اگر برند لوکس رولز رویس تصمیم به تولید انبوه یک مینی ون خانوادگی خشن و آماده داشت، از خود می پرسید که چه خبر است. ما هم همینطور.

وقتی مشتریان گیج میشوند، میپرسند برند در مورد چیست. این زمانی است که هر رقابتی با یک نام تجاری قوی برای جذب مشتریان شما رخ می دهد. این امر مخصوصاً برای مشتریان تجارت الکترونیک صادق است – یک نام تجاری جدید تنها یک جستجوی Google با آن فاصله دارد.
اکتساب و فرانشیز
این وسوسه وجود دارد که اجازه دهید کیفیت پایین بیاید تا محصولات را از یک تامین کننده ارزان تر تهیه کنید. تأمینکننده از مواد ارزانتر استفاده میکند، فقط به این دلیل که سفارش میتواند سریع انجام شود. همه اینها به معنای تفاوت قابل توجه در کیفیت است که باعث می شود مشتریان به یکپارچگی برند شک کنند و بدتر از آن به دیگران در مورد آن بگویید.
عدم تطابق و سردرگمی
صدور مجوز یک برند برای فروش دیگران می تواند سوالات مشابهی را ایجاد کند. آیا کیفیت حفظ خواهد شد؟ اگر این کار را نکند چه اتفاقی می افتد؟ و اگر فرنچایزها همچنان محصولاتی را با همان نام تجاری بفروشند، افت کیفیت چقدر تأثیر منفی خواهد داشت؟ Word در تجارت الکترونیک به سرعت حرکت می کند.
کسب و کارها می توانند قربانی موفقیت خود شوند. افزایش مقیاس و افزودن خطوط محصول جدید بر یک تجارت الکترونیک فشار وارد می کند که ممکن است آماده پاسخگویی به تقاضای فزاینده نباشد.
وقتی یک برند توسط یک شرکت بزرگتر خریداری می شود، همه کمی عصبی می شوند. آیا کیفیت و ارائه برند ثابت خواهند ماند؟ در مورد ارزش های برند چطور؟ یک اکتساب می تواند عرضه برند، چشم انداز آن و حتی مشتریان هدف آن را کاملاً تغییر دهد.
گاهی اوقات یک برند کاری را انجام می دهد که کاملاً بی معنی است. یک تصمیم بزرگ یا کمپین یا خط تولید ممکن است هیچ ارتباطی با انتظارات مشتریان نداشته باشد. می تواند کاملاً گیج کننده باشد!
مشاوره از کارشناسان
نکته برتر: این فقط محصولات، بسته بندی و لوگوی شما نیست که باید با برند شما مطابقت داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که محتوای رسانه های اجتماعی شما (و هر تأثیرگذار که با آن همکاری می کنید) از برند شما نیز تمجید می کند.