برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آزمایش وبسایت خود در دستگاههایی به غیر از رایانههای رومیزی، راهنمای ما برای سازگاری بیشتر وبسایت خود با موبایل را بررسی کنید.
و اگر شما حضار دستگاه های تلفن همراه را نادیده نمی گیرد، همچنین نباید حسابرسی CRO شما را نادیده بگیرد. بنابراین، حتماً واکنشپذیری وبسایت خود را ارزیابی کنید و تجربه کاربری آن را در تلفنهای هوشمند و تبلتها – نه فقط در رایانههای رومیزی، ارزیابی کنید. با ویژگی ها و قابلیت های خاص موبایل وب سایت خود آشنا شوید: مشاهده آنها از طریق یک لنز متمرکز بر تبدیل برای درک تأثیر (مثبت یا منفی) آنها بر نرخ تبدیل وب سایت شما.
تقریبا نصف (46%) از همه آمریکایی ها هر روز پنج تا شش ساعت را با تلفن های خود می گذرانند. این بدان معناست که اگر آنها محتوای وب سایت شما را می خوانند، به احتمال زیاد این کار را از رایانه رومیزی انجام نمی دهند – بلکه از یک دستگاه تلفن همراه.