به سادگی از جمله نام گیرنده در خط موضوع یا متن پیش نمایش به جلب توجه آنها و ترغیب آنها به کلیک کردن کمک می کند.
شخصی سازی فقط یک نکته مهم برای نحوه نوشتن ایمیل بازاریابی نیست، بلکه یک قانون کلی برای استراتژی های بازاریابی است.
با این حال، زمانی که صحبت از بازاریابی ایمیلی می شود، کمی شخصی سازی می تواند تاثیر زیادی بر آمار، مانند نرخ باز و کلیک شما داشته باشد.
با این حال، شخصیسازی ایمیلهای شما حتی فراتر از این هم میرود. با تقسیم بندی مخاطبان خود به جمعیت شناسی کلیدی، می توانید ارسال محتوای شخصی.
به عنوان مثال، اگر کاربری قبلاً یک مورد خاص را خریداری کرده باشد، میتوانید ایمیلهای شخصیسازی شدهای ارسال کنید که محصولات مشابه یا مکمل را به نمایش بگذارد.
بسته به عوامل مختلفی از جمله سن، موقعیت مکانی و سابقه خرید، میتوانید ایمیلهای مختلفی ارسال کنید.