالیزور برای رشد فراهم کرده است!”
شما نیازی به پیاده سازی همه آنها ندارید، اما بهتر است مشتریان خود را تا حد امکان آماده کنید. با اخطار، امیدواریم که تغییر نام تجاری حداقل تاثیری بر کسب و کار موجود داشته باشد و برای شناخت نام تجاری شما بسیار پرهزینه نباشد.
6. نام تجاری خود را راه اندازی کنید
مشاوره از کارشناسان
نکته برتر: تا حد امکان با مخاطبان هدف خود درگیر شوید! حفظ یک خط ارتباطی خوب به هموار شدن روند تغییر نام تجاری کمک می کند.
آیا برندسازی مجدد را با موفقیت با مشتریان خود در میان گذاشته اید؟ با وجود استراتژیهای پس از برندسازی که در بالا در مورد آنها صحبت کردیم، مخاطبان هدف شما باید کاملاً برای تغییر آماده باشند.