اگر مطمئن نیستید که میخواهید پستهای اینستاگرام شما چه سبکی داشته باشد، در مورد برخی از حسابهای مورد علاقه خود تحقیق کنید و نگاهی به کارهایی که رقبای شما انجام میدهند بیندازید. از این طریق، می توانید یک تابلوی خلق و خو ایجاد کنید تا هنگام عکسبرداری از محتوای خود به آن مراجعه کنید.
چگونه یک تقویم محتوای اینستاگرام در سال 2022 بسازیم
هدف این است که کاربران فوراً برند شما را از یک پست اینستاگرام بدون بررسی دسته و نام کاربری بررسی کنند تا تأیید کنند که از طرف شما آمده است.
دستورالعمل های برند دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد – دستورالعمل هایی برای ایجاد نام تجاری شما که همه چیز را از لحن صدایی که باید در محتوا و زیرنویس ها استفاده کنید تا رنگ ها و مضامین تصاویر و ویدیوهای خود را پوشش می دهد.
حفظ لحن و استایل ثابت در اینستاگرام برای ساختن برند شما مهم است.
بهترین حسابهای تجاری اینستاگرام برند خود را به گونهای تقویت کردهاند که لحن صدا و تصاویر بصری ارزشها و ماموریتهای آنها را منعکس میکند.
به منظور اطمینان از داشتن لحن صدا و سبک مطمئن در سراسر حساب اینستاگرام خود (و این که با بقیه کانال های آنلاین شما مطابقت دارد) توصیه می کنیم مجموعه ای از دستورالعمل های برند ایجاد کنید.