چگونه یک فروشگاه پاپ آپ برای فروشگاه آنلاین خود راه اندازی کنید


آسمان حد است، و هر چه منحصر به فرد تر، بهتر است! بالاتر از هر چیز دیگری، پاپ آپ شما باید کسب و کار شما را تحسین کند، برای بازار هدف شما جذاب باشد و خیلی به رقبای شما نزدیک نباشد.

هنگام تصمیم گیری در مورد نوع مکان پاپ آپ، از فکر کردن خارج از جعبه نترسید. به عنوان مثال، اگر تنقلات فاسد نشدنی بفروشید، یک پاپ آپ در یا نزدیک یک فروشگاه بزرگ قطعات خودرو ممکن است انتخاب عجیبی به نظر برسد، اما چه کسی در ماشین خود تنقلات نمی خورد؟

مغازه کوچک در یک مغازه بزرگ – اگر کوچکتر، جدیدتر هستید و نیاز به دسترسی بیشتر دارید، راه اندازی در یک فروشگاه موجود عالی است. فقط مطمئن شوید که اگر در قلمرو شخص دیگری هستید، قوانین آنها را می دانید و از آنها پیروی می کنید و از ایجاد اختلال در فروشگاه یا مشتریان آنها جلوگیری کنید.

یک غرفه، پیشخوان یا کیوسک – یک بازار کثیف، نمایشگاه تجاری، مرکز خرید، بازار کشاورزان، یا محموله های محموله، ترافیک زیادی را برای شما فراهم می کند. راه‌اندازی آن زمان کمتری می‌برد، اما مراقب باشید – مشتریان در مکان‌هایی مانند بازارهای کوچک چانه‌زنی می‌کنند و ممکن است تمایلی به پرداخت پول زیادی نداشته باشند.

ویترین مغازه های خالی – اکثر صاحبخانه ها از اجاره فضاهای خالی فقط برای دریافت مقداری پول خوشحال هستند. آنها معمولاً محصولات بزرگ، رختکن، میز و صندلی، فضای دیوار و غیره را در خود جای می دهند.

گالری ها، سینماها و دیگر فضاهای مورد استفاده – این فضاها (گاهی اوقات به معنای واقعی کلمه!) مخاطب را به همراه می آورند و اغلب می توانند به عنوان پس زمینه ای جذاب برای فروشگاه شما باشند. اگر محصولات شما کمی سطح بالایی دارند، مکان‌های ایده‌آلی برای مخاطبان سطح بالا هستند.

سیار – کانتینرهای حمل و نقل و فروشگاه های پاپ آپ روی چرخ مردم را کنجکاو می کند. می توانید زمین بیشتری را بپوشانید. آنها برای محصولاتی که به سرعت فروخته می شوند و/یا مصرف می شوند عالی هستند. اگر منطقه مورد نظر شما میزبان یک رویداد بزرگ است، می توانید افرادی را که در حال راه رفتن هستند نیز دستگیر کنید.

زن بیرون از ون پاپ آپ موبایل کافه Hello Kitty ژست می گیرد
کافه Hello Kitty فروشگاه پاپ آپ موبایل kawaii-ist در جهان است و در رسانه های اجتماعی واقعاً خوب کار می کند.

صرف نظر از نوع، لیستی از مواردی وجود دارد که باید هنگام رزرو فضا به آنها فکر کنید. اگرچه این فهرست جامعی نیست، اما مکان خوبی برای شروع است:

هزینه ها – آیا فضا شامل مواردی مانند بیمه، خدمات شهری، امنیت است؟ آیا قیمت فضا کامل است یا هزینه های پنهانی وجود دارد؟ آیا قیمت تضمین شده است یا می توانند آن را تغییر دهند؟

قراردادها – آیا قرارداد منعکس کننده آنچه توافق شده است؟ آیا بندهای قابل تغییری وجود دارد؟ اجاره نامه از نظر ظرفیت، کاربری، زمان بازگشایی و … چه محدودیتی دارد؟ چیزی در قرارداد در مورد اینکه آیا مشکلی از هر دو طرف پیش بیاید؟ لغو و تغییر؟

اجاره – آیا اجاره نامه صحیح است؟ آیا شما را برای زمان درست مقید می کند؟ آیا اجازه می دهد از فضا برای این منظور استفاده شود؟ اگر هر یک از طرفین آن را بشکند، آیا پنالتی ذکر شده است؟ اگر به نظر نمی رسد که به آن نیاز دارید، آیا می توانید آن را تغییر دهید (و آیا شما را برای این کار جریمه می کنند؟)

منابع – آیا کسب و کار دیگری وجود دارد که بتوانید در مورد این فضا یا صاحبخانه با آنها تماس بگیرید؟ آیا آنها شهرت خوبی دارند؟ آیا قبلا درگیری حقوقی داشته اند؟



منبع