برنامه های مبتنی بر امتیاز را ببینید مشتریان برای هر اقدامی که انجام می دهند امتیاز کسب می کنند. معمولاً اقدامات مختلف به آنها امتیازهای متفاوتی می دهد. به عنوان مثال، خرید بیش از 100 دلار ممکن است منجر به 10 امتیاز شود و ترک یک بررسی منجر به چهار امتیاز می شود. سپس مشتریان می توانند این امتیازها را جمع آوری کرده و آنها را با انگیزه انتخابی شما مانند پولی که برای فروشگاه آنلاین خرج می کنید، مبادله کنند.
برنامه های وفاداری سطحی
آیا می دانستید که انواع مختلفی از برنامه های وفاداری وجود دارد که می توانید برای کسب و کار خود انتخاب کنید؟ بیایید نگاهی به انواع برنامه های وفاداری مشتری در زیر بیاندازیم:
برنامه های وفاداری مبتنی بر امتیاز
از سوی دیگر، برنامه های وفاداری مبتنی بر ارزش هستند راهی عالی برای نشان دادن ارزش های یک برند. برای هر خریدی که مشتری انجام می دهد، برند درصدی را به خیریه یا هدف خوب انتخابی خود اهدا می کند.
برنامه های وفاداری گیمیفی شده
برنامه های وفاداری سطحی به مشتریان می دهد مشوق های مختلف بر اساس میزان خرج کردن. برای مثال، خریدهای کمتر از 50 دلار ممکن است منجر به یک کارت هدیه 10 دلاری شود در حالی که خریدهای بیش از 100 دلار ممکن است منجر به 50 درصد تخفیف در خرید بعدی شود.
برنامه های وفاداری مبتنی بر ارزش
برنامه های وفاداری بازی سازی شده بازی ها یا چالش هایی را برای مشتریان ارائه دهید که منجر به پاداش می شود، به آنها کمک می کند تا علاقه مند و درگیر شوند.