چگونه یک کسب و کار چاپ بر اساس تقاضا راه اندازی کنیم

آنها برای چه کاری هستند؟ خوب، هر زمان که یک ارتباط برقرار می کنید – تبلیغات، اطلاعات، هر چیز دیگری – باید حداقل با آن بنویسید یکی از این شخصیت ها در ذهن این پیام شما را منسجم، منسجم و کاملا شفاف نگه می دارد.

3. محصولات خود را انتخاب کنید

اکنون زمان تصمیم گیری بزرگ فرا رسیده است – شما چه هستید در حقیقت قرار است بفروشد؟

البته، دلیلی وجود ندارد که نتوانید در چندین پلتفرم بفروشید – از جمله فروشگاه آنلاین خودتان، بازاری مانند Etsy یا eBay، و رسانه های اجتماعی

فرآیند تعریف جایگاه شما همراه با تعریف شماست حضار – چون نمی توانید یکی را بدون دیگری داشته باشید.

همانطور که قبلا ذکر کردیم، چاپ بر اساس تقاضا ایده های زیادی برای محصول ارائه می دهد. می توانید بفروشید:

  • لیوان
  • تی شرت
  • ژاکت
  • شلوار
  • کفش
  • جواهرات حکاکی شده
  • پوسترها
  • کیف های گوشی
  • جوراب
  • بلندگوهای بلوتوث
  • کلاه
  • کیف های حمل و نقل
  • بطری های آب
  • حوله

… لیست ادامه دارد!

با یک بد تامین کننده؟ خب بیا حتی اونجا نریم!

نکته برتر ما برای انتخاب محصول؟ مطمئن شوید که محصولی است که به آن علاقه دارید. شما کسی هستید که کسب و کار POD خود را هدایت می کند – آن را در مراحل اولیه تقویت می کنید و حتی در مراحل سخت به آن پایبند خواهید بود. بنابراین در حالت ایده‌آل، شما باید چیزی را بفروشید که حداقل آن را دارید مقدار کمی پرشور در مورد!

4. تامین کننده خود را پیدا کنید

برای اینکه به شما شروعی داشته باشید، در زیر تعدادی از برترین سوله‌های POD برای هدف قرار دادن در سال 2023 را فهرست کرده‌ایم:

  • حیوانات و حیوانات خانگی
  • سلامتی و تندرستی
  • طنز و میم های اینترنتی
  • طالع بینی
  • کتاب و ادبیات
  • سلامت روان
  • ورزش ها
  • بازی های ویدیویی
  • غذا

اول؟ انتخاب محل چاپ بر اساس تقاضا برای تخصص در آن. جایگاه شما بخش خاصی از بازار POD است که قصد دارید آن را هدف قرار دهید. برخی از مواردی که باید در نظر بگیرید عبارتند از:

  • چه محصولاتی را می خواهم بفروشم؟
  • چه کسی را هدف قرار می دهم؟ (سن، جنسیت، شغل، علایق، موقعیت جغرافیایی)
  • رقبای من چه کسانی هستند؟
  • آیا باید عریض‌تر را هدف قرار دهم و چندین جایگاه مختلف را هدف قرار دهم یا به یکی بچسبم؟
و به یاد داشته باشید – هنگام در نظر گرفتن یک طاقچه، همیشه به این فکر کنید که چگونه می توانید دقیق تر شوید. غذا؟ درستش کن غذای گیاهی ورزش ها؟ درستش کن واترپلو طالع بینی؟ درستش کن قوس.

شخصیت های خریدار کهن الگوهای مشتری معمولی شما هستند. شما به آن‌ها نام می‌دهید (مثلاً «پرسی آگاه از قیمت» یا «سابرینا باهوش»)، و آنها بخش‌های تخیلی بازار هدف شما را نشان خواهند داد.

موفقیت کسب و کار نوپای POD شما به عوامل زیادی بستگی دارد – و یافتن تامین کننده مناسب یکی از عوامل کلیدی است. با یک تامین کننده خوب، محصولات با کیفیت بالا را می فروشید، ارتباط یکپارچه را تجربه می کنید و زندگی آسانی خواهید داشت.

و خبر خوب – شما فقط هشت قدم با موفقیت POD فاصله دارید…

1. یک طاقچه را انتخاب کنید

هنگامی که این کار را انجام دادید، در حال حاضر به خوبی در راه ایجاد ابزاری خواهید بود که بازاریابان و تولیدکنندگان محتوا عشق – شخصیت خریدار

قبل از اینکه بتوانید محصولات خود را بازاریابی کنید، باید بفهمید که به چه قیمتی آنها را می فروشید.

با تنظیم همه چیز، وقت آن است که فروشگاه خود را بازاریابی کنید – در مورد آن به دنیا فریاد بزنید و اخبار را در تمام گوشه های اینترنت پخش کنید.

برخی از معتبرترین و معتبرترین تامین کنندگان چاپ بر اساس تقاضا در بازار عبارتند از:

  • چاپی
  • Teelaunch
  • لولو ایکس پرس
  • CustomCat
  • پایین

شما عکس را دریافت می کنید!

وب سایت معروف در زندگی واقعی
کسب‌وکار POD Famous In Real Life جایگاهی را هدف قرار می‌دهد که عمیق‌تر از تی‌شرت‌ها است، تا تی‌شرت‌هایی با تمایلات طنزآمیز یا طنزآمیز.

2. مخاطب خود را تعریف کنید

به عنوان بخشی از تحقیقات خود در مورد سوله های مختلف POD موجود، از آنچه رقبای بالقوه شما انجام می دهند زیر نظر بگیرید. چه کاری را خوب انجام می دهند؟ آنها چه هستند گم شده – و چگونه کسب و کار شما می تواند بهتر شود؟ آیا اصلاً بازاری برای ایده خاص شما وجود دارد؟

حالا تو می دانی چی شما در حال فروش هستید، وقت آن است که بفهمید جایی که فروختن.

هنگام انتخاب تامین کننده، باید مواردی مانند هزینه، زمان تحویل و – البته – کیفیت کالای ارائه شده را در نظر بگیرید. اینجا، توصیه می کنیم یک یا دو نمونه درخواست کنید از تامین کنندگانی که در لیست کوتاه انتخاب کرده اید، از سهامی که بیشتر علاقه مند به فروش آن هستید. ظاهر و احساس آنها را مقایسه و مقایسه کنید – و بر اساس آن انتخاب خود را انجام دهید.

5. تصمیم بگیرید که کجا بفروشید

اما هر مسیری را که انتخاب کنید، توصیه می کنیم یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید. چرا؟ از آنجا که یک فروشگاه آنلاین خوب فقط مکانی برای فروش نیست، بلکه مرکز کسب و کار POD شما، پایگاه آن، خانه آن در اینترنت است. به این معنی که نه تنها برای کسب درآمد بلکه برای ساختن برند شما – و درگیر شدن با مخاطبان شما.

برای نکات و تکنیک های بیشتر برای بازاریابی فروشگاه آنلاین POD خود، لیست ما از بهترین نکات بازاریابی دیجیتال برای سال 2023 را بررسی کنید.



منبع

در مورد جنبه لجستیکی – در واقع راه اندازی فروشگاه آنلاین شما – این آسان است. به سادگی یک حساب کاربری در Wix، Squarespace، Shopify – یا هر سازنده وب سایت مورد نظر خود، واقعاً ایجاد کنید – و سطح قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

آیا آماده اید تا انگشت پای خود را به دنیای چاپ در صورت تقاضا فرو ببرید؟ عالی!

از آنجا، می توانید ظاهر و احساس منحصر به فرد سایت خود را ایجاد کنید، محصولاتی اضافه کنید، و نسخه ای بنویسید که ویژگی ها و مزایای درخشان محصولات POD شما را به نمایش بگذارد. لذت ببرید!

7. یک استراتژی قیمت گذاری ایجاد کنید

وقتی در مورد “مخاطبان” شما صحبت می کنیم، منظور ما زیربخش ایده آل از بازاری است که شما هدف آن قرار می دهید – افرادی که محصولات POD شما را می خرند. بنابراین مشتری ایده آل خود را در نظر بگیرید و پروفایلی از آنها در ذهن خود بسازید که شامل موارد زیر باشد:

  • سن
  • جنسیت
  • اشتغال
  • علایق و نقاط درد
  • ردپای رسانه های اجتماعی
  • موقعیت جغرافیایی

خوشبختانه، شما گزینه های زیادی دارید:

  • از طریق فروشگاه اینترنتی خودتان بفروشید: سازندگان وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک مانند Wix، Squarespace و Shopify همگی به شما این امکان را می‌دهند که یک فروشگاه آنلاین ایجاد کرده و شروع به فروش کنید. استفاده از همه آنها آسان است، و برخی حتی به صورت رایگان در دسترس هستند – اگرچه برای لذت بردن از یک وب سایت بدون آگهی و لذت بردن از ویژگی ها و تنظیمات پیشرفته سازنده انتخابی خود، باید برنامه های پولی داشته باشید.
  • فروش از طریق بازار آنلاین: Etsy، آمازون، و eBay همگی پلتفرم‌های تثبیت‌شده و آزموده‌شده برای فروش هستند – با میلیون‌ها مخاطب آماده. پایین دست؟ که با رقابت شدید روبرو خواهید شد – و کنترل خلاقانه ای بر برندسازی کسب و کار POD خود نخواهید داشت.
  • فروش از طریق شبکه های اجتماعی: آیا دوست دارید از طریق رسانه های اجتماعی کمی پول دربیاورید؟ فیس‌بوک و اینستاگرام می‌توانند مکان‌های سودآوری برای فروش کالاهای POD شما باشند، اما به آنها هشدار داده می‌شود – راه‌اندازی تجارت اجتماعی ممکن است دشوار باشد و مانند فروش از طریق یک بازار آنلاین، فضای کمی برای متمایز کردن برند شما از بقیه وجود دارد.
صفحه ثبت نام Shopify
با Shopify، می توانید شروع به ساخت فروشگاه چاپ آنلاین خود در صورت تقاضا با تنها 1 دلار در ماه کنید.

6. فروشگاه خود را راه اندازی کنید

اما، اشتباه… چگونه؟ شروع کنید با:

  • نوشتن وبلاگ ها و بیانیه های مطبوعاتی برای عمومی کردن افتتاح فروشگاه خود. بازاریابی محتوا روشی عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان جدید است و همیشه در ذهن شما باقی می ماند موجود مشتریان، و کمک به رتبه بندی فروشگاه POD شما در صفحات نتایج موتور جستجوی Google.
  • ایجاد کمپین های بازاریابی ایمیلی جذاب به عنوان یک کسب و کار جدید POD، ایجاد یک پایگاه داده ایمیل بزرگ از مخاطبین و مشتریان ممکن است کمی طول بکشد. اما همچنان از آن جلوگیری کنید – و مطمئن شوید که آن پایگاه داده را با محتوای معمولی مرتبط، جذاب و متقاعد کننده درگیر کنید.
  • فریاد زدن در مورد فروشگاه خود در رسانه های اجتماعی. باز هم، ممکن است مدتی طول بکشد تا تعداد فالوورهایی را که برای ارزشمند کردن بازاریابی رسانه های اجتماعی نیاز دارید، جمع آوری کنید. اما در آن بمان! مسابقات را اجرا کنید، به نظرات فالوورهای خود پاسخ دهید، و کانال های رسانه های اجتماعی خود را با محتوای سرگرم کننده و جذابی که ارزش واقعی به مخاطبان شما اضافه می کند، پر کنید.

قیمت گذاری درست محصولات شما جایی بین یک هنر و یک علم است – و دانستن اینکه دقیقا چقدر باید هزینه کنید، با گذشت زمان به دست می آید. با این حال، ما می‌توانیم چند نکته آتش‌سوزی سریع را برای کمک به شما ارائه دهیم:

  • همیشه هزینه های خود را پوشش دهید. ضرر نکردن باید کمترین جاه طلبی شما باشد!
  • درباره رقبای خود تحقیق کنید. فهمیدن اینکه سایر مشاغل چاپ درخواستی چقدر برای اقلام مشابه هزینه می کنند، به شما کمک می کند تا وضعیت بازار را درک کنید. از آنجا، می‌توانید بر این اساس قیمت‌گذاری کنید – آیا رقبای خود را با قیمت‌های کمی ارزان‌تر کاهش می‌دهید؟ یا برای جایگاه کسب و کار POD خود به عنوان یک نام تجاری برتر، بالاتر بروید؟

8. فروشگاه خود را بازاریابی کنید