سپس باید انتخاب کنید که کدام طرح اشتراک برای شما مناسب است. (برای تفکیک هزینه به زیر مراجعه کنید). برای انتخاب اشتباه، نیازی نیست احساس اضطراب کنید – همیشه می توانید به جلو و عقب بروید.
2. آمازون مرکز مرکزی فروشنده شما را در اختیار شما قرار می دهد
این یک گام کلیدی است که برخی از صاحبان مشاغل آنلاین جدید به خطر می افتند. شما باید ببینید که هاب های رقبا چگونه به نظر می رسند، رقبای شما کالاهای قابل مقایسه خود را به چه قیمتی می فروشند، و کدام خدمات ارسال و تخفیف ارائه می دهند. اینجاست که تحقیقات بازار مطرح می شود!
مشاوره از کارشناسان
نکته برتر: یک هدیه رایگان می تواند مشتریان شما را جلب کند. چرا درجهای بستهبندی را مطالعه نکنید – اضافه کردن موارد اضافی مانند رایگان، تخفیف یا حتی کارتهای تشکر راهی عالی برای تقویت رابطه با مشتریانتان است.
اگر می خواهید از رقبای خود پیشی بگیرید، فراموش نکنید که ابتدا روی آنچه مشتریانتان می خواهند تمرکز کنید احساس کنید اگر محصول شما را دریافت کنند این جنبه احساسی چیزهاست که مشتری را به خرید ترغیب می کند. سپس مطالب منطقی و عملی را در نظر بگیرید.
به این فکر کنید که اگر مشتری شما آن را بخرد واقعاً زندگی او چگونه بهبود می یابد (صداقت مهم است!). آیا آنها بیشتر سرگرم خواهند شد؟ آیا آنها یک دوست را خوشحال خواهند کرد؟ آیا سردرد کمتری خواهند داشت؟ آیا زندگی روزمره آنها منظم تر خواهد بود؟
برای فهرست خود به اطلاعات و جزئیاتی در مورد محصولات از جمله شماره SKU و توضیحات نیاز دارید. آمازون ارائه می دهد اطلاعات دقیق و اگر مطمئن نیستید که چه چیزی باید شامل شود آمازون ویدیویی برای کمک به شما دارد.
5. لیست محصولات خود را ایجاد کنید
همه چیز در مورد بهبود زندگی آنها است. برای این کار فقط باید زبان بلد باشید.
6. یک میلیون ژیلیون دلار کسب کنید!
این به شما کمک می کند همه چیز را پیگیری کنید – فروش، تعامل، موجودی، و غیره. وقت خود را صرف کنید و به اطراف خود نگاهی بیندازید! اطلاعات زیادی در آنجا وجود دارد و شما نمی خواهید چیزی را که زندگی شما را آسان تر می کند از دست بدهید.
3. رقابت خود را در آمازون و خارج از آن بررسی کنید
مشتریان آنلاین هیچ مشکلی ندارند که دو تا سه دقیقه بیشتر وقت بگذارند تا ببینند آیا می توانند با شخص دیگری در پول خود صرفه جویی کنند یا خیر. ما این کار را همیشه با خریدهایمان انجام می دهیم! پس باید کاری کنید که ارزش آن را داشته باشد. چه چیزی می توانید ارائه دهید که رقبا ندارند؟ چگونه می توانید تجربه مشتری را بهبود ببخشید؟
مشاوره از کارشناسان
نکته برتر: از برنامه فروشنده آمازون استفاده کنید تا تجارت خود را در حال حرکت در تلفن خود داشته باشید!
4. اطلاعات محصول را دریافت کنید