UGC انواع و اشکال مختلفی دارد. همچنین به طور گسترده در بسیاری از سیستم عامل های مختلف منتشر شده است. این امر می تواند تهیه محتوای ارزشمندی را که نام تجاری، محصول یا خدمات شما را ذکر می کند کمی دشوار کند. در زیر به برخی از رایج ترین انواع UGC اشاره می کنیم و توصیه هایی در مورد چگونگی پیدا کردن آنها ارائه می دهیم.
محتوای نوشتاری همه جا هست. از زیرنویسهای بسیار کوتاه رسانههای اجتماعی گرفته تا پستهای طولانی وبلاگ، مشتریان شما ممکن است تقریباً در هر گوشهای از اینترنت نام تجاری شما را ذکر کنند.
محبوبیت پادکست ها همچنان در حال افزایش است. در واقع، یک مطالعه نشان داد که 26 درصد از کسانی که سوال کردند هر هفته به پادکست گوش می دادم
یک مثال خوب از UGC نوشته شده، بررسی محصول است. اینها می توانند راهنمایی هایی باشند که توسط مشتریان نوشته شده اند تا به دیگران کمک کنند تصمیم بگیرند که آیا خرید از شما گزینه خوبی است یا خیر.
سه روش وجود دارد که می توانید برای یافتن نام تجاری در پادکست ها امتحان کنید:
خود را تایپ کنید نام تجاری به عملکرد جستجو در سیستم عامل های پادکست مانند Apple Podcast و Spotify. این فقط زمانی کار میکند که پادکستها نام تجاری شما را در عنوان یا توضیحات پادکست ذکر کنند – اگر کار کند عالی است، اما بعید است که با استفاده از این روش چیزهای زیادی پیدا کنید.
خود را تایپ کنید کلمات کلیدی صنعت به عملکرد جستجو در پلتفرم های پادکست مانند Apple Podcasts و Spotify وارد شوید. این رویکرد احتمالاً نتایج بیشتری را به همراه خواهد داشت، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که نام تجاری شما ذکر شود – این یک رویکرد زمانبر است زیرا باید به کل پادکست گوش دهید تا بفهمید آیا نام تجاری شما ذکر شده است یا خیر.
استفاده از a ابزار تخصصی مانند تاک واکر. این سادهترین و سریعترین راه برای یافتن نامهای تجاری است، اما همچنین گرانترین راه است.
مشاوره از کارشناسان
نکته مهم: اگر میدانید که همکاران/دوستان/خانوادهتان به پادکستهایی گوش میدهند که ممکن است نام تجاری شما را ذکر کنند، از آنها بخواهید در صورت شنیدن مطالب مرتبط به شما اطلاع دهند.
اما کشف UGC صوتی با ذکر نام تجاری شما می تواند کمی مشکل باشد. برخلاف محتوای نوشتاری، شما نمی توانید به سادگی نام برند خود را در موتور جستجو تایپ کنید و جایی را پیدا کنید که در مورد محصولات، خدمات و برند شما در پادکست صحبت شده است.
با توجه به پادکست هایی که همه چیز را از خودسازی تا جنایت واقعی پوشش می دهند، احتمال زیادی وجود دارد که حداقل بخشی از مخاطبان هدف شما به پادکست ها گوش دهند – و آنها را به یک ابزار بازاریابی قدرتمند تبدیل می کند.
تصاویر یکی دیگر از انواع رایج UGC هستند. اگرچه محتوای ویدئویی در حال افزایش محبوبیت است، اما تصاویر همچنان نقش مهمی در بسیاری از پلتفرمهای رسانههای اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک و توییتر دارند. آنها همچنین اغلب در بررسی های نوشتاری طولانی تر مانند پست های وبلاگ استفاده می شوند.
این محبوبیت را می توان در رشد انفجاری پلتفرم های ویدیو اول مانند TikTok مشاهده کرد.1 میلیارد کاربران فعال ماهانه) و YouTube (2.5 میلیارد کاربران فعال ماهانه).
یافتن ویدیوی UGC برای برند شما می تواند به سادگی تایپ نام نام تجاری، محصول یا خدمات خود در نوار جستجو در پلتفرم هایی مانند TikTok، YouTube و Instagram باشد. اگر خوش شانس باشید، برخی از مشتریان شما ممکن است حتی شما را مستقیماً در محتوای ویدیویی خود برچسب گذاری کرده باشند – زندگی را بسیار آسان تر می کند.
تصاویر
مرور بخش “برچسب” صفحه اینستاگرام برند شما می تواند راهی عالی برای یافتن UGC باشد.