نتایج درایو

در حال حاضر چه چیزی برای کسب و کار شما مهم است؟
با این حال، می توانید این خطر را با اطمینان از اینکه صفحه splash شما 100٪ ضروری است یا ارزش بسیار بالایی را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند، کاهش دهید.
نتایج درایو
در حال حاضر چه چیزی برای کسب و کار شما مهم است؟
با این حال، می توانید این خطر را با اطمینان از اینکه صفحه splash شما 100٪ ضروری است یا ارزش بسیار بالایی را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند، کاهش دهید.
این می تواند بازدیدکنندگان را کند کند و در نهایت آنها را ناامید کند. به نوبه خود، این احتمال را افزایش می دهد که آنها سایت شما را بدون انجام هیچ کاری ترک کنند.
فروش رانندگی؟ ثبت نام ایمیل دریافت می کنید؟ تضمین تجربه مشتری روان؟
جلب توجه
وقتی شخصی از وب سایت شما بازدید می کند، معمولاً دلیلی دارد. آنها به دنبال اطلاعات هستند یا می خواهند خرید کنند. بنابراین، هنگامی که یک صفحه به سمت آنها پرتاب می کنید، یک مرحله اضافی را اضافه می کنید که آنها باید برای رسیدن به هدف نهایی خود تکمیل کنند.
به عنوان مثال، وبسایتهایی که به تأیید سن نیاز دارند، گزینه کمی جز استفاده از صفحهای از نوع اسپلش دارند. به همین ترتیب، اگر الزامات فنی حتی برای دسترسی به یک وب سایت وجود داشته باشد، استفاده از یک صفحه splash برای اطلاع رسانی به بازدیدکنندگان به ایجاد یک تجربه کاربری روان کمک می کند.
بازدیدکنندگان ناامید
صفحات اسپلش راهی عالی برای جلب توجه بازدیدکنندگان وب سایت شما هستند. این به این دلیل است که بازدیدکنندگان نمی توانند از صفحه splash شما اجرا شوند. به محض باز کردن سایت شما به طور خودکار ظاهر می شود.
با تمام توجهی که دستور می دهد، یک صفحه splash بهترین راه برای برقراری ارتباط پیام های کلیدی است. این امر به ویژه در مواردی که آن پیام ها برای تجربه کاربر ضروری هستند، مهم است.
در واقعیت، فرصتهای کمی برای جلب توجه مشتری به همان درجهای که یک صفحه اسپلش وجود دارد، وجود دارد. حتی پاپآپها که به روشی مشابه عمل میکنند، به بازدیدکنندگان این امکان را میدهند که قبل از ارائه پیام، سایت شما را ببندند یا از آن دور شوند.
هر چه که باشد، دقیقاً همان چیزی است که باید از صفحه splash خود برای آن استفاده کنید. صفحه splash شما تضمین میکند که مهمترین هدف شما، چه جمعآوری دادهها یا گفتن به مردم در مورد فروش آتی، توسط تک تک بازدیدکنندگان وبسایت دیده شود.
آیا یک صفحه اسپلش برای شما مناسب است؟ برخی از نکات مثبت و منفی استفاده از این ابزار وب سایت را در زیر پوشش می دهیم:
ارتباط پیام های کلیدی
نقطه ضعف بزرگ استفاده از یک صفحه splash این است که بازدیدکنندگان را ناامید می کند.