چگونه یک تجربه خرید آنلاین شخصی سازی کنید


برای خریداران آنلاین، بازگرداندن یک محصول به همان اندازه که خرید آن در وهله اول بخشی از تجربه خرید است. شخصی سازی آن منطقی است خرید تجربه، البته – پس چرا برمی گرداند؟

در اصل، شخصی‌سازی بازده مشتری به تنظیم انعطاف‌پذیری، سخاوت و ملایمت خط‌مشی شما نسبت به مشتری بر اساس موارد زیر اشاره دارد:

  • وفاداری آنها به برند شما
  • تعداد خریدهایی که با شما انجام می دهند
  • مقدار پولی که با برند شما خرج می کنند

به هر حال، منطقی نیست که با دو مشتری – یکی از اولین بارها بدون الگوهای خرج کردن ثابت، دیگری یک عضو قدیمی برنامه وفاداری شما و یک خریدار معمولی – یکسان رفتار کنید.

هنگامی که تجربه بازگشت را شخصی می‌کنید، می‌توانید پنجره‌های بازگشت طولانی‌تر، حمل و نقل رایگان بازگشت، و تحویل پیک (به‌علاوه سایر امتیازات) را به وفادارترین مشتریان خود ارائه دهید. این به نوبه خود به آنها برای تعهدشان به برند شما پاداش می دهد.

برای خریداران کمتر تثبیت شده شما، سیاست بازپرداخت شخصی می تواند به عنوان انگیزه ای عمل کند تبدیل شود یک مشتری معمولی، یا در برنامه پاداش VIP خود ثبت نام کنید.

در عمل، این می تواند شبیه استفاده از یک افزونه برنامه شخص ثالث باشد، مانند برای Shopify حلقه بزنید – اگرچه ارائه دهنده یا برنامه ای که با آن می روید بستگی به سازنده وب سایت یا پلتفرمی دارد که سایت تجارت الکترونیک خود را با آن ساخته اید.

بازده شخصی برنامه Shopify را Loop کنید
Loop یک برنامه Shopify است که به شما امکان می دهد خط مشی بازگشت خود را خودکار کنید، مبادلات را نسبت به بازگشت تبلیغ کنید و دردسر حمل و نقل را از بین ببرید.



منبع