دستورالعمل های برند دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد – دستورالعمل هایی برای ایجاد نام تجاری شما که همه چیز را از لحن صدایی که باید در محتوا و زیرنویس ها استفاده کنید تا رنگ ها و مضامین تصاویر و ویدیوهای خود را پوشش می دهد.
اگر مطمئن نیستید که میخواهید پستهای اینستاگرام شما چه سبکی داشته باشد، در مورد برخی از حسابهای مورد علاقه خود تحقیق کنید و نگاهی به کارهایی که رقبای شما انجام میدهند بیندازید. از این طریق، می توانید یک تابلوی خلق و خو ایجاد کنید تا هنگام عکسبرداری از محتوای خود به آن مراجعه کنید.
به منظور اطمینان از داشتن لحن صدا و سبک مطمئن در سراسر حساب اینستاگرام خود (و این که با بقیه کانال های آنلاین شما مطابقت دارد) توصیه می کنیم مجموعه ای از دستورالعمل های برند ایجاد کنید.
حفظ لحن و استایل ثابت در اینستاگرام برای ساختن برند شما مهم است.
هدف این است که کاربران فوراً برند شما را از یک پست اینستاگرام بدون بررسی دسته و نام کاربری بررسی کنند تا تأیید کنند که از طرف شما آمده است.
Target برندی را در حساب اینستاگرام خود انتخاب کرده است که با برند در سایر کانال های آنلاین خود از جمله لوگوی معروف قرمز و سفید مطابقت دارد.
بهترین حسابهای تجاری اینستاگرام برند خود را به گونهای تقویت کردهاند که لحن صدا و تصاویر بصری ارزشها و ماموریتهای آنها را منعکس میکند.