چیست و آیا در سال 2022 به یکی نیاز دارید؟


آیا یک صفحه اسپلش برای شما مناسب است؟ برخی از نکات مثبت و منفی استفاده از این ابزار وب سایت را در زیر پوشش می دهیم:

مزایای استفاده از صفحه اسپلش

جلب توجه

صفحات اسپلش راهی عالی برای جلب توجه بازدیدکنندگان وب سایت شما هستند. این به این دلیل است که بازدیدکنندگان نمی توانند از صفحه splash شما اجرا شوند. به محض باز کردن سایت شما به طور خودکار ظاهر می شود.

در واقعیت، فرصت‌های کمی برای جلب توجه مشتری به همان درجه‌ای که یک صفحه اسپلش وجود دارد، وجود دارد. حتی پاپ‌آپ‌ها که به روشی مشابه عمل می‌کنند، به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهند که قبل از ارائه پیام، سایت شما را ببندند یا از آن دور شوند.

ارتباط پیام های کلیدی

با تمام توجهی که دستور می دهد، یک صفحه splash بهترین راه برای برقراری ارتباط پیام های کلیدی است. این امر به ویژه در مواردی که آن پیام ها برای تجربه کاربر ضروری هستند، مهم است.

به عنوان مثال، وب‌سایت‌هایی که به تأیید سن نیاز دارند، گزینه کمی جز استفاده از صفحه‌ای از نوع اسپلش دارند. به همین ترتیب، اگر الزامات فنی حتی برای دسترسی به یک وب سایت وجود داشته باشد، استفاده از یک صفحه splash برای اطلاع رسانی به بازدیدکنندگان به ایجاد یک تجربه کاربری روان کمک می کند.

نتایج درایو

صفحه splash تام فورد مثال
تام فورد از یک صفحه اسپلش برای جمع آوری ثبت نام های ایمیل استفاده می کند.

در حال حاضر چه چیزی برای کسب و کار شما مهم است؟

فروش رانندگی؟ ثبت نام ایمیل دریافت می کنید؟ تضمین تجربه مشتری روان؟

هر چه که باشد، دقیقاً همان چیزی است که باید از صفحه splash خود برای آن استفاده کنید. صفحه splash شما تضمین می‌کند که مهم‌ترین هدف شما، چه جمع‌آوری داده‌ها یا گفتن به مردم در مورد فروش آتی، توسط تک تک بازدیدکنندگان وب‌سایت دیده شود.

معایب استفاده از صفحه اسپلش

بازدیدکنندگان ناامید

نقطه ضعف بزرگ استفاده از یک صفحه splash این است که بازدیدکنندگان را ناامید می کند.

وقتی شخصی از وب سایت شما بازدید می کند، معمولاً دلیلی دارد. آنها به دنبال اطلاعات هستند یا می خواهند خرید کنند. بنابراین، هنگامی که یک صفحه به سمت آنها پرتاب می کنید، یک مرحله اضافی را اضافه می کنید که آنها باید برای رسیدن به هدف نهایی خود تکمیل کنند.

این می تواند بازدیدکنندگان را کند کند و در نهایت آنها را ناامید کند. به نوبه خود، این احتمال را افزایش می دهد که آنها سایت شما را بدون انجام هیچ کاری ترک کنند.

با این حال، می توانید این خطر را با اطمینان از اینکه صفحه splash شما 100٪ ضروری است یا ارزش بسیار بالایی را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند، کاهش دهید.



منبع