انتخاب های زیادی از جمله وبلاگ ها، فیلم های کوتاه، اینفوگرافیک ها، انیمیشن ها، بررسی های صنعتی، پادکست ها و محتوای عکس وجود دارد. با چیزی کار کنید که مخاطب ایده آل شما به طور خاص از آن استقبال می کند.
نکته مهم: اگر در مورد نوع خاصی از محتوا عصبی هستید، یک همکاری خلاقانه با یک دوست یا کسبوکار را در نظر بگیرید که میتواند شما را به آن راحت کند.
Intrepid Travel ایجاد شد مجله، یک مرکز محتوا است که داستان هایی را که از مشتریانش در سفرهایشان می آید به نمایش می گذارد. سپس این را با عکسها به صفحه فیسبوک مجله خود گسترش داد و 600 هزار دنبال کننده به دست آورد.
سفر بی باک

بهترین محتوا غیرمنتظره است، داستان های سنگینی دارد و مخاطبان شما را آگاه می کند یا خوشحال می کند.
مشاوره از کارشناسان
بازاریابی محتوا برنامه ریزی، ساخت و توزیع محتوایی است که مستقیماً شامل فروش نمی شود. اگرچه ممکن است زمانبر باشد، اما آگاهی از برند شما را افزایش میدهد، اعتماد ایجاد میکند، به زندگی مشتریان شما ارزش میافزاید، جامعه ایجاد میکند، مخاطبان شما را درگیر میکند و کنجکاوی برای برند شما برمیانگیزد.