شما باید کسب و کار خود را ثبت کنید و تمام جزئیات قانونی، مالی و عملی لازم برای راه اندازی کسب و کار آنلاین خود را ارائه دهید. این شامل اطلاعات حساب بانکی، کارت اعتباری، شناسه، اطلاعات مالیاتی و شماره تلفن کسب و کار شما می شود.
همه چیز در مورد بهبود زندگی آنها است. برای این کار فقط باید زبان بلد باشید.
6. یک میلیون ژیلیون دلار کسب کنید!
مشتریان آنلاین هیچ مشکلی ندارند که دو تا سه دقیقه بیشتر وقت بگذارند تا ببینند آیا می توانند با شخص دیگری در پول خود صرفه جویی کنند یا خیر. ما این کار را همیشه با خریدهایمان انجام می دهیم! پس باید کاری کنید که ارزش آن را داشته باشد. چه چیزی می توانید ارائه دهید که رقبا ندارند؟ چگونه می توانید تجربه مشتری را بهبود ببخشید؟
مشاوره از کارشناسان
نکته برتر: یک هدیه رایگان می تواند مشتریان شما را جلب کند. چرا درجهای بستهبندی را مطالعه نکنید – اضافه کردن موارد اضافی مانند رایگان، تخفیف یا حتی کارتهای تشکر راهی عالی برای تقویت رابطه با مشتریانتان است.
قدم مورد علاقه ما به خاطر داشته باشید، ممکن است مدتی طول بکشد.

این یک گام کلیدی است که برخی از صاحبان مشاغل آنلاین جدید به خطر می افتند. شما باید ببینید که هاب های رقبا چگونه به نظر می رسند، رقبای شما کالاهای قابل مقایسه خود را به چه قیمتی می فروشند، و کدام خدمات ارسال و تخفیف ارائه می دهند. اینجاست که تحقیقات بازار مطرح می شود!
سپس باید انتخاب کنید که کدام طرح اشتراک برای شما مناسب است. (برای تفکیک هزینه به زیر مراجعه کنید). برای انتخاب اشتباه، نیازی نیست احساس اضطراب کنید – همیشه می توانید به جلو و عقب بروید.
