کدام یک را باید استفاده کنید؟


اینجا جایی است که همه چیز می تواند کمی گیج کننده شود. اما با ما همراه باشید – همه چیز توضیح داده خواهد شد!

مانند بازاریابی مجدد، هدف‌گیری مجدد نیز بر افرادی تمرکز دارد که قبلاً به نوعی با کسب و کار شما تعامل داشته‌اند. با این حال، چند عامل وجود دارد که هدف گذاری مجدد را منحصر به فرد می کند.

اولا، هدف گذاری مجدد است معمولاً از طریق تبلیغات ارائه می شوداز جمله موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی.

به طور معمول، داده ها برای هدف گذاری مجدد از طریق یک “پیکسل” در وب سایت شما جمع آوری می شود. پیکسل یک قطعه کد ساده است که به شما امکان می دهد اطلاعات بازدیدکنندگان سایت خود را جمع آوری کنید. با جمع‌آوری این داده‌ها، می‌توانید از آن برای تبلیغ برای آن افراد در پلتفرم‌های دیگر، مانند صفحات نتایج موتور جستجوی Google، فیس‌بوک و اینستاگرام استفاده کنید.

از آنجایی که یک پیکسل به شما امکان می‌دهد تا داده‌هایی را از کسانی که به تازگی از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند، جمع‌آوری کنید، به جای کسانی که داده‌هایی مانند ایمیل در اختیار شما قرار می‌دهند، این به شما امکان می‌دهد آنها را در مراحل اولیه در قیف فروش هدف قرار دهید. این به این معنی است که «قصد خرید» اغلب با هدف‌گذاری مجدد کمتر است.

جمع‌آوری خودکار داده‌ها از طریق یک پیکسل همچنین هدف‌گیری مجدد مشتریان را آسان‌تر می‌کند – از سوی دیگر، بازاریابی مجدد به مشتریانی که داده‌های شخصی را به اشتراک می‌گذارند متکی است.

می‌توانید با استفاده از شبکه‌های تبلیغاتی که در سایت‌های محبوبی مانند Men’s Health منتشر می‌شوند، مشتریان بالقوه را هدف‌گیری مجدد کنید.



منبع